Tunteeko joku K-market Kympin myyjää.. Tiinaa?
K-Market Kympin myyjä???
5
1777
Vastaukset
- miten niin?
sehän on sellanen pyöreähkö tyttönen ja ja nii mitäs sillä tiedolla teet?
- ...
paras myyjä koko kaupasta!!
- ttttttttt
joo se on e metri 10 kädet pystys, joka luulee kaatavansa koko hunksien koplan!
- siinä...
ttttttttt kirjoitti:
joo se on e metri 10 kädet pystys, joka luulee kaatavansa koko hunksien koplan!
Taas on joku asiakas keksiny, että kun myyjä on asiakkaalle mukava, että hän on kiinnostunut. Sitä naista tuskin kiinnostaa vähääkään, että sä täällä kyselet että kuka on jne. nimimerkillä:kokemusta on epätoivoisistä idiootti asiakkaista!
siinä... kirjoitti:
Taas on joku asiakas keksiny, että kun myyjä on asiakkaalle mukava, että hän on kiinnostunut. Sitä naista tuskin kiinnostaa vähääkään, että sä täällä kyselet että kuka on jne. nimimerkillä:kokemusta on epätoivoisistä idiootti asiakkaista!
Meidän kukkahattutäti shampanjaruusu on huolissaan papin tunnistettavuudesta, mutta tässä hänen loogisuutensa taas pomppaa....:D Papilla ja myyjällä ei oo sama oikeudet.....Nyt se kuitenkin poistaa tämän minun kirjoitukseni, koska arvostelen hänen älyään, mutta ketju jää paikoille, kun ei siinä ole mainittu KOKO nimeä.....Tunnistettavuudellahan ei ole mitään merkitystä:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070