- kulmien muotoilua
- kampauksia
- meikkauksia
- vaate-, koru- ja asustestailausta
Tekevätkö miehet naiselleen
5
183
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
että eräs mies aina innostui mun hiuksiani hiplailemaan ja letittämään kännissä. En ollut aiemmin, enkä sen jälkeenkään kokenut vastaavaa, mutta se oli aika hauskaa:) Se oli mun ihastuksen kaveri, ettei siis ees mikään mun mieheni.
Että en pistäis vastaisuudessakaan pahakseni, jos joku mies ois mun hiuksiani kiinnostunut näpertelemään, mutta kulmat ja meikit jääköön mun vastuulle :D
Jos miehellä on silmää kauneudelle ja on tyylitajuinen, niin vaatteisiin ja koruihin saa tottakai puuttua. - toki..
meinaan homomiehet.
- vänkyrä-nainen
jotka on sata kertaa huumorintajuisempia, kuin sinä.
- hombbeli boy66
vänkyrä-nainen kirjoitti:
jotka on sata kertaa huumorintajuisempia, kuin sinä.
Kaiggi ketk e1 tyggää tu0st o tos1 huum0r1ntaju77om11!!!11
kaverin poikaystävä lakkasi usein mun kaverin (nainen siis) varpaankynnet. Musta se oli aika kaunista. Vaikkapa olis kyseessä ollutkin joku jalkafetisismi tms.:) Vähän kadehdin kaveriani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697