Miten se ilmenee?
Suojeletko naistasi
6
267
Vastaukset
esim jos naiseni jatkuvasti nähteni flirttailis muitten miesten kanssa ja kun kerran tuliskin joku epämielyttävä mies häntä puristelemaan ja pyytäisi minun apua, niin todella sanoisin et ei ole minun ongelma.
olen itseasiassa näin tehnytkin.- eräs rakasTunut
Jos tiedän hänen olevan heikoilla, pidän hänen puoliaan vaikka tietäisin hänen olevan väärässä. Sellainen olen. Pitäähän sitä pientä suojella
- mikä nössö
sitä edes miettii?.
- zisel
tarvii olla poikamies koko elämääs kun tollain ajattelet
- suomalainen mies
tarvitse enemmän suojelua ja huolenpitoa.
- scale
Toisaalta vastaus on kuitenkin kyllä. Se ilmenee sillä lailla, että mun seurassa sen ei ainakaan tartte pelätä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142043Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861569Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1551421Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt991337Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84948
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49922Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas138895Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140829Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13827