erikoinen lävistys?

kimona

onko sellast lävärii olemas mikä laitetaan alahuulest (vaik ny siit keskelt) läpi ja sit se tulee ulos siit alempaa, huulen alapuolelta..? tajusitteks? =)

13

3748

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfÖ
      • Maaijaa-

        Aika magee kyllä on tuo lävistys- ei taida olla suomessa kovin monella...

        Mietin vain miten toimii käytännössä, koko ajan joku tuntuu huulessa- mutta magee on!!


      • kimona
        Maaijaa- kirjoitti:

        Aika magee kyllä on tuo lävistys- ei taida olla suomessa kovin monella...

        Mietin vain miten toimii käytännössä, koko ajan joku tuntuu huulessa- mutta magee on!!

        joo, ajattelin hankkii tollasen. ite tykkään ihan sairaast! en tiedä ketään jolla olis tollane. mut mitenköhän se toimii tosiaan käytännös, esim kun juo vesilasist...?


      • Maaijaa-
        kimona kirjoitti:

        joo, ajattelin hankkii tollasen. ite tykkään ihan sairaast! en tiedä ketään jolla olis tollane. mut mitenköhän se toimii tosiaan käytännös, esim kun juo vesilasist...?

        Kaippa se toimii käytännössä ihan normisti kerta niitä tekeevät- :) mutta magee lävistys olisi kyllä tuo.


      • ...
        Maaijaa- kirjoitti:

        Aika magee kyllä on tuo lävistys- ei taida olla suomessa kovin monella...

        Mietin vain miten toimii käytännössä, koko ajan joku tuntuu huulessa- mutta magee on!!

        "ei taida olla suomessa kovin monella..."

        Ei tuo vertical labret mikään harvinaisuus ole, olen nähnyt noita paljonkin ja tiedän monta tyyppiä joilla on/on ollut kys. lävistys.

        Paranemisvaihe on ilmeisesti aika v-mainen, huuli turpoaa huomattavasti ja erittää paljon kudosnestettä. Lävistys saattaa myös kasvaa ulos ja siitä jää yleensä muutenkin huuleen melko näyttävä arpi.


      • "lävistys voi kasvaa u...
        ... kirjoitti:

        "ei taida olla suomessa kovin monella..."

        Ei tuo vertical labret mikään harvinaisuus ole, olen nähnyt noita paljonkin ja tiedän monta tyyppiä joilla on/on ollut kys. lävistys.

        Paranemisvaihe on ilmeisesti aika v-mainen, huuli turpoaa huomattavasti ja erittää paljon kudosnestettä. Lävistys saattaa myös kasvaa ulos ja siitä jää yleensä muutenkin huuleen melko näyttävä arpi.

        kaikki lävistykset voivat kasvaa ulos! ei tuo eroa muista mitenkään.


      • nokkos
        "lävistys voi kasvaa u... kirjoitti:

        kaikki lävistykset voivat kasvaa ulos! ei tuo eroa muista mitenkään.

        Kaikki voi joo periaattees kasvaa ulos, mut joissain läväreis on siin suurempi riski.


      • Hoihoi!
        "lävistys voi kasvaa u... kirjoitti:

        kaikki lävistykset voivat kasvaa ulos! ei tuo eroa muista mitenkään.

        Harvemmin ns. normi huulilävistys kasvaa ulos, saati kieli, korva tai nenälävistys. Osa lävistyksistä taas kasvaa todella helposti (ellei varmasti) ulos joten eri lävistyksissä on eroja. Tuollaisen 12-vuotiaan pennun ei pitäisi piipittää asioista, joista ei mitään tiedä!


      • 234rtghbuujp9ol
        Hoihoi! kirjoitti:

        Harvemmin ns. normi huulilävistys kasvaa ulos, saati kieli, korva tai nenälävistys. Osa lävistyksistä taas kasvaa todella helposti (ellei varmasti) ulos joten eri lävistyksissä on eroja. Tuollaisen 12-vuotiaan pennun ei pitäisi piipittää asioista, joista ei mitään tiedä!

        jos minulle vastasit niin ihan toedoksi vain ett mulla on ollu 4 lävistystä kasvoissa, niistä kaksi on kasvanut ulos. toinen oli kaikenlisäksi perus huuliläväri! ja olen kyllä ihan 18v. että näin.


      • .Stepne.
        234rtghbuujp9ol kirjoitti:

        jos minulle vastasit niin ihan toedoksi vain ett mulla on ollu 4 lävistystä kasvoissa, niistä kaksi on kasvanut ulos. toinen oli kaikenlisäksi perus huuliläväri! ja olen kyllä ihan 18v. että näin.

        Osaisitko kuvailla, millainen huulilävistyksesi oli, jos se kasvoi ulos? En ole ikinä ennen kuullut, että tavallinen huulikoru olisi kasvanut huulen läpi ulos, joten olen todella utelias asiaa kohtaan. Paitsi jos pidit koruna rengasta, ja lävistys oli erittäin reunaan tehty, niin siinä tapauksessa vielä osaan jokseenkin kuvitella tilanteen.

        Itselläni ollut kolme alahuulilävistystä yli kolme vuotta, kaksi madonnaa, sekä nykyään myös ashley, eikä yksikään ole koskaan näyttänyt minkäänlaisia uloskasvamisenmerkkejä. Tosin olen vain yksi monista, joten mielipiteeni ei kata "yleistä tietoa".


      • tsekkofreedo
        .Stepne. kirjoitti:

        Osaisitko kuvailla, millainen huulilävistyksesi oli, jos se kasvoi ulos? En ole ikinä ennen kuullut, että tavallinen huulikoru olisi kasvanut huulen läpi ulos, joten olen todella utelias asiaa kohtaan. Paitsi jos pidit koruna rengasta, ja lävistys oli erittäin reunaan tehty, niin siinä tapauksessa vielä osaan jokseenkin kuvitella tilanteen.

        Itselläni ollut kolme alahuulilävistystä yli kolme vuotta, kaksi madonnaa, sekä nykyään myös ashley, eikä yksikään ole koskaan näyttänyt minkäänlaisia uloskasvamisenmerkkejä. Tosin olen vain yksi monista, joten mielipiteeni ei kata "yleistä tietoa".

        Mitä nimitystä käytetään huulilävistyksestä, joka on siis alahuulessa, sivulla. Eli siis mikä se sen virallinen nimi on, vai onko sillä edes sellaista? :p


      • Torchey
        tsekkofreedo kirjoitti:

        Mitä nimitystä käytetään huulilävistyksestä, joka on siis alahuulessa, sivulla. Eli siis mikä se sen virallinen nimi on, vai onko sillä edes sellaista? :p

        Riippuen siitä, mitä korua lävistyksessä käytetään, niin siitä voidaan käyttää nimitystä lip ring tai lip labret. Jotkut käyttävät -mielestäni virheellisesti- nimitystä spider bite tai snake bite.

        Yleisesti ottaen "huulilävistys" käy nimitykseksi myös lävistykselle, joka on alahuulen sivussa, koska se sisältää _kaikki_ huulilävistykset. Samalla tavalla kuin kameli on eläin mutta kaikki eläimet eivät ole kameleita. Olen kuullut käytettävänä myös nimityksiä huulensivu ja huulensivulävistys.


    • Erkku92

      Nimitys on minun tietojeni mukaan Ashley-lävistys. Ja itse olisin myös menossa tuollaista ottamaan, mutta mietin, että mistäköhän noita koruja tuollaiseen sitten saa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe