Kun olis tarkotus tietää sen mainoksen biisi, se kyl te tiedätte ja sit hei mikä se dägädägädägä...biisi on mikä siis tuli just tost radiost joo hei kyl te tiette sen ja sit niinku kuka sen vetää sit sen biisin mis se yks muija veivaaveivaa?
Onks se niin vaikeaa löytää se oikea palsta kysymyksille?
Palsta hukassa!
ööötuotaniinkusilleejoonääs
1
247
Vastaukset
- 123ed
Sullahan on kysymys! Olet näemmä hermostunut kunnolla noihin, joille oikean paikan löytäminen kysymykselle tai kommentille tuottaa ongelmaa.
Siinä syy, miksi itse en enää viitsi paljoa kommentoida vaan käyn korkeintaan lukemassa mitä täällä on ja joskus ihan asiaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818