Olis YO-juhlat edessä keväällä, valmistun itse muutaman vuoden viivellä. Mistä olette hankkineet juhlapukuja? Hyviä vinkkejä? Turus seudulta tai netistä tilaten. Onko nettiliike.comin mekoista kellään kokemusta?
mistä kaunis mekko
5
2910
Vastaukset
- IHANIA mittatilausmekkoja
Löytyy mittatilaustöinä ja EDULLISESTI ihania mekkoja!
Minä aion sieltä tilata puvun häihin ensi kesälle..
katso;
http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?sessio=new&pid=3&cols=2&jarjestys=1 - viime kevään yo
viime keväänä tilasin nettiliike.com:ista itselleni yo-mekon.
Eipä mitään pahaa sanomista.
Mekko tuli ja pidin siitä.- teille_
taidanpa sitten kokeilla sieltä :)
- Viime kevään yo:n äiti
Tyttöni ja myös poikani tyttöystävä hankkivat Party Linen pukunsa Netti-Sofialta eli http://nettisofia.fi. Party Linea myydään kyllä liikkeissä ympäri maan. Upeita pukuja! Ihmetytti kyllä siellä koulun lakkiaisjuhlissa, miten joillakin tytöillä oli yllättävän "halvan" näköiset puvut. Kukin tietysti satsaa pussinsa mukaan, mutta ehkä ei kannattaisi mitä tahansa huonolaatuista riepua sentään lakkiaisiinsa laittaa!
- juhliin
Ihania yo-mekkoja oli Muotitalo Tyynelän myymälässä, Hesassa sijaitsee Mannerheimintiellä kisahallia vastapäätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803