Kertokaa kokemuksia
Yksityisiä päiväkoteja roissa?
5
2161
Vastaukset
- mami76roi
on hyvä yksityinen päiväkoti keskustassa, vartiokadulla. oma tytär oli siellä ja tykkäsi. sopivan pienet ryhmät, ikä jakauma ihan vauvasta eskari ikäisiin, kaikki keskenään kavereita, hyvät ja ammattitaitoiset hoitajat. suosittelen.
- (Koko)Nainen
Yksityisiä päiväkoteja olen työnhaun merkeissä kartoittanut Rovaniemeltä esim, Reppuressu, Revontulten päiväkoti (englanninkielispainotteinen), Asemapäällikön päiväkoti, Päiväkoti Onni ja Ilona ja Pöykkölässäkin pitäisi jotain olla.
Kokemustahan minulla ei näistä ole mutta ehkä joskus työskentelen niissä, toki julkisiakin on monia... Netistä löytyy. - Ei kiitos lasta yksityiseen...
Jos lapselle tarvit yksitysen hoitopaikan mieti vain tarhoja. Perhepäivähoitajia(yksityisiä) Rovaniemellä ei valvo kukaan.Hoitajan omat elämän vaikeudet puretaan lapsiin kukaan ei uskalla sanoa hoitajalle et hän tarvis itse "hoitoa".
- henkilökunnan vaihtuvuus
Ennenkuin viet lapsesi Reppuressuun tarkistappa henkilökunnan vaihtuvuus vuosittain. Kertoo jotakin päiväkodin todellisesta tilanteesta. Samaa voisin suositella muutamaan muuhunkin Rovaniemen yksityiseen.
Kunnalla huomattavasti pysyvämpi hoito henkilökunta ja heidän työtehtäviinsä ei kuulu KEITTIÖ, SIIVOUS ja sunnitteluaikakin on olemassa. Itse haluan että lasteni kanssa oleva hoitohenkilökunta on lasten kanssa eikä siivoamassa paikkoja.- vaihtuvuus...
työtekijöissä vaikuttaa päiväkodin todelliseesn tilanteeseen? kunnalla on ehkä parempi palkata erikseen siivoojat ja keittiö henkilökuntaa kuin yksityisillä...???
minä en lastani kyllä kunnan päiväkotiin laita, enkä perhepäivähoitajallekkaan. kummissakin joko työkkäristä töihin paikoitettuja tai juoppoja. puhun kokemuksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703