Kontinen vaiko Laaksonen

Kumpaan uskot?

Kumpi suomalaislupauksista - H. Kontinen vaiko Laaksonen mielestäsi tekee miesten peleissä kovemman uran? Perustelujakin saa laittaa.

6

925

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menestyy paremmin.

Kontisen peli on monipuolista ja näyttävää; osaa muutakin kuin paukuttaa takaviivalta.

Kontisen kilpailuhermot, asenne ja kiertue-elämän kestävyys minua eniten arveluttavat.

• VAHVEMPI...

HUIPPUTENNIS ON KUIN TERÄSMIESKISOJA NYKYISIN JA SIELLÄ EI JAKOJA LASILUILLA, JOTEN LAAKSONEN LUPAAVAMPI.

• Kontista on

hehkutettu (isukki etunenässä) jo "tilastojen valossa varmaksi top 100 pelaajaksi", mutta kyllähän se paikka siellä pitää ansaita.

Mites ne loput prosentit, joista ei koskaan tulekaan mitään?

Meillä on ollut aina sillointällöin lähes yhtä hyviä junnupelaajia, mutta liian moni on hyytynyt jo satelliitti/futurestasolle tai viimeistään challenger-karsintoihin: Hedman, Hurme, Lindholm, Lemponen, Holtari, Tiilikainen, Ojala, Lenho, Nurminen, Vilen, Paukku, Bucht... toivottavasti Henrit evät olisi tämän listan jatkona, mutta fifty-sixty näin taitaa kuitenkin käydä.

• kukkakeppejä
        VAHVEMPI... kirjoitti:

HUIPPUTENNIS ON KUIN TERÄSMIESKISOJA NYKYISIN JA SIELLÄ EI JAKOJA LASILUILLA, JOTEN LAAKSONEN LUPAAVAMPI.

vielä molemmat, Kontinen saanut tauon aikana tosin pyöreyttä poskiin - olisko pasta maistunut liikaa?

• noin 4
        Kontista on kirjoitti:

hehkutettu (isukki etunenässä) jo "tilastojen valossa varmaksi top 100 pelaajaksi", mutta kyllähän se paikka siellä pitää ansaita.

Mites ne loput prosentit, joista ei koskaan tulekaan mitään?

Meillä on ollut aina sillointällöin lähes yhtä hyviä junnupelaajia, mutta liian moni on hyytynyt jo satelliitti/futurestasolle tai viimeistään challenger-karsintoihin: Hedman, Hurme, Lindholm, Lemponen, Holtari, Tiilikainen, Ojala, Lenho, Nurminen, Vilen, Paukku, Bucht... toivottavasti Henrit evät olisi tämän listan jatkona, mutta fifty-sixty näin taitaa kuitenkin käydä.

tai 5 vuotta aikaa näyttää kyntensä - Kontisella noin 2-3 vuotta.
        Veikkaan, että molemmista tulee ainakin kohtuulliset challengerpelaajat, KOntisesta voisi tulla hyvän parin kanssa maailmanluokan nelinpelaaja.

• tulee tässä

1. Henri Laaksonen
      2. Henri Kontinen
      3. Micke Kontinen
      4. Leo Haapasalo
      5. Herkko Pöllänen
      6. Henrik Sillanpää
      7. Harri Heliövaara
      8. Juho Paukku
      9. Jesse Kiuru
      10. Emil Ruusuvuori

tämän hetken toivot, mutta tilanne voi muuttua nopeasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1693
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe