Eräästä suomipoppikipaleesta tuli mieleen:
Oletko rikas?
Oletko rakas?
Oletko saanut elämässäsi rikkautta ja rakkautta tarpeen mukaan vai sen mukaan mitä olet ansainnutkin?
Rikkaus & rakkaus -gallup
10
249
Vastaukset
- persona-non-grata
mitäkin? On köyhiä, jotka ansaitsisivat olla varakkaampia ... on varakkaita, joille köyhyys ei tekisi pahaa. Millä mittareilla rikkautta mitataan, millä köyhyyttä? Onko se jotain sellaista, mikä löytyy - jos löytyäkseen- omien korvien välistä vai onko se mitattavissa aineellisella materialla? Rakkaus on taas enemmänkin universaalia ... miten kohtaat oman ihmisyytesi, kohtaat sen myös toisessa ja siinä inhimillisessä ja rakkaudellisessa toisen kohtaamisessa taas saat osaksesi sitä samaa, mitä toiselle annoit. Taisi mennä nyt vähän liian filosofiseksi:) ...
- Pimp Daddy P Smooth
oli kysymyskin, mutta ajatuksena lähinnä se, että ihminen lienee tyytyväinen ja onnellinen, vailla kateutta ja katkeruutta, jos omat tarpeet ei ole suuremmat kuin se mitä ihmisellä on. Ihminen on oman onnensa seppä niin rikkaudessa kuin rakkaudessa. Mielestäni jokainen ansaitsee sen mitä on.
- persona-non-grata
Pimp Daddy P Smooth kirjoitti:
oli kysymyskin, mutta ajatuksena lähinnä se, että ihminen lienee tyytyväinen ja onnellinen, vailla kateutta ja katkeruutta, jos omat tarpeet ei ole suuremmat kuin se mitä ihmisellä on. Ihminen on oman onnensa seppä niin rikkaudessa kuin rakkaudessa. Mielestäni jokainen ansaitsee sen mitä on.
onnensa seppä ja kaikki olisi vain itsestä kiinni, meillä pitäisi jokaisella olla todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista. Onko nyt näin tai onko koskaan ollutkaan?
- Pimp Daddy P Smooth
persona-non-grata kirjoitti:
onnensa seppä ja kaikki olisi vain itsestä kiinni, meillä pitäisi jokaisella olla todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista. Onko nyt näin tai onko koskaan ollutkaan?
hyväksyä lähtökohdat ja asiat joita ei voi muuttaa (kuten menneisyys), elää saavuttaakseen elämässään sen mitä haluaa (tulevaisuus) ja erottaa nuo kaksi toisistaan ollakseen tyytyväinen ja onnellinen nykyhetkessä.
"todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista"
Mielestäni kaikilla ihmisillä on vapaa tahto. Orjakin voi olla onnellinen joko orjana tai tehdessään kaikkensa vapautuakseen.
vaille :)
tosin en taloudellisesti.
Olen myös rakas, itserakas.- scale
ihan riittävästi. Mä en kaipaa mitään lisää.
Näin ei tosin aina ole ollut. Kuka suoran säätää ja väärän määrää...
Tuli vaan eräästä suomipoppikipaleesta mieleen.
Rakkautta on aineski riittävästi...- Pimp Daddy P Smooth
pisteet asenteesta tähkälle
ja leeville huumorista
...kuka saa ja kenelle annetaan, ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan...
- vänkyrä-nainen
on vaje. Rikkaudesta en niinkään pidä väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894