Rullakiekon SM-liiga käynnistyy tänä vuonna toukokuun ensimmäisellä viikolla, ensimmäinen kierros pelataan keskiviikkona 6.5. Mukana on yhdeksän joukkuetta, joista jokainen kohtaa toisensa kertaalleen runkosarjan aikana. Runkosarjan viimeiset ottelut pelataan keskiviikkona 3. päivä kesäkuuta.
Playoff-vaihe käynnistyy puolivälierillä 16.6, joissa kohtaavat runkosarjan sijoille 3-6 sijoittuneet joukkueet – ykkönen ja kakkonen pääsevät suoraan välieriin, jotka tahkotaan juhannuksen jälkeen 26. ja 27. päivä kesäkuuta. Kauden huipentumana pelattavat loppuottelut on tarkoitus mitellä heinäkuun 3. ja 4. päivä. Kaikki pudotuspelitaistot ratkeavat kahden ottelun yhteispisteillä.
SM-liigan kivikovan yhdeksikön muodostavat kesällä 2009 seuraavat joukkueet: Devils (Kuopio), GrIFK (Kauniainen), Kiekko-67 (Turku), Kärsämäen ZSKA (Turku), Näätä Rollers (Nokia), Pahalampi (Tampere), RollerPepe (Somero), Wanaja Wild (Hämeenlinna) ja Vuorelan Veikot (Kuopio). Mestaruutta puolustaa tamperelainen Pahalampi.
Äskeinen teksti suoraan liiton sivuilta. Spekulointi alkakoon!
Kenestä mestari?
Jatkuuko menestymättömyys MM-kisoissa?
Uusi rullakiekkokausi
4
1507
Vastaukset 4
- JukkiNE
Missä on Vantaan Mahti-Ankat?
- Ankat
Mahti-Ankat on vihdoin ja viimein kuollut ja kuopattu. Monta vuotta seura piti pilkkanaan koko touhua, jättämällä maksamatta maksujaan ja toimimalla muutenkin "eri säännöillä" kuin muut jengit. Hyvä, että häipyi, ei tule ikävä !
- Heikkkki
Niinpä niin. Uusi kausi alkamassa ja tarttis saada kamat kuntoon.
Tää menee vähän (aika paljon) sivuun aiheesta, mutta onko tietoo kuka myy Suomessa veskarin rullakiekko luistimia. Toinen vaihtoehto on, että vedän vanhoihin luistimiin kiinni kiskot, mutta niitäkään ei tunnu mistään saavan. Tai ainakaan netistä ei löydy paikkaa, josta niitä vois tilata/ jonne vois mennä käymään. - *M*
Saa nähdä miten Suomi-Ruotsi maaottelussa mahtaa käydä 24.5. Taitaa jotua ajelemaan Someron maalaismaisemaan ihmettelemään mitä tapahtuu ja kenen toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881323Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu41872- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81710- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan96623- 65610
- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9535
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505