Blitz

punkroy was here

Sorry, kirjoitusvirhe. Bändi oli Blitz. Hieno punkalbumi oli Voice of a Generation ja se goottitunnelmainen albumi Second Empire Justice. Suosittelen, jos jostain löytyy!

6

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaan gootteja

      Työnnä se bändi perseesees ja hyppää lähimpään kaivoon!! mä laitan kannen kiinni!

      • Lazy Sod

        Sinä voisit työntää pääsi takaisin perseeseesi. Sitten voisit laskeutua siltä puusta alas, apina!
        Mikä tissiposkea pelottaa? Onko joku tyylikäs goottihemmo vienyt sun naisen? Älä urpo itke. Kyllä junttikin voi saada, ainakin jos on rahaa. No itse taisit viedä äidiltäs viimeset, että sait ostettua pari kaljaa, jotta uskallat uhota siellä vanhan eläkeläisäitisi peräkammarissa. Muista, että kun sulla nyt on se pää siellä perseessä, niin kannattaa pieraista silleen varovasti, etti tule ralliraitaa keskelle silmää. Vaikka ulkonäöksellisesti se olisi varmaan vaan parannusta.


      • goth and roll

        Itseäsi sä vihaat, etkä ketään muuta. Meille muille se on sitten aika vitun sama. Mutta jos tarvitset apua, mene hoitoon. Ensin lääkäriin joka kirjoittaa sulle esim. rauhoittavan lääkityksen tai ohjaa mielisairaalaan hoitoon. Ei tarvitse kiittää neuvosta. Ole ihan vitun hyvä vaan!


    • goottipunkkari

      Molemmat mainitsemasi Blitzin levyt löytyy hyllystä vinyylinä. Löytyisköhän niitä remasteroituina cd versioina? Molemmat levyt hyviä, vaikkakin erilaisia. Olin jo unohtanut moiset aarteet. Otetaan taas kuunteluun!

      • Danzigi

        Kasettina tainnu joskus kauan sitten olla tätäkin. Harmittava huomata ettei tätäkään enään löydy mistään, itseltäni siis.. Näyttäis ainakin cdon.com:sta löytyvän. :)


    • Gothic Rocker

      Blizin biisintekijä ja kitaristi Nidger Miller kuoli tossa jokin aika (viime vai edellisvuonna?) sitten auto-onnettomuudessa Texasissa keikan jälkeen. Levyt jäi elämään. Varsinkin ne kaksi ekaa.

      R E S T I N P E A C E !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe