"Meillä on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä..plä,plä,plä,plä......raha on niin yliarvostettua."
"Joo ja sulla näyttäis olevan tämän vuoden mallia oleva Volvo. Vittu anna nyt se vartiotorni ja lähde kiitään."
Ihme hihhuleita, käyvät viimeisen päälle tälläytyneinä uudella Volvolla kiertelemässä ja kertomassa kuinka raha on yliarvostettua.
Ps. Noo...oisin mä sitä toista voinut kerran panna paremman puutteessa.
Hallitseeko rahaelämääsi?
9
270
Vastaukset
- feministi-x
miestä vai naista...
Höpö höpö raha koskaan ole hallinnut elämää. Jos vielä lotossa voittaisi, niin olisi vapaa kuin taivaan lintu näistä maallisista velvotteista. Mutta minulla on kirkkaana muistissa, että ainainen rahapula kylläkin hallitsi elämääni toistakymmentä vuotta.
Eikä sillä, etteikö jollain voisi päinvastaisiakin kokemuksia olla, vaikken heidän ajatuksenjuoksuaan ymmärräkään....kun ei tiedä vituttaisko ne niiden saarnat enemmän vai se niiden auto. Ehkä se on kuitenkin se kokonaisuus.
"Paljos toi Volle sulle merkkaa mä tarjoon kympin...."
Ehkä kuitenkin eniten vituttaa se, että mut on hyvätapaseksi kultapojuksi koulutettu. Ei voinut taaskaan muuta kuin hymistelee ja kiitellä mielenkiintoisesta lehdestä. Voi jeesus.
"Kuulkaa mua, kun mä huudan teidän perään: IME MUNAAAA"- sirpamaikkarilta
Mutta mistä helvetin pantavista hihhuleista sä puhut? Tai, noh! Kokoomushan haluaa uudeksi "työväen pulueeksi". Joten varmaan kokoomuksen vaaliedustajista.
- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
..uusin vartiotorni?
Eikä tule! Niistä hihhuleistako sä puhuitki? Mä jo luulin et kokoomuslaisista. Mut kävi ne sun hihhulis munki ovella. Taisin olla aika tyly kun vetäsin vaa oven kiinni ja sanoin ettei kiinnosta. En kyllä kattonu oliko kumpikaan pantavannäkönen. Piti koirista huolehtia etteivät rappuun mene.
- Papeete1
Omituista sakkia tosiaan. Eivät näköjään arvosta sitä mitä on. Niinhän se monilla pöndeillä on että arvostetaan vasta kun ei ole. Minä kyllä avrvostan rahaa ja raha hallitsee elämääni.. lähinnä siis sen puute. Tosin nyt on hieman paremmat ajat menossa. Kävin just shoppaileen itelle ja muksuille meikkejäkin. Hui, mikä törsäri :D
Joo, Ratikan tavoin mäkin voin ottaa rahan suhteen lunkimmin kun sitä on enemmän kuin kerkiää tuhlata.
Sun tarvis olla vähän mun kaltainen niin ei jää mikään harmittaan hörhöjen invaasioyrityksestä ja ne ei taatusti tule takaisin :) - persona-non-grata
perisynti:). Myös se, kellä ulkoiset puitteet ja talous kunnossa, on varsin helppo mennä kertomaan ihmisille, miten materialla ei ole elämässä lopulta kovinkaan suurta merkitystä. Köyhällä (miten se köyhyys sitten ymmärretäänkin) rahalla kuitenkin olisi merkityksellisyyttä (voi että, taas tuli tuo sana, vaikka kuinka yritin olla sitä kirjoittamatta:)). Vain varakkaimmilla on varaa köyhäillä ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797