Elän täysin kummallisessa tilanteessa ex-mieheni kanssa. Olemme tekemisissä lähes päivittäin, tapaamme, vietämme aikaa, käymme ostoksilla, välillä harrastetaan seksiä, vietetään öitä yhdessä ja hän sanoo rakastavansa minua yhä.
Toisaalla hänellä on uusi nainen, jonka kanssa tekee näitä samoja asioita, kuin minunkin kanssa, mutta he eivät seurustele.
Miksi mies tekee näin? Olen yrittänyt osaltani lopettaa "suhdettamme", mutta koska tunnen niin vahvasti häntä kohtaan, en ole pystynyt pysymään päätöksessäni. Ahdistavaa..
Avoa,säätöä,hyväksikäyttöä,vai mitä..
10
2452
Vastaukset
- mies...
tekee noin? No tietysti nauttii täysin siemauksin elämästään: kaksi naista, seksiä ja muuta kivaa riittämiin. Ei siinä sen kummempaa. Varmaankin rakastaa sinua omalla tavallaan - mutta ei kuitenkaan "kybällä", koska hän tarvitsee toisenkin naisen elämäänsä. Sama piiri pyörii taatusti hänen puolestaan siihen saakka, kun joko sinä tai se toinen nainen hyppäätte kyydistä pois.
- _peppi_
Kysymys kuuluu, voiko tämä tilanne koskaan päättyä hyvin? Ei todellakaan.
- etkö itse ymmärrä?
_peppi_ kirjoitti:
Kysymys kuuluu, voiko tämä tilanne koskaan päättyä hyvin? Ei todellakaan.
Jätä entinen ja käännä lehti. Uusia tulee. Hän hyväksikäyttää sinua siltä varalta, että jos uusi kyllästyy. Miksi erosittekaan, jos edelleenkin suhde jatkuu keromasi mukaisena??
Nauti elämästäsi ja tee itsesi kannalta hyvä päätös. Onnea! - _peppi_
etkö itse ymmärrä? kirjoitti:
Jätä entinen ja käännä lehti. Uusia tulee. Hän hyväksikäyttää sinua siltä varalta, että jos uusi kyllästyy. Miksi erosittekaan, jos edelleenkin suhde jatkuu keromasi mukaisena??
Nauti elämästäsi ja tee itsesi kannalta hyvä päätös. Onnea!Voi,kun se olisikin niin helppoa. Mutta kun järjellä ajattelee, niin karhunpalveluksen mä hänelle teen, että olen mukana tässä. Kai se tosiasia on, että eksäni pitää mua ns. varalla. Tulee vaan mieleen kaikenlaisia kuvia, että mitä on ollut meidän oikean suhteen aikana.. Oiskohan se voinut jo mun selän takana harjoittaa tätä "kaksinnaintia".. Voi luoja....
- tuskin...
_peppi_ kirjoitti:
Voi,kun se olisikin niin helppoa. Mutta kun järjellä ajattelee, niin karhunpalveluksen mä hänelle teen, että olen mukana tässä. Kai se tosiasia on, että eksäni pitää mua ns. varalla. Tulee vaan mieleen kaikenlaisia kuvia, että mitä on ollut meidän oikean suhteen aikana.. Oiskohan se voinut jo mun selän takana harjoittaa tätä "kaksinnaintia".. Voi luoja....
hän sen kummemmin sinua varalla pitää - mutta on huomannut, että eron jälkeen tilanne on hänen kannaltaan sen puoleen "antoisampi", että hänen ei tarvitse selitellä sinulle tekemisiään ja muita naisia. Ja sen hän näemmä hyödyntää täysillä.
Et sinä hänelle karhunpalvelusta tee - vaan itsellesi. Kun tunteita on vieläkin molemmilla olemassa, on helppoa jäädä toiseen roikkumaan. Mutta mutta... Itseäsi säästäisit, kun heivaisit itsesi ulos kuviosta "nyt eikä viidestoista päivä" - ei se seepra raidoistaan pääse eli miehesi nyt yhtäkkiä yksiavioiseksi ala. Sitähän kuitenkin toivoisit...
- röyh!
No mikäs täs on olles - kaksi naista antaa p..lua minkä kerkiää (ottaa vastaan). Ilman velvoitteita.
Ei kyllästy, kun on monta naista. :)
Kummankaan/kenenkään kanssa en seurustele. Exää panettaa - miksi en panisi? - keisarinna86
Voi vittu, ku luin sun tekstis, olin tosi hämmentyny, et kuin voi olla noin samanlainen tilanne..ei mitää kivaa kuitenkaa tällasessa kohkata.
Exä tosiaan seurustelee jo tahollaan, mutta se vaikuttaa aika epätoivoiselta yritykseltä..Itse olen kokoajan mustasukkainen exän touhuista uuden kans ja siitä ajasta, jonka voisin myös itse viettää exäni kanssa. Ahdistavaa, sellaisia tunteina en haluaisi. Nyt seksi on loppunut, siks ku ei vaan oikeen toiminut (hänen puoleltaa! ja kyllä, tuntui tosi hyvältä tämä tilanne)...olen vakaasti päättänyt, ettei enää nukuta vierekkäin tms. Ollaan kuitenki tekemisis, koska en uskalla häntä kokonaan yksin jättää ja itsellänikin aika orpo olo yksin. Nähdään ehkä kerran viikossa, tekstaillaan useemmin...
Paska tilanne.
terv. erosta 1v - n.26
Sinuna miettisin olenko onnellinen nykyisessä tilanteessa. Todennäköisesti et, joten tarttis tehdä jotain. Valitettavan monista miehistä on mukavaa kun on monta vaihtoehtoa kierroksessa, eivät sitten ajattele miltä toisesta saattaa tuntua.. Sanoisin että pistä piste moiselle touhulle, tai ainakin seksin harrastamiselle. Ei ole helppoa, mutta lopetat ainakin itsesi pettämisen. Jos exäsi tosiaan välittää sinusta, haluaa hän olla seurassasi jatkossakin, vaikka seksiä ei heruisikaan. Jos taas lopettaa yhteydenpidon..ei ollut arvoisesi mies.
- julia
ihan itellesi hallaa teet, jos jatkat. tiedän sen kokemuksesta, seurusteltiin 8kk, mies jätti kun ei tiennyt mitä elämästä haluaa...
jäin seksisuhteeseen eron jälkeen hänen kanssaan..huono juttu, vaikka tiesinkin, ettei mitään enää ole, jossain alitajunnassa iti toive, että jos olen oikein ihana, mies huomaa mitä on antanut pois ja haluaakin jatkaa...
petin itteeni, mulle sanottiin, ettei tuosta hyvä seuraa, eikä seurannutkaan...
joka kerran tavatessa minussa meni aina uudestaan rikki jotain...olihan minulla mukana oikeat rakkauden tunteet....neljässä kuukaudessa olin riekaleina...
nyt on sirpaleet kerätty, olen kasassa, eikä koskaan enää tuollaista....
seksisuhde ok, muuttei tunteita... Avovaimollani on jotenkin samanlainen tilanne. Kun ei asu enää exsänsä kanssa niin ystävinä on helppo olla. Toisaalta ymmärrän ettei heilläkään paluuta yhteen ole.
En tiedä pitäisikö puuttua toisaalta ei se minuakaan haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261