Skoda Octavia on paras itäauto.On turha tyrkyttää mitään Ladaa tai Volgaa,pysytään asiassa.Myös amispellet perkele!
OCTAAVIA
12
1204
Vastaukset
- EIOOOOOO
ITÄAUTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- on kyllä itäauto
ja vielä todella kallis sellainen.
- Jalaa
Ei vaan näköjään uppoo päähän, että se Skoda Octavia ei ole mikään itäauto. Se on ihan yhtä paljon itäauto, kuin mikä tahansa Volkkari.
- mies :???
on vienyt jonkun naisen, ei tuota katkeruutta muuten voi selittää
- hubvuhbu
No ilman muuta Skoda on itäauto, siitä on turha edes väitellä.
- amisope
hubvuhbu kirjoitti:
No ilman muuta Skoda on itäauto, siitä on turha edes väitellä.
Nyt pulinat pois.Skoda on itäauto,mutta sieltä parhaimmasta päästä.Turha jauhaa paskaa jostain trabantista tai varresta .
- ei ole
itäauto,skoda on.
- stalin!
jaa,mikä on itäauton määritelmä 2000 luvulla?onko kiat ja hundait itäautoja kun niitäkin tehdään ex tsekkoslovakian alueilla?
- ijijnhij
stalin! kirjoitti:
jaa,mikä on itäauton määritelmä 2000 luvulla?onko kiat ja hundait itäautoja kun niitäkin tehdään ex tsekkoslovakian alueilla?
Kyllä Kiassa ja Hundaissa on itäauton leimaa, mutta ne eivät ole originelleja. Skoda on aito itäauto.
- opettaa
ijijnhij kirjoitti:
Kyllä Kiassa ja Hundaissa on itäauton leimaa, mutta ne eivät ole originelleja. Skoda on aito itäauto.
no kerroppa miten toi määritelmä itäautosta tehdään.
- ON tietysti
opettaa kirjoitti:
no kerroppa miten toi määritelmä itäautosta tehdään.
Neuvostoliitossa, Tsekkoslovakiassa, tai muussa rautaesiripuntakaisessa maassa ENNEN vuotta 1991 valmistettu auto. Tämän jatkosta voidaan tietysti keskustella, mutta EU:ssa valmistetut, VW-konsernin Skodat eivät kenenkään täysjärkisen mielestä ole itäautoja
- Danski
Olen samaa mieltä kanssasi Octaviasta. Mutta asiasta toiseen, minun mielestäni itäautoja ovat korealaiset, venäläiset, kiinalaiset ja japanilaiset, Tshekki on Keski-Eurooppaa ja eurooppalaisella autolla olen päättänyt ajaa jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875