Blitz

punkroy was here

Sorry, kirjoitusvirhe. Bändi oli Blitz. Hieno punkalbumi oli Voice of a Generation ja se goottitunnelmainen albumi Second Empire Justice. Suosittelen, jos jostain löytyy!

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaan gootteja

Työnnä se bändi perseesees ja hyppää lähimpään kaivoon!! mä laitan kannen kiinni!

• Lazy Sod

Sinä voisit työntää pääsi takaisin perseeseesi. Sitten voisit laskeutua siltä puusta alas, apina!
        Mikä tissiposkea pelottaa? Onko joku tyylikäs goottihemmo vienyt sun naisen? Älä urpo itke. Kyllä junttikin voi saada, ainakin jos on rahaa. No itse taisit viedä äidiltäs viimeset, että sait ostettua pari kaljaa, jotta uskallat uhota siellä vanhan eläkeläisäitisi peräkammarissa. Muista, että kun sulla nyt on se pää siellä perseessä, niin kannattaa pieraista silleen varovasti, etti tule ralliraitaa keskelle silmää. Vaikka ulkonäöksellisesti se olisi varmaan vaan parannusta.

• goth and roll

Itseäsi sä vihaat, etkä ketään muuta. Meille muille se on sitten aika vitun sama. Mutta jos tarvitset apua, mene hoitoon. Ensin lääkäriin joka kirjoittaa sulle esim. rauhoittavan lääkityksen tai ohjaa mielisairaalaan hoitoon. Ei tarvitse kiittää neuvosta. Ole ihan vitun hyvä vaan!

• goottipunkkari

Molemmat mainitsemasi Blitzin levyt löytyy hyllystä vinyylinä. Löytyisköhän niitä remasteroituina cd versioina? Molemmat levyt hyviä, vaikkakin erilaisia. Olin jo unohtanut moiset aarteet. Otetaan taas kuunteluun!

• Danzigi

Kasettina tainnu joskus kauan sitten olla tätäkin. Harmittava huomata ettei tätäkään enään löydy mistään, itseltäni siis.. Näyttäis ainakin cdon.com:sta löytyvän. :)

• Gothic Rocker

Blizin biisintekijä ja kitaristi Nidger Miller kuoli tossa jokin aika (viime vai edellisvuonna?) sitten auto-onnettomuudessa Texasissa keikan jälkeen. Levyt jäi elämään. Varsinkin ne kaksi ekaa.

R E S T I N P E A C E !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe