Teollisuudessa on työntekijä ryhmiä jotka tekevät ahneuksissaan jatkuvasti ylitöitä,niin viikottaisia kuin viikonloppuina!
He ovat pomojensa lellikeitä joten he pääsevät järjestelemään tekemättömättyöt ylitöiksi siitähän tulee % ja ansiot senkun kasvavat.
Olisin vakavasti sitä mieltä että ylityökorvaukset
pois eli tehdään normaalipalkalla,tällöin nähtäisiin kuka on työnantajamyönteinen aidosti eikä vain ahneudesta!
Jos suomesta jäisi pois nämä ylityöt,niin vapautuisi paljon työpaikkoja niitä valle oleville.
Kyllä normaali viikottaisella 40h/viikossa pitää tulla toimeen,eikä ahnehtia kaikkia ylitöitä itselle.
Mutta nämä ihmisethän eivät näe muutakuin oman napansa!
Jokainen tekee 40h/vk
niin työttömyys vähenee!
1
1905
Vastaukset
- KeijoBöy
Joo no näkemys tuokin mutta todellisuudessa kukaan duunari ei tee ylitöitä sen takia että olisi pomon lellikki tai olisi huolissaan töiden etenemisestä. Kyllä se raha ratkaisee. Sellainen se nyky yhteiskunta on, jokaisen on ajateltava itse omia etujaan sillä kukaan muukaan niitä ei puolestasi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815