Ne jotka on samaa mieltä että Gina Tricot on hyvä paikka, hyviä vaatteita ja edullisin hinnoin jatkaa keskustelua. Kuka muuten on sitä mieltä että se pitäisi tulla Rovaniemelle, minä olen !!
Gina Tricot
30
5797
Vastaukset
- hg7u6ttgöioj
vaatteet on ihan ok, miinusta on, että kaikilla on sit ne samat kun niitä vaatteita ei ole montaa erilaista, kuten esim hm:lla..
- ...
Halpoja rättejä sieltä ainakin löytyy, halpa hinta näkyykin sitten laadussa. Monet vaatteet näyttävät jo valmiiksi kulahtaneilta ja kangas on jotain ihme lumppua. Itse harvemmin onnistun löytämään Ginasta mitään kivaa, leggareita asusteita sieltä tulee joskus osteltua.
- Kiinan trikoot joo
No juuh, aika kekkeä on kyllä se laatu. Ihme rättejä. Ja useimmat rätit vielä aivan ylihintasia! Ja samoin korut. Joku käsikoru, materiaali muovi nikkelimetalli, hinta 20e. Joo, ihan kiva. Olisin ostanu jos ois maksanu sen, mikä sen arvo todellisuudes ois ollu, eli jonku 3e. Ei haittaa yhtään vaikka gina tricot muuttaiski sinne rovanniemel...
- eedueedu
Kiinan trikoot joo kirjoitti:
No juuh, aika kekkeä on kyllä se laatu. Ihme rättejä. Ja useimmat rätit vielä aivan ylihintasia! Ja samoin korut. Joku käsikoru, materiaali muovi nikkelimetalli, hinta 20e. Joo, ihan kiva. Olisin ostanu jos ois maksanu sen, mikä sen arvo todellisuudes ois ollu, eli jonku 3e. Ei haittaa yhtään vaikka gina tricot muuttaiski sinne rovanniemel...
Ginan kaikki vaatteet, juhlameksota toppeihin paitoihin yms on samaa materiaalia :oo Ja vielä huonoa, aluksi oli ihanaa käydä ostoksilla, mutta se on taattua että puolella ystävilläsi on samanlainen - "toi paita on ginasta" vaate. Hangon regatassa sai vaan laskea ginan ruusubikinejä rannalla =´D ei hyvä
- pintamuotia
eedueedu kirjoitti:
Ginan kaikki vaatteet, juhlameksota toppeihin paitoihin yms on samaa materiaalia :oo Ja vielä huonoa, aluksi oli ihanaa käydä ostoksilla, mutta se on taattua että puolella ystävilläsi on samanlainen - "toi paita on ginasta" vaate. Hangon regatassa sai vaan laskea ginan ruusubikinejä rannalla =´D ei hyvä
HM:llä sentään myös ihan laadukkaita ja nättejäkin vaatteita! Pari ihan kiva T-paita sentään ostin viime kesänä Ginasta. Sellaiset jotka solmitaan niskassa. Ne olivat ihan hyvästä kangasta ja ovat kestäneet pari pesuakin...muut rätit sitten kyllä todella halvan tuntuisia ja näköisiä!
- .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
pintamuotia kirjoitti:
HM:llä sentään myös ihan laadukkaita ja nättejäkin vaatteita! Pari ihan kiva T-paita sentään ostin viime kesänä Ginasta. Sellaiset jotka solmitaan niskassa. Ne olivat ihan hyvästä kangasta ja ovat kestäneet pari pesuakin...muut rätit sitten kyllä todella halvan tuntuisia ja näköisiä!
HMn vaatteet laadukkaita?!?!? Halpoja mutta nättejä...ei laadukkaita...
- hehehehhh
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
HMn vaatteet laadukkaita?!?!? Halpoja mutta nättejä...ei laadukkaita...
harvoin nättejäkään:D laadukkaita....... :DDD
- moroporooo
pintamuotia kirjoitti:
HM:llä ei TODELLAKAAN ole laadukkaita vaatteita, suurin osa on reikäisiä jo parin käyttökerran jälkeen.
- mämmi8
moroporooo kirjoitti:
HM:llä ei TODELLAKAAN ole laadukkaita vaatteita, suurin osa on reikäisiä jo parin käyttökerran jälkeen.
riippuu kynitkö sitä toppia perseeseen joka kolomas sekunti vai pidätkö räteistä huolta
- luut teille kurkkuun
haistakaa paska kaikki haukkujat !! gina tricot on hyvä paikka !! sitäpaitsi ei MIKÄÄN kestä ikuisesti, ei edes teidän mielipideet ja teidän niin hienot liikkeet kuin: louis vuittonit sun muut. GINA TRICOT ON TÄNÄÄN AVANNUT LIIKKEEN ROVANIEMELLE VIHDOINKIN! JEEEESS JEEEESSS
- tietämätön ginatricosta
en oo käyny kertaakaan, tääl kokkolas nimittäin ei oo, enkä oo ehtiny käyä missään muualla.:( H&M:stä sen verran, et jotku vaatteet on ihan nättejä, mut yleensä menee pesussa heti huonoks. joitakin poikkeustapauksia tietysti on!;D ja mulla tule aina niin huono olo, kun muistan miten ne on tehty; lapsityövoimalla.;( siellä ne muut raataa, et te saatte halvalla kivoja vaatteita päällenne, ei oo kivaa. ostin kyllä kaksi viikkoa sitten H&M:ltä sellaset ballerinat... kauankohan kestää?;) Onko kukaan muu aatellu tätä lapsityövoimajuttua?O.o
- voi sille
tietämätön ginatricosta kirjoitti:
en oo käyny kertaakaan, tääl kokkolas nimittäin ei oo, enkä oo ehtiny käyä missään muualla.:( H&M:stä sen verran, et jotku vaatteet on ihan nättejä, mut yleensä menee pesussa heti huonoks. joitakin poikkeustapauksia tietysti on!;D ja mulla tule aina niin huono olo, kun muistan miten ne on tehty; lapsityövoimalla.;( siellä ne muut raataa, et te saatte halvalla kivoja vaatteita päällenne, ei oo kivaa. ostin kyllä kaksi viikkoa sitten H&M:ltä sellaset ballerinat... kauankohan kestää?;) Onko kukaan muu aatellu tätä lapsityövoimajuttua?O.o
mitään..lapsityövoimaa on aina..ja pakkohan heidänkin on jostain saatava rahansa..parempi vaatteita tehdä kuin olla prostituoitu..
- moroporooo
Voisi avata Lappeenrantaankin
- hooooooo
Jotain trikoopaskaa? :D Suosikaa jotain muuta, kiitos.
- huonoja
Gina Tricotissa vaihtuu mallistot tosi usein (toisin kuin hm:llä vieläki samoja vaatteita osittain kuin viisi v sitten..).. Gina Tricot on suunnattu nuorilla, jonka takia ne ovat muodikkaita ja halpoja..mutta laadusta on tingitty! sitä voi miettiä haluaako ostaa vaatetta joka on halpa, hieno mutta jota voi vain käyttää muutaman kerran..suurin osa minun gina tricotin vaatteista on jo käyttökelvottomia vaikkei edes puolta vuotta vanhoja..en minä niitä kehtaa käyttää.. mutta silti aina käydessäni helsingissä on pakko päästä sinne ja ostaa jotain..:D että näin..
tietääkö joku muuten mistä saisi pitkiä "alustoppeja" jotka kestäisivät? gina tricotin ja marwinin eivät kestä käyttöä...kymmeniä toppeja on kulunut!- meiti
h&m:n ja gina tricotin vaatteet ovat usein ihan nättejä ja kivan näkösiä, ja niitä "sortuu" monesti ostamaan. vaatteitten laatu on kuitenki aika surkee.. pesussa ku käy joku t-paita nii se on jo ihan lumppu!!:( olen huomannut seppälän vaatteissa saman jutun, te?? :D Jim&Jill on tällä hetkellä kauppa, johon olen aivan hurahtanut!!
- 1995
huonoja kysyi, et mistä löytyis hyviä "alustoppeja". itse olen huomannut, että (yllättävää kyllä) h&m:n topit kestää!! ja halpoja on :)
- kysyjälle
Kyselit mistä löytyy pitkiä hyviä alustoppeja, niin mulla on henkkamaukalta parit pitkät alustopit, ja ne on kestänyt kyllä, ne on harvoja tuotteija henkkamaukalta mitkä oikeasti kestää,eikä maksa edes paljon :)
- onhan tuoo
gina tricot ihan kiva perus vaatekauppa josta löytää sellasia "ei niin perus vaatteita". Olen vaan todennut, että vaatteet on tosi huono laatuisia. Pari paitaa menneet jo ekalla käyttökerralla ihan nukkaseksi( huom ei siis edes pesua vielä) ja aletangoilla roikkuvat rätit on myös aika nuhjuisia. Monta kertaa olen koittanut jotain party kledjuja etsiä niin monet vähän astetta juhlavemmat topit ja mekot ei istu mulle yhtään. Ja aika pitkän miinuksen ja alleviivauksen tuottaa myös se, että jos kerran sitten ostat sen muutaman kympin maksavan vaatteen voit seuraavana baari iltana bongata saman paidan n. 10 :llä ihmisellä. Mut kuitenki korut sitte maksaa maltaita? Mikä ihmeen logiikka siinä on..epäilykseni kuitenkin että myös korut ovat halpatuotantoa. Mukavaisia printtipaitoja on ollu ja nekin niin halpoja, että raaskii ostaa vaikka niissä lukiskin jotain aivan typerää :D
- nohhh
"ihan perus vaatekauppa josta löytää ei niin perus vaatteita"...tulkitkaa miten tahdotte :D
- ,,,
Monesti Ginan vaatteet ovat jo valmiiksi käytetyn näköisiä ja rikkinäisiä. Rätit täytyy aina tutkia huolella ennen kassalle kiikuttamista, koska tangoissa roikkuu niin paljon rikkinäistä tavaraa. Jos muutama teini on ehtinyt sovitella jotain vaatekappaletta niin siitä on jo olkain poikki, nappi irti, saumat ratki, vetskari hajalla tms.
- thihhi
oi mä haluaisin käydä gina tricotissa!! :) täällä ei oo.
- ---
thihhi kirjoitti:
oi mä haluaisin käydä gina tricotissa!! :) täällä ei oo.
Tilaa trikoosi verkkokaupasta: https://www.ginatricot.com/#/collection/691347
- elluvaan111
--- kirjoitti:
Tilaa trikoosi verkkokaupasta: https://www.ginatricot.com/#/collection/691347
tilaisinkin sielt jotain jos ei olis nii hidas!!!!!!!!!!!!!!!
- mie =)
Gina tricossa ja hoo&ämmässä on halpoja ja hienoja vaatteita, suurin osa pelkkiä rättejä, MUTTA on niissä kaupoissa kestäviäkin vaatteita! Henkka maukasta tuli 1 ja puol vuotta sitte ostettua huppari ja farkut, ja hyvin on kestäny tähän asti! Ei ole miksikään mennyt.. Mutta henkkamaukan divided-topit on ihan roskaa, ei kestä ku puol vuotta ja sitten on reikiä :/. Kannattaa ostaa laadukkaita vaatteita jos haluaa kestävää, vaikka onkin kailliimpaa. Essimerkiksi R-collectionista saa nättejä huppareita :) Ja seppäläkin myy laadukkaita vaatteita, sillä se on suomalainen.. No, eihän ne kaikki vaatteet sielläkään ole kokonaan suomessa tehty, mutta luotan enemmän seppälään.
- isabellaonrikas
Aiai teitä teinejä. Ostatte kuteenne halpahallista ja sen kyllä huomaa, kauas. Itse käytän Halosen ja Pukumiehestä ostettuja vaatteita. Joskus myös Stockmannista ostelen.
Terveisin Isabella - :)
Gina Tricotissa on usein ihan kivoja vaatteita ja monesti olen sieltä ostanutkin. Laatu ei vaan välttämättä ole mitään parasta mahdollista.
Suosisin normaalisti vähän parempia ja kalliimpia merkkejä, mutta opiskelen tällä hetkellä, joten rahaa ei ole kauheasti ylimääräistä. - 34v.
Ostin kirpparilta "Kiina Trikoon" leggingsit. Olivat lahkeista järkyttävän tiukat, mutta vyötärölle olisi mahtunut vaikka ylimääräinen kaalinpää. Tämänkö mallisia ovat nykyajan teinit?
- pettynyt5
Mielestäni Gina Tricotilla on mukavia ja hienoja vaatteita ja niiden hintalaatu suhdekkin yleensä on hyvä. Mutta itse en enää ikinä tilaa netistä (ginatricotin nettisivuilta vaatteita) Nimittäin itse tilasin sieltä jo kolmeviikkoa sitten 200e vaatteita ja summa on katevarauksessa ja he eivät saaneet tilausta perille. Olen monesti kysellyt rahojani takaisin ja he vain sanovat että selvittäävät asiaa ja yrittäävät palauttaa rahat mahdollisimman pian. Sanoivat että 3 arkipäivän päästä tilauksesta rahat pitäisi tulla takaisin, mutta nyt on mennyt jo kohta kolme viikkoa!! En siis luottaisi täysin ainakaan tuohon nettitilaukseen.
- Riippuu monestakin
Missä tahansa voi olla huonoa ja vika voi olla myös ostajassa,eli käyttäjässä,riippuen
miten käsittelee vaatteitansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883