Tai pettäisitkö suhteessa. Rehellinen vastaus. Koska mietin kuinka moni mies pettää.
Petätkö naistasi?
14
659
Vastaukset
En.
- scale
ole pettänyt, eikä se ajatuksena miellytä. Fantasiat on sitten eri asia.
naisystävän lisäksi oli vähintään pari rakastajatarta.
lopetin ne touhut kun omantunnon tuskat kävivät liian isoiksi :)- Omatunto ei sitä salli
.....
- naisessa on
ihan tarpeeksi kestämistä, ja pillut ovat aikalailla samanlaisia
- Pimp Daddy P Smooth
pettänyt enkä aio pettää.
Kysymykseen kuinka moni mies pettää, et kyllä saa vastausta tältä palstalta. Toiset pettää ja toiset ei. Mitä sen on väliä kuinka moni pettää, kunhan itse olet ihmisen kanssa joka ei petä ja ennen kaikkea itse et petä. - pettää
tarpeeksi hyvän tilaisuuden tullen.
- ....
paikkaansa. Vain itse pettäjät sekä petetyksi tulleet ja sitä myötä kyynistyneet ajattelevat noin.
Jostain syystä ei edes käynyt mielessäni. Siis, jos ollaan ihan seurustelemassa ja selvästi suhteessa, niin ei ole ketään muita minulla siinä vaiheessa.
en petä...
- Ygg
ei voi koskaan varmasti tietää, mutta sanotaan niin etten pystyisi kuvittelemaan sellaista tilannetta jossa pettäisin. Ensinnäkin sen takia että arvomaailma on sitä vastaan, ja vaikka sekin vaihtuisi niin olen niin huono valehtelemaan että jäisin 100% varmasti kiinni.
Uskokaa tai älkää mutta en ole koskaan halunnut harrastaa vain seksiä, vaan siihen on aina liittynyt jotain muuta. - ...
näin on päässyt käymään.
olen pettänyt ja aion tehdä sen vastekin.
...joskus. En tiedä milloin seuraavan kerran, en tiedä edes tuleeko sitä seuraavaa kertaa. Voi olla ettei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085279SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site343878Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813736SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673623Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers233582Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062400SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?322231Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan772157