Oletko itse katkera? Pitäisikö katkeran ihmisen pyrkiä kaikin keinoin olemaan olematta katkera?
Mitä ajattelet katkeruudesta?
3
152
Vastaukset
en aio unohtaa asiaa joten jatkan katkerana olemista,se ei vaikuta eläämääni mitenkään haitallisesti.
- Va-Nil-La
mielettömän vahingoittava tunne, erityisesti sille katkeralle itselleen... Siksi pitäisi pyrkiä olemaan olematta katkera, mutta se taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty. Toisaalta yleensä ne jotka ylemmyydentuntoisina saarnaa katkeruuden turhuudesta on juuri niitä, jotka ovat aina saaneet kaiken minkä ovat halunneet. Mä en ole perusluonteeltani katkera, mutta kai jokaisella joskus on katkeruuden puuskia. Tai ainakin kateellisuuden, jos ei minkään muun. Mulla ainakin nyt, kun kaikki kaverit ja sukulaiset saa vauvoja ja remppaa ikiomaa omakotitaloa, niin totta kai olen vähän kateellinen ja joskus se myös tuntuu epäreilulta, ettei mulla ole sellaisia mahdollisuuksia. Mutta toivon ja myös uskon, ettei musta silti tule katkeraa. :) Mulla on kuitenkin vaihtoehtoisia tulevaisuuden suunnitelmia ja olen ihan tyytyväinen niihinkin.
- mirame81
Joissakin asioissa olen ollut katkera.Mikäs siinä se on yksi tunne ihmis elämässä.Siitä tunteesta ei ole helppo päästä eroon.Ajan kanssa Antaa ANTEEKSI katkeruuden kohteelle tai itse asialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632