Edullinen syväpuhdistava shampoo?

Mistä

Hei, etsin pieneen opiskelijabudjettiini sopivaa syäpuhdistavaa shampoota. Löytyykö esim. markettituotteista sellaista? Herbinan sivuilla mainittua syväpuhdistavaa en ole kaupoista löytänyt, lieneekö sitten valmistus lopetettu...

Vinkkejä? Kriteerini ovat: shampoon tulee olla silikoniton ja hinta ainakin alle 10€.

12

6310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löysin

      Hairstoresta, sai kaupan päälle mutta tästä on jo vuosi aikaa. Kannattaa kastoa sieltä kuitenkin, niillä on aina välillä hyviä tarjouksia.

    • hyytti

      Riippunee mihin tarkoitukseen haluat syväpuhdistavaa. Jos värjäymien poistoon, en oikein usko että markettishampoot niitä hirveästi poistavat. Itselläni on käytössä VO5:n ja Bonacuren syväpuhdistavat, BC:n hinta noin kymmenen euroa. Se poistaa värjäymiä ainakin kun antaa vaikuttaa pitemmän aikaa ja sitten tietysti myös muotoilutuotteita yms, ja hiukset ovat vieläpä suht eloisat käytön jälkeen. VOviitosta olen käyttänyt vain normaaliin tapaan, ja ihan mukavasti se hiukset pesee ja on raikkaan tuntuinen sekä silikoniton. Hintaa tällä putelilla oli euron verran.

    • hyytti

      Syväpuhdistavia shamppoita ei tarvitse käyttää kuin kerran viikossa pitkällä vaikutusajalla, joten tuokin Bonacure kestää pitkään. Toki noilla halvemmilla ja ilman vaikutusaikoja itse ainakin peseskelen useamminkin.

    • Scalp Regulation Deep Clean...
      • Kokeillut

        En tykännyt yhtään tuosta goldwellin shampoota. Kamala tuote.


    • on edullenen

      KC professional 4R deep cleanse Shampoo maksaa 5,90€ ja sitä saa vain parturi-kampaamoista..itse olen todennut hyväksi.

    • Maalarimestari

      Tärpätti

    • diidi

      Herbinalta löytyy syväpuhdistava shampoo, löytynee lähes joka marketista. Omasta mielestäni puhdistaa muotoiluainejäämät hyvin, enkä näe tarvetta kalliimpia tuotteita enää ostaa:)

    • tuulitukkaaaaaaaaaaa

      Linna shampoo syväpuhdistaa. Olen myös syväpuhdistanut hiukset tiskiaineella, hyvin tuloksin, ja lopuksi hyvä hoitoaine.

    • herbina
    • nainen.

      Itse käytän syväpuhdistavan shamppoon tilalla kissoille tarkoitettua hilseshampoota, aina aivan mieletön lopputulos jos vertaa tavallisiin egologisiin shampoisiin mitä käytän useammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe