APUA! iPod ei suostu synkronoimaan eikä palauttamaan tehdasasetuksia

Avun tarpeessa

Eli ongelma on se, että yhtäkkiä iPod on alkanut temppuilemaan: musiikin synkronointi epäonnistui jonka seurauksena KAIKKI tiedostot katosivat iPodilta. Sen jälkeen iTunes ehdotti tehdasasetusten palauttamista. Kun sitä yrittää, sekään ei onnistu, vaan iTunes ilmoittaa ettei tehdasasetuksia voi palauttaa koska "iPodin tiedostoja on toisen ohjelman käytössä".

Olen sulkenut kaikki muut ohjelmat, jopa kertaalleen poistanut kaikki tiedostot iTunesista ja lisännyt ne uudestaan, ladannut itse iTunesin uudestaan, käynnistänyt tietokoneen uudestaan, nollannut iPodin.. Mikä avuksi? Pitääkö vain viedä korjaukseen?

8

3476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottuuntunut

      Minulla on aivan samanlainen ongelma, ilmeni tällä viikolla. Ipod kyllä lataa akkunsa kun sen kytkee tietokoneeseen, mutta se ei synkronoidu, eli uudet biisit eivät tule ipodiin. Tämä on aika rasittavaa ja toivoisin jelppiä, jos joku suinkin tietää mikä mättää! Onhan ipodini jo hieman vanha, peräti kaksi vuotta, eikä ihan moitteettomassa kunnossakaan,koohuja löytyy, mutta ihan hyvin tähän asti pelittänyt. Korjaukseen en kyllä vie, vaan ostan uuden, mutten missään tapauksessa ipodia, maksaa turhasta liikaa.

      • vituttaaa

        joo siis sama juttu et iPod ei synkronoidu lataa kyl akut ja iTunesis näyttää sillee et ois kiinni, mut sit sitä ''synkronoi iPod'' kohtaa ei pysty niinku painaa vaa on sellane harmaa vaik pitäis olla musta! Mullaki pari vuotta vanha iPod..


      • Kokeilkaapa vaikka
        vituttaaa kirjoitti:

        joo siis sama juttu et iPod ei synkronoidu lataa kyl akut ja iTunesis näyttää sillee et ois kiinni, mut sit sitä ''synkronoi iPod'' kohtaa ei pysty niinku painaa vaa on sellane harmaa vaik pitäis olla musta! Mullaki pari vuotta vanha iPod..

        tehä sellanen temppu että poistatte sen iTunesin ja laitatte uudestaan. Tai jos sekään ei auta, niin kokeilkaa asetuksista (iTunesin, silloin kun soitin on kytkettynä) muuttaa biisien lataamista. Jos sekään ei auta, niin silloin polkisin koko soittimen suohon.

        Oma soitin on toiminut kyllä hyvin vaikka se on ollut jo useamman vuoden


    • Alipapa

      mulla oli sama vika ipodissa vein sen korjaukseen ja ne sano siellä että siitä on kiintolevy rikki ja korjaaminen tulee kalliimaksi kuin uusi soitin. Eli kanattaa viedä se kauppaan mistä se ostit ja pyyttää niitä sanomaan mikä siinä on vikana.

    • riaxa

      Mullakin aivan sama ongelma ! iPod ei ole edes vanha, ostin sen alle vuosi sitten. Pitäisi sitten kai vaan viedä näytille, ja kysyä, että mikä on vikana. Jos pitäis korjaukseen viedä, niin sitten kyllä hankin uuden. iPodista olen kyllä muuten ihan tykännyt, mutta uskaltaako uutta ostaa, jos siinäkin ajan mittaan ilmenee sama ongelma, en tiedä.

    • en osaaa!!!

      sain juuri uuden ipod touchin ja se ei anna synkronoida mikä mättää koska en minä sitä nyt voi kuitenkaan poiskaan heittää sain soittimen 4 päivää sitten minulla on ollut toinenkin ipod jo pari vuotta mutta siinä ei ollut mitää ongelmaa

    • Apple iPod touch 8gb

      Osaisiko joku sanoa mistä on kyse kun yritän synkronoida musiikkia iTunesilla iPod touchiin 8gb (4gen), iTunes sanoo: "iPodia ei voida synkronoida. Tiedostonimi on virheellinen tai liian pitkä." Eli en saa enää musiikkia iPod Touchiini vaikka ennen sain. Ostin laitteen vasta pari kuukautta sitten uutena eikä mitään vikaa tähän mennessä ole ollut.

    • Miten olis....

      Miten olis jos vaan heittäisitte ne kaikki iMitkälie seinään, ja hommaisitte jostakin KUNNOLLISIA ja HALVEMPIA samaa virkaa ajavia laitteita? tai ei sellasia ollenkaan, kun puhelimissakin on kaikki nämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe