Tai pettäisitkö suhteessa. Rehellinen vastaus. Koska mietin kuinka moni mies pettää.
Petätkö naistasi?
14
640
Vastaukset
En.
- scale
ole pettänyt, eikä se ajatuksena miellytä. Fantasiat on sitten eri asia.
naisystävän lisäksi oli vähintään pari rakastajatarta.
lopetin ne touhut kun omantunnon tuskat kävivät liian isoiksi :)- Omatunto ei sitä salli
.....
- naisessa on
ihan tarpeeksi kestämistä, ja pillut ovat aikalailla samanlaisia
- Pimp Daddy P Smooth
pettänyt enkä aio pettää.
Kysymykseen kuinka moni mies pettää, et kyllä saa vastausta tältä palstalta. Toiset pettää ja toiset ei. Mitä sen on väliä kuinka moni pettää, kunhan itse olet ihmisen kanssa joka ei petä ja ennen kaikkea itse et petä. - pettää
tarpeeksi hyvän tilaisuuden tullen.
- ....
paikkaansa. Vain itse pettäjät sekä petetyksi tulleet ja sitä myötä kyynistyneet ajattelevat noin.
Jostain syystä ei edes käynyt mielessäni. Siis, jos ollaan ihan seurustelemassa ja selvästi suhteessa, niin ei ole ketään muita minulla siinä vaiheessa.
en petä...
- Ygg
ei voi koskaan varmasti tietää, mutta sanotaan niin etten pystyisi kuvittelemaan sellaista tilannetta jossa pettäisin. Ensinnäkin sen takia että arvomaailma on sitä vastaan, ja vaikka sekin vaihtuisi niin olen niin huono valehtelemaan että jäisin 100% varmasti kiinni.
Uskokaa tai älkää mutta en ole koskaan halunnut harrastaa vain seksiä, vaan siihen on aina liittynyt jotain muuta. - ...
näin on päässyt käymään.
olen pettänyt ja aion tehdä sen vastekin.
...joskus. En tiedä milloin seuraavan kerran, en tiedä edes tuleeko sitä seuraavaa kertaa. Voi olla ettei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876