Friendtex-vaatteet?

165/86

Kävin juuri Friendtexin suomenkielisillä sivuilla:
http://www.friendtex.dk/forside.asp?id=1

Onko kenelläkään tietoa:
1. Voiko vaatteita tilata ilman kutsuja?
2. Käykö vaatteet nuorille
3. Koot?
4. Vyöt: millaisia :q (yleensä en löydä 110-senttisiä hienoja)
5. Voiko alaikäinen järjestää kutsut?
6. Onko Friendtex-toimintaa vain pääkaupunkiseudulla/isoimmissa kaupungeissa?

15

7056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mommy78

Eräs kaverini myy Friendtex-vaatteita, ja minulla oli tässä taannoin kutsutkin. Tietääkseni vaatteita ei voi tilata muutoin kuin kutsuilta, "postimyyntinä" vaan tuotteet ovat kuin Tupperware tms. kotimyyntituotteita. Itse olen 25 vuotias ja mm. 15-vuotias siskoni osti kutsuilta takin, ja muutenkin ovat suurimmalta osin aika nuorekkaita, eli sopivat kyllä myös nuorille!Koot vaihtelevat XS/34- "aika isoja"...en muista suurinta kokoa mutta aika laaja haarukka on. Tosin koot ovat reiluja eli esim. jos kokosi on 38 kannattaa ottaa 36 kokoa oleva vaate. Mutta se hyvä puoli kotikutsuissa on, että saat rauhassa sovittaa vaatteita ja jos ei esittelijällä ole sopivaa kokoa mukana, hän osaa ottaa mitat ja verrata niitä vaatteiden kokotaulukoihin että varmasti tulee oikea koko.
      Vöistä en juuri tiedä...mutta friendtexin sivultahan saa tilata ilmaisen kuvaston jossa on suurin osa kauden valikoimasta! Mukana tuli ainakin minulle myös lehdykkä "miten järjestän kotikutsut". Siitä ei ainakaan löytynyt ikärajaa kutsujen järjestämiselle. Friendtex-toimintaa on myös pienemmillä paikkakunnilla, ainakin täällä meilläpäin ja tämä paikkakunta ei ole mikään suuri, vajaa 90 km Oulun alapuolella. Toivottavasti tästä oli jotain iloa!

• 165/86

Sain paljon tietoa :)

Tekisi mieli järjestää kutsut mutta en usko että tulis tarpeeks porukkaa.. Varmaan siistejä vaatteita ainakin nettisivujen perusteella.. Tuli mieleen Vero Moda tai Jackpot tms, mistä
        ei löydy yleensä kokoja mulle. Haluaisin TYYLIKKÄITÄ & muodikkaita vaatteita..

• ääliö
        165/86 kirjoitti:

Sain paljon tietoa :)

Tekisi mieli järjestää kutsut mutta en usko että tulis tarpeeks porukkaa.. Varmaan siistejä vaatteita ainakin nettisivujen perusteella.. Tuli mieleen Vero Moda tai Jackpot tms, mistä
        ei löydy yleensä kokoja mulle. Haluaisin TYYLIKKÄITÄ & muodikkaita vaatteita..

itse olin yksissä kutsuissa ja ostin sieltä housut&villapaidan. en nyt muista niiden kokoja mutta housut oli ainaki mulle sopivat, villapaita tais olla vähän iso. tai ainakin helma oli mielestäni liian pitkä (en tosin ole mikään xl kokoinen, pikemminkin m tai jotai eli minun ei kai pitäisi edes olla tässä keskustelussa xD

• friendtex-myyjä
        ääliö kirjoitti:

itse olin yksissä kutsuissa ja ostin sieltä housut&villapaidan. en nyt muista niiden kokoja mutta housut oli ainaki mulle sopivat, villapaita tais olla vähän iso. tai ainakin helma oli mielestäni liian pitkä (en tosin ole mikään xl kokoinen, pikemminkin m tai jotai eli minun ei kai pitäisi edes olla tässä keskustelussa xD

Olen siis itse jälleenmyyjä, (ollut jo 4v)! En olisi jatkanut tätä työtä ja harrastusta, jos itse en olisi tykännyt tai jos asiakkaat eivät olisi kehuneet vaatteitaan! Green-House on myös Tanskalainen firma, löytyy kokoja: 34-52.
        Myös isokokoisille vaatteet istuvat hyvin, koska ovat suunniteltu juuri kookkaimmille naisille!
        Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä!

• Feikkiblondi
        friendtex-myyjä kirjoitti:

Olen siis itse jälleenmyyjä, (ollut jo 4v)! En olisi jatkanut tätä työtä ja harrastusta, jos itse en olisi tykännyt tai jos asiakkaat eivät olisi kehuneet vaatteitaan! Green-House on myös Tanskalainen firma, löytyy kokoja: 34-52.
        Myös isokokoisille vaatteet istuvat hyvin, koska ovat suunniteltu juuri kookkaimmille naisille!

Kuvaston voit tilata osoitteesta www.friendtex.com
        On muuten todella kauniita vaatteita! Hinnatkin ovat ihan mukiinmeneviä. Sain kuvaston vähän aikaa sitten ja olen vasta selaillut sitä.

• friendtex-myyjä

Unohdin eilen antaa yhteystietoni:
        [email protected]
        Minulta saa hyvännäköisiä, trendikkäitä, hyvän laatuisia vaatteita, myös juuri kookkaimille naisille!
        Koot:XXXXL asti!Ota yhteyttä, ja sinulla on mahdollisuus tilata uuden kevät-kuvaston!

• Miisa

Unohdin eilen antaa yhteystietoni:
        [email protected]
        Minulta saa hyvännäköisiä, trendikkäitä, hyvän laatuisia vaatteita, myös juuri kookkaimille naisille!
        Koot:XXXXL asti!Ota yhteyttä, ja sinulla on mahdollisuus tilata uuden kevät-kuvaston!

Sä nyt mainostat tuotteitasi täällä mutta unohdit sanoa,e ttä ne on todella huonolaatuisia. Ai, mistäkö tiedän? No siitä, että viime syksynä myin niitä itse jonkin aikaa, mutta asiakaspalautuksia tuli todella paljon. Ja itsekin sen koin omassa perhepiirissäni. Neljän tyttären äitinä kokeilimme kaikenmoisia kuteita mutta olimme tyytymättömiä.

• friendtex-myyjä
        Miisa kirjoitti:

Sä nyt mainostat tuotteitasi täällä mutta unohdit sanoa,e ttä ne on todella huonolaatuisia. Ai, mistäkö tiedän? No siitä, että viime syksynä myin niitä itse jonkin aikaa, mutta asiakaspalautuksia tuli todella paljon. Ja itsekin sen koin omassa perhepiirissäni. Neljän tyttären äitinä kokeilimme kaikenmoisia kuteita mutta olimme tyytymättömiä.

Tarkoitatko friendtexin tai Green-housein vaatteita? Itse pidän Green-housein vaatteet laatukaampia kuin friendtexin! Senkin takia jatkan helmikuussa myydä vain niitä!! Ihmisethän niitä vaatteita myös valmistaa, ja aina sattuu myös tulemaan viallisia, mutta minun kohdallani on tullut tosi vähän viallisia! Ja jos niin tapahtuu,saahan niitä palautettua tukkuun, tai vaihtaa!

• Miisa

Tarkoitatko friendtexin tai Green-housein vaatteita? Itse pidän Green-housein vaatteet laatukaampia kuin friendtexin! Senkin takia jatkan helmikuussa myydä vain niitä!! Ihmisethän niitä vaatteita myös valmistaa, ja aina sattuu myös tulemaan viallisia, mutta minun kohdallani on tullut tosi vähän viallisia! Ja jos niin tapahtuu,saahan niitä palautettua tukkuun, tai vaihtaa!

Viestini on osoitettu Greenhouse vaatteita koskevaksi kuten viestiketjusta näkee (jos osaa tulkita tätä systeemiä).
        Kyllä myytävän tuotteen pitää olla sellainen,e ttä niitä ei palautella. Ja tuottaahan se aina työtä myyjällekin. Enää en semmoiseen ryhdy. Mulle riitti., kun parempiakin sarjoja on tarjolla.

• Heidi
        Miisa kirjoitti:

Viestini on osoitettu Greenhouse vaatteita koskevaksi kuten viestiketjusta näkee (jos osaa tulkita tätä systeemiä).
        Kyllä myytävän tuotteen pitää olla sellainen,e ttä niitä ei palautella. Ja tuottaahan se aina työtä myyjällekin. Enää en semmoiseen ryhdy. Mulle riitti., kun parempiakin sarjoja on tarjolla.

Olen ostanut greenhousen vaatteita, ja olen ollu tosi tyytyväinen. Mulla on paljon ystäviä, jotka myös ovat ostaneet jatkuvasti greenhousen vaatteita. Ja kiitos luojan että olen löytänyt niin hyvänlaatuisia vaatteita ja voin luottaa, että tulevaisuudessa saan ostaa niitä.
        En ymmärrä, mikä sua vaivaa...?

• siru
        Heidi kirjoitti:

Olen ostanut greenhousen vaatteita, ja olen ollu tosi tyytyväinen. Mulla on paljon ystäviä, jotka myös ovat ostaneet jatkuvasti greenhousen vaatteita. Ja kiitos luojan että olen löytänyt niin hyvänlaatuisia vaatteita ja voin luottaa, että tulevaisuudessa saan ostaa niitä.
        En ymmärrä, mikä sua vaivaa...?

Miisa puhui esittelijän näkökulmasta ja minäkin olen entinen esittelijä. Miisa puhuu aivan totta. Eipä häntä mikään muu kuin realistinen puhe vaivaa. Ihan totta joka sana. Greenhouse on p.....stä.

• Friendtex esittelijä

Kiitoksia sinulle, kun olet huomannut Friendtexin laadukkaat tuotteet. Minulta voit tilata Friendtexin vaatteita ilman kutsuja, koska eihän kaikilla ole mahdollisuutta aina niihin päästä. Täysi-ikäinen täytyy kuitenkin olla tai vanhemman kirjallinen suostumus kauppaan. (katso ohjeet nettikaupasta) Mallisto on suunniteltu kaikenikäisille. Koot naisille 34-46/XS-4XL ja miehille 32-40/S-3XL mallista riippuen. Naisten vyöt ovat pituudeltaan 75-95 cm ja miesten 85-105 cm, joten jatkoa pitäisi käydä hakemassa 110 cm:iin suutarilta. Kutsut ovat myyntitapahtumia, joissa alaikäisillä pitää olla vanhemmat/vanhempi mukana. Friendtex myyjiä löytyy ympäri Suomea. Jos haluat kutsuille, ota yhteyttä Suomen Friendtexiin Turkuun ja kysy sieltä sinua lähinnä olevaa Friendtex myyjää. Pyydä uusi kevät/kesä 2004 kuvasto www.friendtex.fi. tv: [email protected]

• piia

Itsekin myyn Friendtex:n vaatteita ja kuvaston voit tilata minulta sähköpostitse.18v täytyy olla tai vanhempien suostumus kutsuja järjestettäessä.Hyviä laadukkaita vaatteita,kysyttyjä,joten pidä kiirettä.

• Anonyymi

Hei,
      olen Friendtex/Once edustaja ja kutsu minut esittelemään syysmallisto 2019
      Hyvinkäälle, Vantaalle ja lähialueille.
      Kutsut onnistuvat päivällä, illalla tai viikonloppuisin,

Koot ovat upeita xs ja aina 5 xl asti oma mallistonsa.
      Avaa sivusto ja kurkkaa mallisto.

Friendtexmarjalehtonen.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55