Kummallista, että tosi moni joko ilmoittaa deitti-ilmoituksessaan, ettei hae seksiä tai ei edes kirjoita koko aiheesta. Sitten varsinkin miehistä paljastuu totuus (hauska) myöhemmin.Kun kuitenkin seksihän uskonnon lisäksi tätä maailmaa pyörittää...Seksi on hauskaa ja tarpeellista, lisäksi hyvää liikuntaa - ei tarvitse kuntosalilla käydä! Suurin osa ihmisistä on saanut alkunsa jonkinsortin seksuaalisen toiminnon ansiosta. Miksei siitä voi avoimemmin puhua? Kaikki sitä kuitenkin harrastaa, tai ainakin näkee unta asiasta;)
Miksi seksi on tabu?
18
2238
Vastaukset
- fenk-ku
Ei kukaan vessakäytöksestään mainitse, vaikka käyvätkin paskalla... Tabu varmasti, mut mitä sitten? Ihan turha puheenaihe, niin suotta siitä puhumaan.
Sitäpaitsi ei seksi ole läheskään niin iso tabu, mutta kuitenkin sellainen juttu, josta nyt ei tarvitse keskustella muuta kuin ehkä vähän sen kumppanin kanssa sitten kun sellaisen on jo löytänyt. Tai ehkä joidenkin muidenkin kanssa siinä tapauksessa, että on jotain ongelmia seksin suhteen.
Eiköhän se seksin haluaminen ole ihan perusasia. Vain jos ei satu sitä juuri/lainkaan haluamaan, haluaa sitä paljon enemmän kuin on tavallista, tai on jotain poikkeavia preferenssejä, on siitä syytä mainita. Sillä sitten tulee seulottua sellaiset, joiden kanssa ei seurustelu sitten sujuisi kuitenkaan.
Minä ainakin tekisin sellaisen tulkinnan, että toinen taitaa olla nymfo tai muuten outo, jos hän kovasti jostain seksijutuista tapaa jutella. Tai että ehkä hänellä todella on jokin ongelma asiassa.
Ei siinä, kyllä semmonen mukavaa seuraa voi olla, ja varmaan jonkun mielestä ihan hyvä kaveri pelkkään seksisuhteeseen, mutta tuskin mikään vakavasti otettava kumppaniehdokas ennen kuin asenne seksiin normalisoituu.- Tisca
Entäs jos kummatkin suhtautuvat seksiin ja seksualisuuteen normaalisti, osana jokapäiväistä elämää? Ei siinä nymfoilussa mitään sairasta ole, pääasia että kummallakin on hyvä olo. Aamuorkku ennen töihinlähtöä on tosi hyvä eväs;)
Eikä asiasta puhuminen ole mitenkään huonoa käytöstä, puhumatta jättäminen saattaa aiheuttaa patoutumia? - treiffeillä
Tisca kirjoitti:
Entäs jos kummatkin suhtautuvat seksiin ja seksualisuuteen normaalisti, osana jokapäiväistä elämää? Ei siinä nymfoilussa mitään sairasta ole, pääasia että kummallakin on hyvä olo. Aamuorkku ennen töihinlähtöä on tosi hyvä eväs;)
Eikä asiasta puhuminen ole mitenkään huonoa käytöstä, puhumatta jättäminen saattaa aiheuttaa patoutumia?asia josta ei puhuta ja jos satut mainitsemaan niin miehet, ei kaikki mutta osa ajattelee että nainen hakeekin sitten seksiä vaan.
Monikin mies on ällistynyt sitä kun olen jossain vaiheessa sanonut että seksi on tärkeä osa-alue mun elämässä ja sitä on oltava tarpeeksi. Sitten onkin puhe kääntynyt stringeihin, sukkanauhoihin ja muuhun epäolennaiseen. - Tisca
treiffeillä kirjoitti:
asia josta ei puhuta ja jos satut mainitsemaan niin miehet, ei kaikki mutta osa ajattelee että nainen hakeekin sitten seksiä vaan.
Monikin mies on ällistynyt sitä kun olen jossain vaiheessa sanonut että seksi on tärkeä osa-alue mun elämässä ja sitä on oltava tarpeeksi. Sitten onkin puhe kääntynyt stringeihin, sukkanauhoihin ja muuhun epäolennaiseen.Kyllä mun mielestä myös lelut ja asut on yksi osa seksielämää. Voihan ilmankin niitä harrastaa, mutta antavat kyllä kivaa lisäpotkua leikkeihin...En nyt tarkoita, että aamupanoa varten pukeutuisin, mutta päivä-, ilta- ja yörakastelut on sitten eri juttu;))
- ole joutunut
Tisca kirjoitti:
Kyllä mun mielestä myös lelut ja asut on yksi osa seksielämää. Voihan ilmankin niitä harrastaa, mutta antavat kyllä kivaa lisäpotkua leikkeihin...En nyt tarkoita, että aamupanoa varten pukeutuisin, mutta päivä-, ilta- ja yörakastelut on sitten eri juttu;))
vastaileen niihin kysymyksiin sitten, pidätkö sitringejä, stayup-sukkia, millaisia liivejä sulla on.
Kuuluuhan ne mutta ei mun mielestä ne kuulu keskusteluun on seksi tärkeää vai ei... Ja no, mä sanon tämänkin mun mielestä sopiva määrä seksiä on ainakin parikertaa vrk mielellään useammin.
Mun ikäisistä miehistä se on kauheaa - Tisca
ole joutunut kirjoitti:
vastaileen niihin kysymyksiin sitten, pidätkö sitringejä, stayup-sukkia, millaisia liivejä sulla on.
Kuuluuhan ne mutta ei mun mielestä ne kuulu keskusteluun on seksi tärkeää vai ei... Ja no, mä sanon tämänkin mun mielestä sopiva määrä seksiä on ainakin parikertaa vrk mielellään useammin.
Mun ikäisistä miehistä se on kauheaaSiis onko niiden mielestä kaks kertaa viikossa liikaa vai liian vähän??? Minkäikäisiä miehiä? Mä olen 45 ja mun mies 49...
- n 49---------
Komppaan täysin. Amen.
- miesystävälle
Tisca kirjoitti:
Siis onko niiden mielestä kaks kertaa viikossa liikaa vai liian vähän??? Minkäikäisiä miehiä? Mä olen 45 ja mun mies 49...
tai oikeestaan niitä on kolme... kaikki exiä nykyään... oiskohan nuo pitänyt pitää yhtä aikaa niin olisin saanut suht sopivan määrän itse ;)
Yhdelle (42v) riitti kerran kuussa seksiä
Toiselle (46v) sopiva määrä oli pari kertaa viikossa
Kolmas (37v) tyytyi myös seksiin pari-kolme kertaa viikossa
Ja minä 43v - Minä 43
Tisca kirjoitti:
Siis onko niiden mielestä kaks kertaa viikossa liikaa vai liian vähän??? Minkäikäisiä miehiä? Mä olen 45 ja mun mies 49...
Ja ihanaa seksiä saan niin usein kun haluan;)
Olen ollut nuoremman miehen kanssa avoliitossa:(
Seksiä 1-2 krt/vko, jos kävi "tuuri"... - Tisca
Minä 43 kirjoitti:
Ja ihanaa seksiä saan niin usein kun haluan;)
Olen ollut nuoremman miehen kanssa avoliitossa:(
Seksiä 1-2 krt/vko, jos kävi "tuuri"...Ihana kuulla, mä ainakin nyt nautin siitä, että mikään ei rajoita - paitsi duunit ja pakolliset muut menot. Mun mies on 49 enkä usko, että se mistään ilosta heti luopuu...Pidetään kivaa ja nautitaan elämästä!
- ainakin minulla
Ei seksi mikään tabu ole, mutta jos jo ensimmäisen yhteydenoton toisessa kappaleessa seksi otetaan puheeksi niin mielenkiintoa katoaa siihen. Mulle seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta ja parhaimmillaan se on ollutkin ihmisen kanssa jonka jo hyvin tuntee. Mä olen menossa aina vain vanhoillisempaan suuntaan mitä enemmän olen netissä tavannut ihmisiä. Haluan tutustua ensin ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa, sitten vasta fyysiseen puoleen. Ja jos seksiä jaksaa odottaa jonkun aikaa niin mun mielestä se jo kertoo jotain ihmisestäkin ja kuinka kiinnostunut hän oikeasti on minusta. Tietenkin asiasta voi ja pitääkin keskustella ennakkoon, mutta se ei saa olla niitä ensimmäisiä asioita eikä mikään pääaihe. Niin, ja 30 nainen olen... =)
- Tisca
...voi odottaa. Mutta täytyyhän sekin puoli suhteesta testata. Mitä jos kundilla onkin tosi pieni prinssinakki?
- on tabu?
Kukaan ei ole vielä tähän mennessä kieltäytynyt keskustelemasta seksistä minun kanssani. Joku on maininnut aiheen olevan hänelle vaikea.
Siis, kuka ei ole halukas keskustelemaan seksistä?- koko maailman
ihmiset keskustelu etäisyydellä, äh... mee pois musapappa
- aiheesta
jo riittävästi jauheta joka vitun paikassa nykyään?Etsi sinäkin elämääsi jotain muutakin sisältöä.Eiköhän terveet ihmiset harrasta ja puhu keksenään kun tarvetta on ja netissä aiheesta voi halutessaan jauhaa n.miljoonalla eri foorumilla!
T.Kankikukko 45v- Tisca
jonka kalikka ei taida enää kalahtaa?
- Salmiac.
Lucky to be ugly....ewwwww
- Tisca
Tai kuka haluaa olla ruma ja ajatella aina rumasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342