Hei, etsin pieneen opiskelijabudjettiini sopivaa syäpuhdistavaa shampoota. Löytyykö esim. markettituotteista sellaista? Herbinan sivuilla mainittua syväpuhdistavaa en ole kaupoista löytänyt, lieneekö sitten valmistus lopetettu...
Vinkkejä? Kriteerini ovat: shampoon tulee olla silikoniton ja hinta ainakin alle 10€.
Edullinen syväpuhdistava shampoo?
12
8437
Vastaukset
- löysin
Hairstoresta, sai kaupan päälle mutta tästä on jo vuosi aikaa. Kannattaa kastoa sieltä kuitenkin, niillä on aina välillä hyviä tarjouksia.
- hyytti
Riippunee mihin tarkoitukseen haluat syväpuhdistavaa. Jos värjäymien poistoon, en oikein usko että markettishampoot niitä hirveästi poistavat. Itselläni on käytössä VO5:n ja Bonacuren syväpuhdistavat, BC:n hinta noin kymmenen euroa. Se poistaa värjäymiä ainakin kun antaa vaikuttaa pitemmän aikaa ja sitten tietysti myös muotoilutuotteita yms, ja hiukset ovat vieläpä suht eloisat käytön jälkeen. VOviitosta olen käyttänyt vain normaaliin tapaan, ja ihan mukavasti se hiukset pesee ja on raikkaan tuntuinen sekä silikoniton. Hintaa tällä putelilla oli euron verran.
- hyytti
Syväpuhdistavia shamppoita ei tarvitse käyttää kuin kerran viikossa pitkällä vaikutusajalla, joten tuokin Bonacure kestää pitkään. Toki noilla halvemmilla ja ilman vaikutusaikoja itse ainakin peseskelen useamminkin.
- täältä
Käytössä hyväksi todettu.
http://www.nettiplace.fi/epages/Nettiplace.axl/?ObjectPath=/Shops/Nettiplace/Products/0040 - Scalp Regulation Deep Clean...
Goldwell Dualsenses on vuoden 2008 parhaaksi hiustenhoitotuotteeksi valittu sarja, jossa myös syväpuhdistava shampoo
http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=410- Kokeillut
En tykännyt yhtään tuosta goldwellin shampoota. Kamala tuote.
- on edullenen
KC professional 4R deep cleanse Shampoo maksaa 5,90€ ja sitä saa vain parturi-kampaamoista..itse olen todennut hyväksi.
- Maalarimestari
Tärpätti
- diidi
Herbinalta löytyy syväpuhdistava shampoo, löytynee lähes joka marketista. Omasta mielestäni puhdistaa muotoiluainejäämät hyvin, enkä näe tarvetta kalliimpia tuotteita enää ostaa:)
- tuulitukkaaaaaaaaaaa
Linna shampoo syväpuhdistaa. Olen myös syväpuhdistanut hiukset tiskiaineella, hyvin tuloksin, ja lopuksi hyvä hoitoaine.
- herbina
herbinan syväpuhistavaa marketista :) vetää kyllä kaiken ylimääräsen lian ja pinttymän päästä! hinta muistaakseni 2- 3e
http://www.herbina.fi/tuotteet/volume/volume-syvapuhdistava-shampoo - nainen.
Itse käytän syväpuhdistavan shamppoon tilalla kissoille tarkoitettua hilseshampoota, aina aivan mieletön lopputulos jos vertaa tavallisiin egologisiin shampoisiin mitä käytän useammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699