Löysin eilen tällaiset nettisivut - luettavaa on piisannut - meillekin joille 'lontoonkieli' ei aukene - osan on tehnyt suomeksikin:
http://www.jukkajoutsi.com/country.html
kantrin nettisivuston löysin...
Tauno59
2
277
Vastaukset
- perinteistä
Mielenkiintoiset sivut - kaverilla on selvästi painopiste vanhempaan kantriin, mikä ilolla todettakoon. OTM-osaston ja muut vanhat nimet ovatkin mulle ihan vieraita - vielä. Muutamat interaktiivisesti muotoutuneet sivut on hienoja (esim. Duke & The Swingbillies ... en ikinä kuullutkaan ennen)... Kiitos
- Torppa
Kiitos vihjeenantajalle - ja tietysti tekijälle.
Mitä enemmän alasta lukee, sitä vähemmän huomaa tietävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136