Miksi ruma mies luulee olevansa

komea?

Jatkuvasti törmää nuoriin miehiin, jotka pitävät itseään komeina, vaikka he oikeasti ovat järkyttävän rumia tai korkeintaan tavallisen näköisiä tai tavallisen rumia.

Sitten nämä rumilukset tyrkyttävät itseään kauniille naisille, eli he ovat myös tyhmiä.

98

2760

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avaruus-pete

      jannuilla on itsetunto kondikses hähä XD

      • kauheaa, että

        niillä on itsetunto. :D


      • avaruus-pete
        kauheaa, että kirjoitti:

        niillä on itsetunto. :D

        kun on iso muna hähää xD


      • että miehellä
        avaruus-pete kirjoitti:

        kun on iso muna hähää xD

        on iso muna, jos hän on ruma ja luulee olevansa komea. Tiedoksi sinullekin, että yleensä komeilla miehillä on isompi. ;)


      • avaruus-pete
        että miehellä kirjoitti:

        on iso muna, jos hän on ruma ja luulee olevansa komea. Tiedoksi sinullekin, että yleensä komeilla miehillä on isompi. ;)

        kyl mäki tyhmä oon mutten noin tyhmä sentään hähä :D


      • ottanut...
        avaruus-pete kirjoitti:

        kyl mäki tyhmä oon mutten noin tyhmä sentään hähä :D

        jotain?


      • avaruus-pete
        ottanut... kirjoitti:

        jotain?

        et juon sut komeeks :D

        hähä. :D


      • ymmärrän
        avaruus-pete kirjoitti:

        et juon sut komeeks :D

        hähä. :D

        että rumuutesi ja pieni munasi ahdistaa sinua.


    • Muttamuttamutta

      Ne ei selkeästikään ole tajunneet vielä markkina-arvoaan, mutta kun totuus kolahtaa päähän, he ovat Naisten logiikka -palstalla ehdottamassa valtionbordelleja ja tussulisää.

      Eli kun ei saa kauniilta naiselta, se ottaa päähän ja sitten kaikki naiset on feministihaahkoja ja lutkia. Näin se menee. Ikävä kyllä.

      • se menee...

        Kerran vihjaisin yhdelle rumalle miehelle, jok apiti itseään komeana, että hän on rumahko. No, kyllähän sillä hermot meni aika totaalisesti. Varmaan sille jokin trauma jäi asiasta. Aution sitä vaan palaamaan maan pinnalle, eli en koe syyllisyyttä.


    • scale

      Mä en ylimalkaan ymmärrä, miten vitussa joku voi muka olla ihastunut johonkin äijään, äijäthän on kaikki rumia. Hyi saatana, jos mä olisin nainen, alkaisin välittömästi lesboksi. Nih.

    • Nainen...

      sinäkö sen päätät, kuka on komea ja kuka ei? Etkö ole ikinä kuullut sanontaa: "Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä"?

      Itseluottamus on myös parempi asia kuin liiallinen "komeus"... Makuasioita siis.

      • pidetään

        yleisesti rumana, eli hänellä on arpia kasvoissa ja muutenkin rumat ja epäsäännölliset piirteet, kuten olematon leuka ja iso nenä, niin hän saattaa silti kokea olevansa helkkarin komea mies.


      • voit...
        pidetään kirjoitti:

        yleisesti rumana, eli hänellä on arpia kasvoissa ja muutenkin rumat ja epäsäännölliset piirteet, kuten olematon leuka ja iso nenä, niin hän saattaa silti kokea olevansa helkkarin komea mies.

        väittää "pidetään yleisesti rumana"? Kuka pitää? Sinä ja viisi muuta ihmistä vai? Sinun mielestäsi "rumalla" miehellä voi olla "kaunis" nainen.

        Ihmisessä on onneksi muutakin kuin ulkonäkö ja itseluottamus voi olla se syy, miksi nainen kiinnostuu, sinun mielestäsi rumasta, miehestä. Ennemmin olen joidenkin mielestä "ruman" miehen kanssa, jolla on itseluottamusta, kuin "komean" miehen kanssa.


      • löytyy...
        voit... kirjoitti:

        väittää "pidetään yleisesti rumana"? Kuka pitää? Sinä ja viisi muuta ihmistä vai? Sinun mielestäsi "rumalla" miehellä voi olla "kaunis" nainen.

        Ihmisessä on onneksi muutakin kuin ulkonäkö ja itseluottamus voi olla se syy, miksi nainen kiinnostuu, sinun mielestäsi rumasta, miehestä. Ennemmin olen joidenkin mielestä "ruman" miehen kanssa, jolla on itseluottamusta, kuin "komean" miehen kanssa.

        kaikkialta maailmasta, mutta elä luule olevasi enemmistössä. Katkeruus komeita miehiä kohtaan on säälittävää. :D


      • kuvittelit
        löytyy... kirjoitti:

        kaikkialta maailmasta, mutta elä luule olevasi enemmistössä. Katkeruus komeita miehiä kohtaan on säälittävää. :D

        lukevasi? ÄLÄ yritä lukea rivien välistä, kun ET sitä osaa!


      • rivien välistä
        kuvittelit kirjoitti:

        lukevasi? ÄLÄ yritä lukea rivien välistä, kun ET sitä osaa!

        moniakin asioita. :) Miksi vihaat komeita miehiä? Ovatko he hyväksikäyttäjä-petoja?


      • aivan...
        rivien välistä kirjoitti:

        moniakin asioita. :) Miksi vihaat komeita miehiä? Ovatko he hyväksikäyttäjä-petoja?

        terve? Älä lue rivien välistä, jos ET sitä OSAA!

        Kerro ensin, kuka on mielestäsi "komea" mies? Selvitetään, onko sinun mielestäsi "komea" sama kuin minun mielestäni.


      • raivoat siellä?
        aivan... kirjoitti:

        terve? Älä lue rivien välistä, jos ET sitä OSAA!

        Kerro ensin, kuka on mielestäsi "komea" mies? Selvitetään, onko sinun mielestäsi "komea" sama kuin minun mielestäni.

        Miksi komeus on sinulle niin arka asia ja miksi vastustat ajatusta, että ihminen luonnostaan pitää kauneudesta ja komeudesta?


      • taas .. . .
        raivoat siellä? kirjoitti:

        Miksi komeus on sinulle niin arka asia ja miksi vastustat ajatusta, että ihminen luonnostaan pitää kauneudesta ja komeudesta?

        yrität lukea rivien välistä? EN muuten suutu ikinä ykkösille ja nollille!! Sinä olet vain ykkönen ja nolla minulle.

        Kerro kuka on mielestäsi "komea" mies ja katsotaan ollaanko samaa mieltä.


      • rauhallisesti vaan
        taas .. . . kirjoitti:

        yrität lukea rivien välistä? EN muuten suutu ikinä ykkösille ja nollille!! Sinä olet vain ykkönen ja nolla minulle.

        Kerro kuka on mielestäsi "komea" mies ja katsotaan ollaanko samaa mieltä.

        ja vietä mukava elämä rumien miesten kanssa.


      • niin---
        rauhallisesti vaan kirjoitti:

        ja vietä mukava elämä rumien miesten kanssa.

        rohkea täällä anonyyminä. Onko pokkaa keskustella sama keskustelu kasvokkain?


      • pitäisi...
        niin--- kirjoitti:

        rohkea täällä anonyyminä. Onko pokkaa keskustella sama keskustelu kasvokkain?

        keskustella kasvokkain?


      • en itse
        pitäisi... kirjoitti:

        keskustella kasvokkain?

        ikinä kirjoita palstoille mitään sellaista, jota en pysytyisi kasvokkain sanomaan.


      • usko itsekään..
        en itse kirjoitti:

        ikinä kirjoita palstoille mitään sellaista, jota en pysytyisi kasvokkain sanomaan.

        Ahdistaako aihe sinua?


      • on...
        usko itsekään.. kirjoitti:

        Ahdistaako aihe sinua?

        todistanko?!

        Toiset ovat niin rohkeita anonyymeinä...


      • on todistaa
        on... kirjoitti:

        todistanko?!

        Toiset ovat niin rohkeita anonyymeinä...

        minulle jotain?


      • että ...
        on todistaa kirjoitti:

        minulle jotain?

        sinulla on rohkeutta vain anonyyminä. Sääliksi käy.


      • pikkuisen erikoisen
        että ... kirjoitti:

        sinulla on rohkeutta vain anonyyminä. Sääliksi käy.

        kuvan. Miksi minulla pitäisi olla halua tavata sinut?


      • ei onnistunut
        että ... kirjoitti:

        sinulla on rohkeutta vain anonyyminä. Sääliksi käy.

        tuohon toiseen enää...

        Periaatteesta pitäisi kohdata kasvokkain.


    • cat_on_fire

      Kauniillakin naisella voi olla vähemmän komea mies, ei kaikki jolle on suotu ulkonäköä, vaadi sitä ominaisuutta muilta..

      • nasisista

        pettyy ja katkeroituu jossain vaiheessa (kolmen kympin tienoilla) komeisiin miehiin ja sen takia he sitten uskottelevat itsellensä olevansa niin onnellisia rumiluksen kanssa.


      • cat_on_fire
        nasisista kirjoitti:

        pettyy ja katkeroituu jossain vaiheessa (kolmen kympin tienoilla) komeisiin miehiin ja sen takia he sitten uskottelevat itsellensä olevansa niin onnellisia rumiluksen kanssa.

        sillä ulkonäöllä ei oikeasti vaan ole niin suurta merkitystä:)
        Väitätkö, ettei "ruman" kanssa voi olla onnellinen? Että otetaan ruma kun komeisiin miehiin pettyy, ei muista syistä koska komea mies on aina tavoittelemisen arvoista..?
        On muakin kutsuttu nätiksi naisten ja miesten taholta, ja miksi sen pitäis sitten nousta hattuun?
        Mulla on aika hyvä esteettinen silmä, ja tiedostan itse etten ole sitä, mitä nuo ihmiset ovat joskus ystävällisyyden puuskassaan sanoneet. Eli siis, jos olisinkin oikeasti kaunis, niin en voisi olla onnellinen ruman miehen kanssa, tai olisi jotenkin tyhmää rumilta koittaa tulla juttusille?
        Jos taas olisin ruma, niin enkö saisi kiinnostua itseäni paremman näköisistä ihmisistä?

        Mun mielestä sulla on kyllä aika ulkonäkökeskeiset ajatukset, kun sanot "Sitten nämä rumilukset tyrkyttävät itseään kauniille naisille, eli he ovat myös tyhmiä."
        Jotkut ajattelevat noin, mutta ei kaikki.
        Siihen, että joku pitää itseään komeampana kuin on, vaikuttaa varmaan itsetunto joka voi mennä ylikin, tai ehkä sitten on tyytyväinen siihen mitä on ja miellyttää omaa silmää..?

        Mun mielestä jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jokaisessa on jotain kaunista, vaikka se ei vastaisikaan mitään yleistä median luomaa kauneusihannetta..


      • maailmasta...
        cat_on_fire kirjoitti:

        sillä ulkonäöllä ei oikeasti vaan ole niin suurta merkitystä:)
        Väitätkö, ettei "ruman" kanssa voi olla onnellinen? Että otetaan ruma kun komeisiin miehiin pettyy, ei muista syistä koska komea mies on aina tavoittelemisen arvoista..?
        On muakin kutsuttu nätiksi naisten ja miesten taholta, ja miksi sen pitäis sitten nousta hattuun?
        Mulla on aika hyvä esteettinen silmä, ja tiedostan itse etten ole sitä, mitä nuo ihmiset ovat joskus ystävällisyyden puuskassaan sanoneet. Eli siis, jos olisinkin oikeasti kaunis, niin en voisi olla onnellinen ruman miehen kanssa, tai olisi jotenkin tyhmää rumilta koittaa tulla juttusille?
        Jos taas olisin ruma, niin enkö saisi kiinnostua itseäni paremman näköisistä ihmisistä?

        Mun mielestä sulla on kyllä aika ulkonäkökeskeiset ajatukset, kun sanot "Sitten nämä rumilukset tyrkyttävät itseään kauniille naisille, eli he ovat myös tyhmiä."
        Jotkut ajattelevat noin, mutta ei kaikki.
        Siihen, että joku pitää itseään komeampana kuin on, vaikuttaa varmaan itsetunto joka voi mennä ylikin, tai ehkä sitten on tyytyväinen siihen mitä on ja miellyttää omaa silmää..?

        Mun mielestä jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jokaisessa on jotain kaunista, vaikka se ei vastaisikaan mitään yleistä median luomaa kauneusihannetta..

        lopu, se pitää muistaa. :)

        Miehillä on jokin taipumus pitää itseään komeampina kuin ovat. Vastenmielistä se on silloin kun se on selvästi harhaista, eli siihen liittyy voimakkaita ylemmyydentunteita. Eikö sinusta ole oksettavaa se, että hintelä ja ruma nörtti pitää itseään "seksikkäänä"? Kerran mulle sanoi sellainen 160 cm pitkä langanlaiha ruma nörtti, että hän vain on niin seksikäs ja täydellinen. Meinas lentää laatta kun se sanoi sen.


      • cat_on_fire
        maailmasta... kirjoitti:

        lopu, se pitää muistaa. :)

        Miehillä on jokin taipumus pitää itseään komeampina kuin ovat. Vastenmielistä se on silloin kun se on selvästi harhaista, eli siihen liittyy voimakkaita ylemmyydentunteita. Eikö sinusta ole oksettavaa se, että hintelä ja ruma nörtti pitää itseään "seksikkäänä"? Kerran mulle sanoi sellainen 160 cm pitkä langanlaiha ruma nörtti, että hän vain on niin seksikäs ja täydellinen. Meinas lentää laatta kun se sanoi sen.

        "Miehillä on jokin taipumus pitää itseään komeampina kuin ovat."

        Mä en ole huomannut tuollaista..

        "Vastenmielistä se on silloin kun se on selvästi harhaista, eli siihen liittyy voimakkaita ylemmyydentunteita."

        Jos se sitten on ylimielinen, kuvittelee olevansa kaikkia parempi? Hyvällä itsetunnolla ja ylemmyyden tunteella on kuitenkin ero..

        "Eikö sinusta ole oksettavaa se, että hintelä ja ruma nörtti pitää itseään "seksikkäänä"?"

        No ei se kyllä ole:) Saahan sitä jokainen ajatella itsestään niin kuin haluaa, ja voihan se muiden silmissä ollakin seksikäs, vaikka minusta ei erityisemmin olisikaan.. Miksi se sitten sinua haittaa, jos joku pitää itseään seksikkäänä? Eihän sun tarvitse olla samaa mieltä..
        Inhoatko sä rumia ja sitten et anna niiden ajatella itseään komeina, koska ne ei sustakaan sitä ole..?

        Eikös se kauneus todellakin ole katsojan silmissä..


      • netissäkin...
        cat_on_fire kirjoitti:

        "Miehillä on jokin taipumus pitää itseään komeampina kuin ovat."

        Mä en ole huomannut tuollaista..

        "Vastenmielistä se on silloin kun se on selvästi harhaista, eli siihen liittyy voimakkaita ylemmyydentunteita."

        Jos se sitten on ylimielinen, kuvittelee olevansa kaikkia parempi? Hyvällä itsetunnolla ja ylemmyyden tunteella on kuitenkin ero..

        "Eikö sinusta ole oksettavaa se, että hintelä ja ruma nörtti pitää itseään "seksikkäänä"?"

        No ei se kyllä ole:) Saahan sitä jokainen ajatella itsestään niin kuin haluaa, ja voihan se muiden silmissä ollakin seksikäs, vaikka minusta ei erityisemmin olisikaan.. Miksi se sitten sinua haittaa, jos joku pitää itseään seksikkäänä? Eihän sun tarvitse olla samaa mieltä..
        Inhoatko sä rumia ja sitten et anna niiden ajatella itseään komeina, koska ne ei sustakaan sitä ole..?

        Eikös se kauneus todellakin ole katsojan silmissä..

        sosiaalitanttojen levyt päälle. ;) Kyllähän sä täällä voit olla ihan rehellinen. Eikö sinusta ole kuvottavaa kun ruma nörtti haukkuu esim. kaunista naista? kerran todistin sellaista tilannetta ja oli oksettavaa kun mies luuli olevansa itse komea.


      • vaihtoehtoisesti
        maailmasta... kirjoitti:

        lopu, se pitää muistaa. :)

        Miehillä on jokin taipumus pitää itseään komeampina kuin ovat. Vastenmielistä se on silloin kun se on selvästi harhaista, eli siihen liittyy voimakkaita ylemmyydentunteita. Eikö sinusta ole oksettavaa se, että hintelä ja ruma nörtti pitää itseään "seksikkäänä"? Kerran mulle sanoi sellainen 160 cm pitkä langanlaiha ruma nörtti, että hän vain on niin seksikäs ja täydellinen. Meinas lentää laatta kun se sanoi sen.

        sä olet maailman huumorintajuttomin nainen... :D


      • kait....
        netissäkin... kirjoitti:

        sosiaalitanttojen levyt päälle. ;) Kyllähän sä täällä voit olla ihan rehellinen. Eikö sinusta ole kuvottavaa kun ruma nörtti haukkuu esim. kaunista naista? kerran todistin sellaista tilannetta ja oli oksettavaa kun mies luuli olevansa itse komea.

        tasapuolisuuden nimissä rumat sais haukkua kauniita, kun kerran sinä kauniina saat haukkua rumia? Vai pitääkö tasapuolisuuden nimissä sanoa, että mielipiteesi oksettavat mua? No, ei ne okseta, säälittää vaan vähän.


      • ei pidä luulla
        kait.... kirjoitti:

        tasapuolisuuden nimissä rumat sais haukkua kauniita, kun kerran sinä kauniina saat haukkua rumia? Vai pitääkö tasapuolisuuden nimissä sanoa, että mielipiteesi oksettavat mua? No, ei ne okseta, säälittää vaan vähän.

        itsestään enempää, mitä on.


      • vihainen ja ruma
        vaihtoehtoisesti kirjoitti:

        sä olet maailman huumorintajuttomin nainen... :D

        mies, jolla on kaikenlisäksi huono huumorintaju?


      • mä oon
        vihainen ja ruma kirjoitti:

        mies, jolla on kaikenlisäksi huono huumorintaju?

        nauraa rätkättävä akka, jolla on taas pirun hauskaa täällä palstalla.

        PS. Kiva nimmari sulla.


      • mielestä
        ei pidä luulla kirjoitti:

        itsestään enempää, mitä on.

        kenenkään ei pitäisi luulla itsestään enempää kuin sinä luulet.

        Oot ajatuksines aika vinkee tapaus. Ihmiset ON outoja otuksia, täällä sen huomaa.


      • nauraa...
        mä oon kirjoitti:

        nauraa rätkättävä akka, jolla on taas pirun hauskaa täällä palstalla.

        PS. Kiva nimmari sulla.

        käkättävä nuori mies. ;)


      • cat_on_fire
        netissäkin... kirjoitti:

        sosiaalitanttojen levyt päälle. ;) Kyllähän sä täällä voit olla ihan rehellinen. Eikö sinusta ole kuvottavaa kun ruma nörtti haukkuu esim. kaunista naista? kerran todistin sellaista tilannetta ja oli oksettavaa kun mies luuli olevansa itse komea.

        Mä olen sen verran paljon saanut kuulla yleistyksiä ja kommentteja ulkonäöstäni, niin hyvässä kuin pahassa, että suoraan sanottuna mua kyllästyttää ulkonäkökeskeiset asenteet.

        Mä olen kyllä ihan rehellinen, ei huolta:)

        "Eikö sinusta ole kuvottavaa kun ruma nörtti haukkuu esim. kaunista naista? kerran todistin sellaista tilannetta ja oli oksettavaa kun mies luuli olevansa itse komea."

        No ylimielisyys on kuvottavaa, hyvä itsetunto ei. Se on kuvottavaa, että haukutaan muita. Siinä ei minusta ole mitään pahaa, jos joku pitää itseään komeana vaikka moni muu ei pitäisi, mutta muiden haukkuminen on vaan ajatusta omasta paremmuudesta. Kuka sen sitten saa määritellä mikä on rumaa ja mikä ei?
        Kyllä minusta se ruma nörtti saa pitää itseään seksikkäänä, mutta se että haukutaan muita, pidetään muita rumempana kuin itseään, on vaan typerää..


      • ....
        nauraa... kirjoitti:

        käkättävä nuori mies. ;)

        ...?


      • eri tavalla
        mielestä kirjoitti:

        kenenkään ei pitäisi luulla itsestään enempää kuin sinä luulet.

        Oot ajatuksines aika vinkee tapaus. Ihmiset ON outoja otuksia, täällä sen huomaa.

        (kuin sinä) ajattelevat outoja? Etkö ymmärrä, että ihmiset kyllä tajuavat, kuka on viehättävä ja kuka ei.


      • eikö...
        cat_on_fire kirjoitti:

        Mä olen sen verran paljon saanut kuulla yleistyksiä ja kommentteja ulkonäöstäni, niin hyvässä kuin pahassa, että suoraan sanottuna mua kyllästyttää ulkonäkökeskeiset asenteet.

        Mä olen kyllä ihan rehellinen, ei huolta:)

        "Eikö sinusta ole kuvottavaa kun ruma nörtti haukkuu esim. kaunista naista? kerran todistin sellaista tilannetta ja oli oksettavaa kun mies luuli olevansa itse komea."

        No ylimielisyys on kuvottavaa, hyvä itsetunto ei. Se on kuvottavaa, että haukutaan muita. Siinä ei minusta ole mitään pahaa, jos joku pitää itseään komeana vaikka moni muu ei pitäisi, mutta muiden haukkuminen on vaan ajatusta omasta paremmuudesta. Kuka sen sitten saa määritellä mikä on rumaa ja mikä ei?
        Kyllä minusta se ruma nörtti saa pitää itseään seksikkäänä, mutta se että haukutaan muita, pidetään muita rumempana kuin itseään, on vaan typerää..

        harhainen ja nasristinen asenne ole sinusta kuvottava? Jos ei ole viehättävä, ei pitäisi luulla olevansa sellainen.


      • tiedä...
        .... kirjoitti:

        ...?

        Kuka lienee.


      • tapaisin
        eri tavalla kirjoitti:

        (kuin sinä) ajattelevat outoja? Etkö ymmärrä, että ihmiset kyllä tajuavat, kuka on viehättävä ja kuka ei.

        ihmisen joka ajattelisi kuin minä, niin se vasta erittäin outo oliskin.

        Osaako ihminen katsoa toista ihmistä? Kun katsot ihmistä, mitä näet? Pienen leuan, arpia naamassa... rumuutta, rumuutta.... Sä näet itsesi. Toisissa ihmisissä näemme itsemme. Outoa... juu, myönnän, mutta niin se vaan menee.


      • cat_on_fire
        eikö... kirjoitti:

        harhainen ja nasristinen asenne ole sinusta kuvottava? Jos ei ole viehättävä, ei pitäisi luulla olevansa sellainen.

        "Aivan, mutta eikö harhainen ja nasristinen asenne ole sinusta kuvottava?"

        Kuten jo varmaan ilmaisin, mun mielestä jokainen saa nähdä itsensä sellaisena kuin haluaa, eikä se musta ole harhaisuutta jos joku pitää itseään komeana. Voi ne "rumat nörtit" olla oikeassakin, että ovat seksikkäitä. Mikä minä olen sitä määrittelemään mikä on seksikästä? Mulla on vain se yksi mielipide, eikä missään sanota, että sen kuuluisi olla oikea sellainen. Voin vain kertoa mikä omaa silmääni miellyttää eniten:) Narsismi ja ylimielisyys on eri juttu, en pidä sellaisesta ajattelutavasta, että kuvitellaan olevan parempia kuin muut.

        "Jos ei ole viehättävä, ei pitäisi luulla olevansa sellainen."

        Kuka sen viehättävyyden sitten saa määritellä? Yksi ihminen? 100 ihmistä?
        Miksi ihminen ei saisi pitää itseään viehättävänä, vaikka muut olisivatkin eri mieltä?

        Kai siihen on syynsä, miksi ihmiset näyttävät erilaisilta;) Eikö olis aika tylsää, jos jokainen näyttäis suunnilleen samalta?


      • ihmisissä...
        tapaisin kirjoitti:

        ihmisen joka ajattelisi kuin minä, niin se vasta erittäin outo oliskin.

        Osaako ihminen katsoa toista ihmistä? Kun katsot ihmistä, mitä näet? Pienen leuan, arpia naamassa... rumuutta, rumuutta.... Sä näet itsesi. Toisissa ihmisissä näemme itsemme. Outoa... juu, myönnän, mutta niin se vaan menee.

        ityseäni, koska minua ei ole jokaisessa toisessa ihmisessä. En muuten vihaa rumia. Inhoan rumia, jotka luulevat olevansa jotain muuta kuin ovat.


      • miettiä
        ihmisissä... kirjoitti:

        ityseäni, koska minua ei ole jokaisessa toisessa ihmisessä. En muuten vihaa rumia. Inhoan rumia, jotka luulevat olevansa jotain muuta kuin ovat.

        tuota ihmisinhoasi.


      • tutustua...
        cat_on_fire kirjoitti:

        "Aivan, mutta eikö harhainen ja nasristinen asenne ole sinusta kuvottava?"

        Kuten jo varmaan ilmaisin, mun mielestä jokainen saa nähdä itsensä sellaisena kuin haluaa, eikä se musta ole harhaisuutta jos joku pitää itseään komeana. Voi ne "rumat nörtit" olla oikeassakin, että ovat seksikkäitä. Mikä minä olen sitä määrittelemään mikä on seksikästä? Mulla on vain se yksi mielipide, eikä missään sanota, että sen kuuluisi olla oikea sellainen. Voin vain kertoa mikä omaa silmääni miellyttää eniten:) Narsismi ja ylimielisyys on eri juttu, en pidä sellaisesta ajattelutavasta, että kuvitellaan olevan parempia kuin muut.

        "Jos ei ole viehättävä, ei pitäisi luulla olevansa sellainen."

        Kuka sen viehättävyyden sitten saa määritellä? Yksi ihminen? 100 ihmistä?
        Miksi ihminen ei saisi pitää itseään viehättävänä, vaikka muut olisivatkin eri mieltä?

        Kai siihen on syynsä, miksi ihmiset näyttävät erilaisilta;) Eikö olis aika tylsää, jos jokainen näyttäis suunnilleen samalta?

        estetiikkaan ja vaikkapa kultaiseen leikkaukseen. On nimittäin olemassa tietty kaava, joka määrittää kauneuden. Se löytyy luonnosta ja ihmisestä myös.


      • aattelinkin...
        tiedä... kirjoitti:

        Kuka lienee.

        mutta hauskaa, että meillä oli hauskaa... ;)


      • paitsi
        miettiä kirjoitti:

        tuota ihmisinhoasi.

        rumia nörttejä, jotka luulevat olevansa super-neroja ja komistuksia.


      • että...
        paitsi kirjoitti:

        rumia nörttejä, jotka luulevat olevansa super-neroja ja komistuksia.

        miksi sä inhoat sellaisia ihmisiä?


      • näin:
        että... kirjoitti:

        miksi sä inhoat sellaisia ihmisiä?

        Siksi, että inhoan nuijia.


      • kuului:
        näin: kirjoitti:

        Siksi, että inhoan nuijia.

        MIKSI?


      • todellakaan
        eikö... kirjoitti:

        harhainen ja nasristinen asenne ole sinusta kuvottava? Jos ei ole viehättävä, ei pitäisi luulla olevansa sellainen.

        Jos silmissäsi "ruma" ihminen pitää itseään hyvän näköisenä niin haittaako se sinua noin paljon? Jos joku toinen on tyytyväinen itseensä ja se harmittaa sinua niin sanoisin näiden kirjoitustesi perusteella että itse et taida olla tyytyväinen omaan ulkonäköösi. Jos ihminen hymyilee ja tuntee olevansa kaunis tai komea niin sellaisesta huokuu energiaa ja elämäniloa ja se näkyy katsojien silmissä paljon enemmän kuin tiukka perä, isot tissit tai pitkässä varressa pullistelevat lihakset.


    • sininen_sitruuna

      ... tämä nainen, joka sanoisi noin: " Sitten nämä rumilukset tyrkyttävät itseään kauniille naisille, eli he ovat myös tyhmiä."

      Voiko mitenkään olla mahdollista, että tuo itseään kauniiksi kuvaileva nainen olisikin omasta mielestään kaunis, vaikka oikeasti olisikin järkyttävän ruma, tai korkeintaan tavallisen näköinen tai tavallisen ruma? :)

      • Muttamuttamutta

        Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies.

        Naiselle tosin on voinut joku vonkaaja sanoa hänen olevan kaunis vain siksi, että saisi haluamansa helpotuksen. Tällöin naisella on vääristynyt kuva itsestään. Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis.

        Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua.


      • harhaluuloja

        omasta ulkonäöstään, koska he saavat jatkuvasti palautetta siitä.


      • sininen_sitruuna
        Muttamuttamutta kirjoitti:

        Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies.

        Naiselle tosin on voinut joku vonkaaja sanoa hänen olevan kaunis vain siksi, että saisi haluamansa helpotuksen. Tällöin naisella on vääristynyt kuva itsestään. Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis.

        Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua.

        ... väitän, että on naisia, jotka ovat omasta mielestään kauniita. Ei siihen tarvita kenenkään mielipidettä. Jonkun silmissä hän voi olla kaunis, toisen silmissä taas ei.

        Ja pitäisikö munkin nyt sitten uskoa, että olen kaunis -ihan vaan sen takia, että nainenkin on sanonut niin? Pleh. Joo, ei ihan onnistu. :)


      • naisilla :
        Muttamuttamutta kirjoitti:

        Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies.

        Naiselle tosin on voinut joku vonkaaja sanoa hänen olevan kaunis vain siksi, että saisi haluamansa helpotuksen. Tällöin naisella on vääristynyt kuva itsestään. Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis.

        Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua.

        sen todistaa mieltymys miehiin jotka ovat kaikki rumia naisiin verrattuna


      • ..............................
        Muttamuttamutta kirjoitti:

        Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies.

        Naiselle tosin on voinut joku vonkaaja sanoa hänen olevan kaunis vain siksi, että saisi haluamansa helpotuksen. Tällöin naisella on vääristynyt kuva itsestään. Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis.

        Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua.

        "Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies."

        Entä jos häntä on sanottu monesti komeaksi vaikka se ei pidä (sinun mielestäsi) paikkaansa?

        Kenties hän on komea monien naisten mielestä joilla on toisenlainen maku. Naisilla on kolme miesmakua: Yhdet tykkää babyface-pojista, toiset tykkää äijämäisistä miehistä ja kolmannet pitää sellaisista miehekkäistä peruskasvoista.

        Koska sä voit kieltäytyä ehdotuksista ei miehen naama ole sun ongelmasi, joten mikä sun oikea ongelma tässä kuviossa on?


      • viitsi
        harhaluuloja kirjoitti:

        omasta ulkonäöstään, koska he saavat jatkuvasti palautetta siitä.

        Miehet kehuvat naisten ulkonäköä, koska haluavat naisen sänkyynsä... Tietty nainen haluaa uskoa sen, koska elämme ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

        Esimerkkinä eräs tuntemani nainen, jota kehuttiin jatkuvasti ulkonäkönsä perusteella (minun mielestäni hänellä oli ihmeellisen neliskanttiset kasvot, eikä erityisen hyvä ihokaan, isohko nenä jne.) ja nainen olikin sitten ns. helppo nakki. Huono maine levisi miesten aloitteesta ja näin tämä "kaunis" nainen oli leimattu.

        Pystyn kyllä naisena sanomaan toiselle naiselle, jos hän on kaunis.


      • luultavasti kykene
        viitsi kirjoitti:

        Miehet kehuvat naisten ulkonäköä, koska haluavat naisen sänkyynsä... Tietty nainen haluaa uskoa sen, koska elämme ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

        Esimerkkinä eräs tuntemani nainen, jota kehuttiin jatkuvasti ulkonäkönsä perusteella (minun mielestäni hänellä oli ihmeellisen neliskanttiset kasvot, eikä erityisen hyvä ihokaan, isohko nenä jne.) ja nainen olikin sitten ns. helppo nakki. Huono maine levisi miesten aloitteesta ja näin tämä "kaunis" nainen oli leimattu.

        Pystyn kyllä naisena sanomaan toiselle naiselle, jos hän on kaunis.

        sanomaan, onko nainen seksikäs vai ei. Lesbonakaan et kykenisi sanomaan, onko nainen viehättävä miehen mielestä vai ei. Me miehet pidämme mm. isoista rinnoista, isosta takapuolesta ja monista muista sellaisista asioista, joista naiset eivät jostain syystä pidä. Tiedän yhden todella kuuman pakkauksen, jolla on aikalailla neliskanttiset kasvot.


      • tällä
        luultavasti kykene kirjoitti:

        sanomaan, onko nainen seksikäs vai ei. Lesbonakaan et kykenisi sanomaan, onko nainen viehättävä miehen mielestä vai ei. Me miehet pidämme mm. isoista rinnoista, isosta takapuolesta ja monista muista sellaisista asioista, joista naiset eivät jostain syystä pidä. Tiedän yhden todella kuuman pakkauksen, jolla on aikalailla neliskanttiset kasvot.

        naisella ei todellakaan ollut isoja rintoja tms., mitä mainitsit. Miehiä riitti, mutta ne miehet myöskin aloittivat maineen saatuaan hänet. Eräskin hänen kanssaan seurustellut mies kysyi minulta: "Onko hän aina ollut noin helppo...!"

        Tunnen monia miehiä, jotka kuolaavat Janina Fryn (os. Frostell) perään ja ymmärrän syyn. Tunsin hänet "taviksena"...


      • oli taviksena?
        tällä kirjoitti:

        naisella ei todellakaan ollut isoja rintoja tms., mitä mainitsit. Miehiä riitti, mutta ne miehet myöskin aloittivat maineen saatuaan hänet. Eräskin hänen kanssaan seurustellut mies kysyi minulta: "Onko hän aina ollut noin helppo...!"

        Tunnen monia miehiä, jotka kuolaavat Janina Fryn (os. Frostell) perään ja ymmärrän syyn. Tunsin hänet "taviksena"...

        Yhtä hyvä laulaja kuin nyt? Miksi kauniiden naisten aina pitää yrittää laulaa?


      • dkfaäsöf
        oli taviksena? kirjoitti:

        Yhtä hyvä laulaja kuin nyt? Miksi kauniiden naisten aina pitää yrittää laulaa?

        yritti silloin julkisuuteen tavalla tai toisella... Piti koskettaa jotain likaista, työhömme liittyvää, juttua (en paljasta tarkemmin, koska en halua tulla kaikille tunnetuksi täällä) ja hän nirppaili asialle. Hänen isänsä katselee nuorten tyttöjen perään ja äitinsä luulee olevansa julkkis, kun tytärkin on.


      • :)))))))))))))))))))
        dkfaäsöf kirjoitti:

        yritti silloin julkisuuteen tavalla tai toisella... Piti koskettaa jotain likaista, työhömme liittyvää, juttua (en paljasta tarkemmin, koska en halua tulla kaikille tunnetuksi täällä) ja hän nirppaili asialle. Hänen isänsä katselee nuorten tyttöjen perään ja äitinsä luulee olevansa julkkis, kun tytärkin on.

        Onko hän mielestäsi siis opportunisti tai narsisti? Minusta hän on kiinnostava suomenruotsalaiseksi. Jollain lailla hän vaikuttaa naiivilta, mutta toisaalta hän tuntuu peittelevän tiettyä puolta itsestään. Oliko hän löyhäpäinen seksuaalisesti ja muuten elämässään?


      • on puoliksi
        :))))))))))))))))))) kirjoitti:

        Onko hän mielestäsi siis opportunisti tai narsisti? Minusta hän on kiinnostava suomenruotsalaiseksi. Jollain lailla hän vaikuttaa naiivilta, mutta toisaalta hän tuntuu peittelevän tiettyä puolta itsestään. Oliko hän löyhäpäinen seksuaalisesti ja muuten elämässään?

        enemmän suomenruotsalainen kuin minä. Niillä kylillä en asu minäkään enää...

        Valitettavasti tunnen yhden narsistin, joten en väittäisi hänen olleen sitä. Ennemmin opportunisti... Tai hänen äitinsä taisi ajaa asiaa tytärtään enemmän.


      • Porvoon...
        on puoliksi kirjoitti:

        enemmän suomenruotsalainen kuin minä. Niillä kylillä en asu minäkään enää...

        Valitettavasti tunnen yhden narsistin, joten en väittäisi hänen olleen sitä. Ennemmin opportunisti... Tai hänen äitinsä taisi ajaa asiaa tytärtään enemmän.

        ja Helsingin välisellä alueella, sekä myös Porvoossa, että muualla Itä-Uudellamaalla todella monta kertaa ja sanoisin, että te olette siellä aika erilaisia suomenruotsalaisia kuin muualla. Jotenkin ehkä asennetasolla lähempänä suomalaisia kuin muut suomenruotsalaiset.

        Se on ikävää kun vanhemmat ajavat tytärtään menestymään.


      • Kauneuden
        Porvoon... kirjoitti:

        ja Helsingin välisellä alueella, sekä myös Porvoossa, että muualla Itä-Uudellamaalla todella monta kertaa ja sanoisin, että te olette siellä aika erilaisia suomenruotsalaisia kuin muualla. Jotenkin ehkä asennetasolla lähempänä suomalaisia kuin muut suomenruotsalaiset.

        Se on ikävää kun vanhemmat ajavat tytärtään menestymään.

        taustalla voi olla paljon muutakin...

        Jos mennään asian alusta jo näin kauas, niin Porvoo ei ole enää entisensä. On siellä ollut näitä ns. niposuomenruotsalaisiakin (on vieläkin joissain paikoissa). On vaan pakko muuttua maailman mukana.


      • on jollain
        Kauneuden kirjoitti:

        taustalla voi olla paljon muutakin...

        Jos mennään asian alusta jo näin kauas, niin Porvoo ei ole enää entisensä. On siellä ollut näitä ns. niposuomenruotsalaisiakin (on vieläkin joissain paikoissa). On vaan pakko muuttua maailman mukana.

        tapaa jäykkä ja kuollutkin. Ihmisiä pörrää keskustassa, mutta tuntuu, että kaikki ovat jonkin alakulon vallassa. Sama vaivaa muuten muitakin Itä-Uudenmaan suomenruotsalaisia. Ovat aivan eri porukkaa kuin nämä Stadin suomenruotsalaiset.


      • ne jollain
        on jollain kirjoitti:

        tapaa jäykkä ja kuollutkin. Ihmisiä pörrää keskustassa, mutta tuntuu, että kaikki ovat jonkin alakulon vallassa. Sama vaivaa muuten muitakin Itä-Uudenmaan suomenruotsalaisia. Ovat aivan eri porukkaa kuin nämä Stadin suomenruotsalaiset.

        toisella tavalla kuin minä.

        Mun mielestä stadin suomenruotsalaiset ovat kuuluvat siihen omasta mielestä parempiin ihmisiin. Sen takia pidän enemmän Porvoon suomenruotsalaisten maanläheisyydestä. Kyllä siellä iloa riittää ja yhteishenkeä (ulkopuolisissa "kylissä" ainakin). Meidänkin perheen yhteistyöhenkeä ihmetellään monessa paikassa: erittäin läheisiä, vaikka en asu enää samalla paikkakunnalla. Uhraudutaan toistemme takia.


      • Mies1985
        Muttamuttamutta kirjoitti:

        Tässä on se pieni ero, että nainen ei kuvittele olevansa kaunis ennen kuin joku hänelle niin väittää. Mies luulee olevansa komea, vain siksi, että on mies.

        Naiselle tosin on voinut joku vonkaaja sanoa hänen olevan kaunis vain siksi, että saisi haluamansa helpotuksen. Tällöin naisella on vääristynyt kuva itsestään. Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis.

        Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua.

        "Niin ja naisilla on parempi esteeetinen silmä. Usein miesten mielestä tavallinen tyttökin on kaunis. Naisilla on korkeampi rima, sitä miehet ei yleensä tajua."

        Niin,no,naisilla on tietysti meikit huijaamassa mutta mitä väliä sillä on mitä toiset naiset ajattelee? Jos naiset saavat päättää keskenään ketkä miehet ovat kauniita,silloinhan miehet saavat päättää ketkä naiset ovat,vai mitä?
        Miksi miehiä kiinnostaisi vittujakaan minkä näköisiä naiset toistensa mielestä ovat?

        "Onneksi useimmat naiset eivät luotakaan miesten kehuihin, vaan toisten naisten. Eli kun toinen nainen sanoo sua kauniiksi, silloin olet kaunis."

        Tuo varmaan tuo helpotuksen lesbomarkkinoilla. Naisethan muutenkin lesboilevat kun saavat vähän alkoholia ja olevat nuoria joten ei varmaan liene ylitsepääsemätöntä kaverille sanoa ennen baarikierrosta toiselle että "oot kaunis!


    • on...

      katsojan silmässä.

    • Jurppis68

      On katsojan silmissä siinä missä rumuuskin !

      • Tuo on vain

        rumien defenssi. Tutkimukset osoittavat, että on olemassa universaalej kauneuskäsityksiä, jotka kaikki allekirjoittavat.


      • pistäs
        Tuo on vain kirjoitti:

        rumien defenssi. Tutkimukset osoittavat, että on olemassa universaalej kauneuskäsityksiä, jotka kaikki allekirjoittavat.

        jotain lähdettä?


      • googlettamalla
        pistäs kirjoitti:

        jotain lähdettä?

        lähteet, Googleta vaikka sana "kauneus".


      • mä oon
        googlettamalla kirjoitti:

        lähteet, Googleta vaikka sana "kauneus".

        jonkin verran filosofiaa ja estetiikkaa lueskellu, että oisin vaan kiinnostunut uusista tieteellisistä ajatuksista, joita ei siis ollutkaan.


      • googlettaa
        mä oon kirjoitti:

        jonkin verran filosofiaa ja estetiikkaa lueskellu, että oisin vaan kiinnostunut uusista tieteellisistä ajatuksista, joita ei siis ollutkaan.

        asiaa, etkä ole vielä törmännyt asiaan muuten, et ole lukenut filosofiaa ja estetiikkaa.

        T: Toinen filosofiaa ja estetiikkaa lukenut.

        Niin niistä valheista jää kiinni... ;)


      • asian...
        googlettaa kirjoitti:

        asiaa, etkä ole vielä törmännyt asiaan muuten, et ole lukenut filosofiaa ja estetiikkaa.

        T: Toinen filosofiaa ja estetiikkaa lukenut.

        Niin niistä valheista jää kiinni... ;)

        nähdä ja itsellesi selittää. Mutta "universaaleja kauneuskäsityksiä, jotka kaikki allekirjoittavat" ei ole olemassa, vaikka joku filosofiaa ja estetiikka lukenut niin väittääkin.


      • kiistää...
        asian... kirjoitti:

        nähdä ja itsellesi selittää. Mutta "universaaleja kauneuskäsityksiä, jotka kaikki allekirjoittavat" ei ole olemassa, vaikka joku filosofiaa ja estetiikka lukenut niin väittääkin.

        universaalit kauneuskäsitykset esimerkiksi omaa psyykettään suojatakseen.


      • on...
        kiistää... kirjoitti:

        universaalit kauneuskäsitykset esimerkiksi omaa psyykettään suojatakseen.

        sulla vielä paljon oivaltamista.

        Mutta joo, sanotaan vaikka nyt sitten niin, että mä nyt suojelen omaa psyykettäni kieltämällä ns. universaalit kauneuskäsitykset.


      • ottaa...
        on... kirjoitti:

        sulla vielä paljon oivaltamista.

        Mutta joo, sanotaan vaikka nyt sitten niin, että mä nyt suojelen omaa psyykettäni kieltämällä ns. universaalit kauneuskäsitykset.

        kaikkea niin vakavasti. ;)


      • siitä...
        ottaa... kirjoitti:

        kaikkea niin vakavasti. ;)

        ei kylä täällä ole pelkoa.


      • sun tutkimuksille
        Tuo on vain kirjoitti:

        rumien defenssi. Tutkimukset osoittavat, että on olemassa universaalej kauneuskäsityksiä, jotka kaikki allekirjoittavat.

        Itse en pidä afrikkalaista norsunkokoista naista kauniina tai niitä naisia joilla on kirahvia muistuttava kaula joita messinkirenkailla venytetään tai naisita joiden jalat on sidottu niin tiukkaan ettei pysty kävelemään. Kaikki nämä ovat kuitenkin paikallisten mielestä kauniita ja seksikkäitä että se siitä universaalisuudesta.


    • Eikö...

      ...itsevarmuus olekaan seksikästä?

      Niillä jätkillä ei varmaan ole sitten mitään itsetunto-ongelmia?

      Että kun lähdet ruman äijän matkaan jolla paska auto niin tiedät löytäneesi aidon miehen joka ei elvistele turhia.

      • ongelmia...

        onkin. Kun on pakko torjua rumuuden aiheuttamaa masennusta sillä, että uskottelee itselleen olevansa komea, on jotain kyllä todella pahasti pielessä.


      • kerro lisää
        ongelmia... kirjoitti:

        onkin. Kun on pakko torjua rumuuden aiheuttamaa masennusta sillä, että uskottelee itselleen olevansa komea, on jotain kyllä todella pahasti pielessä.

        Että heti kun on ruma niin pitäisi olla masentunut...
        Voi jessus näitä sun tarinoita :)


    • Serpico

      Tämän asian suhteen olen sitä mieltä, että jokaisen kannattaa uskoa se paras totuus itsestään. Sellainen totuus, joka voimistaa ja antaa mahdollisuuksia.

      • kannattaa...

        omaksua realistinen kuva itsestään, koska silloin kun illuusio särkyy, tulee pahoja psyykkisiä ongelmia.


    • Gambler 29

      Oletan nyt ettet puhu teineistä jotka vasta ovat kypsymässä...

      Miten mulla tulee mieleen että kerrot nyt baari kokemuksias, jossa nuoret miehet, ovatpa nyt miten rumia tahansa niin alkoholista rohkaistuneina ja ääliöiksi muuttuneina tulevat iskemään sinua. Ja sinä vittuunnut "että ei helvetti, enkai mää sentään niin huono ole että kelpuuttaisin tuollaisen rumiluksen" ???

    • Mies1985

      Alaikäiset teinitytöt tykkäävät naisiksi meikkaavista muusikoista (joilla on kikkeli).
      Sitten toiset naiset myöhemmin tykkäävät siitä ja toiset tästä,siis aikuisena. Jotkut hormonibodarin kropasta ja jotkut nälkiintyneestä hipistä. Jotkut lyhyemmästä ja jotkut pitemmästä. Ainut asia mistä ei tunnu mitään erimielisyyttä näkyvän on se että penis ei nyt ainakaan pieni saisi mielellään olla. Ei kiinnostaisi tuoda näitä alapään asioita tähän keskusteluun mutta naisten ajattelun yksityiskohtaiseksi havainnollistamiseksi koin että oli pakko.
      -
      En kiellä etteikö olisi jotain todennäköisyyksiä laskettavissa. Jos normaali,ei-kuuluisa,ei-rikas mies on kyseessä niin useammin pitempi voittaa kuin lyhyt ja koomikko useammin kuin tuppisuu (kai) mutta mitään ei voida ihan varmaksi ikinä sanoa. Eri asia on sitten kuuluisuudet ym.ylhäisyydet joille aina seuraa irtoaa jostain.

      Joka tapauksessa naiset saavat sikäli syyttää itseään koska:
      -Naiset usein sanovat ja tutkimukset kuulemma todistavat että miehessä on paljon muutakin mitattavaa kuin ulkonäkö. Itsevarmuus on tärkeä asia. Siis ehkä 'ruma' itsevarma mies voi voittaa nössön 'komean'.
      -Ei ole mitään täysin objektiivista mittaria ulkonäölle,jos nyt vertaillaan saman kehonkoostumuksen ja koon omaavia ei-epämuodostuneita tai vammautuneita miehiä.

      Ja lopuksi myös 'rumilla' ihmisillä on oikeus tässä maailmassa yrittää onneaan. Ei kai voida odottaa että he vain kulkisivat pää kumarassa odottamassa kuolemaa?
      Jonkun mielestä sinä voit olla ruma.

    • :DDD

      Hauska ketju.

      Alkuperäiselle:
      Toivottavasti et koita iskeä vastaavasti sellaisia komeita miehiä, jotka pitävät sinua rumana, koska silloin osoitat olevasi tyhmä.

      Noinhan se sun logiikka meni?

      Vai onko koko homman pointti se että tunnet oman itsetuntosi järkkyvän kun huomaat rumien miesten pitävän kaunista naista vertaisenaan (eli tasa-arvoisena)?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe