Ostin jokunen aika sitten Maybelline Dream matte mousse -vaahto meikki voiteen.
Kasvoistani tulee ihanan luonnolliset näköiset tällä meikkivoiteella, mutta muutaman päivän käytön jälkeen kasvot alkavat hilseillä.
Joudun tämän jälkeen rasvaamaan kasvoja useasti päivässä ettei se näyttäisi aivan kamalalta.
Pesen kyllä iltaisin meikit vedellä ja saippualla huolellisesti pois, rasvaan kasvot ennen nukkumaan menoa. Laitan aamulla meikkivoiteen ja puuterin.
Onko muilla tälläisiä kokemuksia kyseisestä meikkivoiteesta? En haluaisi luopua sen käytöstä, mutten myöskään halua pilata kasvojani. Käytänkö jotenkin väärin vai eikö se vain sovi iholleni?
Onko muita samantyyppisiä meikkivoiteita jota voisin kokeilla?
Maybelline-Dream matte mousse
11
2606
Vastaukset
- mullakin
itsellä on tosi rasvainen iho, mutta toi kuivatti ihoa ihan hirveästi ja teki siitä tosi ruman näköisen...nykyään käytän vaan hätätapauksissa.
Et käytä tuotetta mitenkään väärin :) jos ihotyyppisi on kuiva niin kannattaa vaihtaa kosteuttavaan meikkivoiteeseen, kunhan vaihdat tuotetta äkkiä se pilaa kasvot yhh :/- Kasvot kuivuvat
..käytän minäkin vain hätätapauksissa :) ei käy jokapäiväiseen käyttöön, ikävä kyllä :(
- lizzbet
Kasvot kuivuvat kirjoitti:
..käytän minäkin vain hätätapauksissa :) ei käy jokapäiväiseen käyttöön, ikävä kyllä :(
NIVEA BEAUTÉ IDEAL FINISH
Sillä tilee mun mielest parempi lopputulos ku tolla moussella..
Eikä kuivata;) - Kasvot kuivuvat
lizzbet kirjoitti:
NIVEA BEAUTÉ IDEAL FINISH
Sillä tilee mun mielest parempi lopputulos ku tolla moussella..
Eikä kuivata;)Kiitos vinkistä! :)
- kuivattaa ihoa
saippuan sijaan kannattaa käyttää puhdistusgeeliä.
- jeijeeie
itse käytän joka päivä, mutta aamuin illoin pesen kasvoni puhdistusgeelillä, pyyhin kasvoveteen kostutetulla vanulla ja levitän kosteusvoiteen. en tiedä johtuuko tästä, mutta minulla voide ei kyllä kuivata ihoa yhtään sen enempää kuin mikään muukaan voide.
- ....
Hanki ensin puhdistus- ja hoitotuotteet, vasta sen jälkeen värikosmetiikka.
Esinn puhdistumaito, geeli, puhdistusvaahto, mikä se sitten onkin. ÄLÄ KÄYTÄ SAIPPUAA MEIKIN POISTAMISEEN. Viimeistele puhdistus kasvovedellä ja sen jälkeen kosteutus. Aamulla pyyhi ensin kasvovedellä, ja laita kevyt päivävoide. Vasta sen jälkeen meikki, oli se mitä laatua ja tyyppiä tahansa. Pilaat ihosi, jos vain levittelet värivaahtoa, ja peset saippualla.
Puhdistustuotteet oman ihotyypin mukaan, rasvainen iho vaatii ihan erilaiset tuotteet kuin normaali- tai kuiva iho, sekaihosta puhumattakaan (itselläni sekaiho, joka kuivuu herkästi varsinkin talvella, ja olen myös huomannut tuon hilseilyn, mutta siihen auttaa säännöllinen ihon hoitaminen, ei hoideta vain silloin kun on ongelma, vaan myös silloin kun kaikki on hyvin).- mousessa
ei vikaa, ihosi hilseilee sen takia kun peset saippualla :DD
matte mousse obn ihan jees, tosin ihoni on niin hyvä, että käytän vaan kevyitä päivettäviä ihonheleyttäjiä ja kasvorasvoja. laitan mattemoussea yleensä vaan nenän pieliin ja silmänalusille. toimii hyvin. - mielestä..
mousessa kirjoitti:
ei vikaa, ihosi hilseilee sen takia kun peset saippualla :DD
matte mousse obn ihan jees, tosin ihoni on niin hyvä, että käytän vaan kevyitä päivettäviä ihonheleyttäjiä ja kasvorasvoja. laitan mattemoussea yleensä vaan nenän pieliin ja silmänalusille. toimii hyvin.kans ihan paras meikkivoide mitä oon ikinä käyttänyt! :)
Eikä kuivata kun puhdistat ja rasvaat ihon edellisten neuvojen mukaan.
Kokeile vaikka! :) - mokasin
mielestä.. kirjoitti:
kans ihan paras meikkivoide mitä oon ikinä käyttänyt! :)
Eikä kuivata kun puhdistat ja rasvaat ihon edellisten neuvojen mukaan.
Kokeile vaikka! :)Tää on kyl aika vanha keskustelu, mut ite ostin ton meikkivoiteen eile ja petyin, koska otin liian vaaleen voiteen.. Se näyttää tosi tummalta se voide purkissa, mut naamaan laitettua mun naama on ihan valkoinen. Taidampa sit ku meen uuestaan kauppaan ostamaan meikkejä niin ottaa sen nestemmäisen varmuuden vuoks.
- huono meikkivoide
mullakii sama juttu! aina ku tuun koulusta nii näytän ihan hirveeltä, oisko jotaa hyviä meikkivoide-ehdotuksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595