Tai pettäisitkö suhteessa. Rehellinen vastaus. Koska mietin kuinka moni mies pettää.
Petätkö naistasi?
14
665
Vastaukset
En.
- scale
ole pettänyt, eikä se ajatuksena miellytä. Fantasiat on sitten eri asia.
naisystävän lisäksi oli vähintään pari rakastajatarta.
lopetin ne touhut kun omantunnon tuskat kävivät liian isoiksi :)- Omatunto ei sitä salli
.....
- naisessa on
ihan tarpeeksi kestämistä, ja pillut ovat aikalailla samanlaisia
- Pimp Daddy P Smooth
pettänyt enkä aio pettää.
Kysymykseen kuinka moni mies pettää, et kyllä saa vastausta tältä palstalta. Toiset pettää ja toiset ei. Mitä sen on väliä kuinka moni pettää, kunhan itse olet ihmisen kanssa joka ei petä ja ennen kaikkea itse et petä. - pettää
tarpeeksi hyvän tilaisuuden tullen.
- ....
paikkaansa. Vain itse pettäjät sekä petetyksi tulleet ja sitä myötä kyynistyneet ajattelevat noin.
Jostain syystä ei edes käynyt mielessäni. Siis, jos ollaan ihan seurustelemassa ja selvästi suhteessa, niin ei ole ketään muita minulla siinä vaiheessa.
en petä...
- Ygg
ei voi koskaan varmasti tietää, mutta sanotaan niin etten pystyisi kuvittelemaan sellaista tilannetta jossa pettäisin. Ensinnäkin sen takia että arvomaailma on sitä vastaan, ja vaikka sekin vaihtuisi niin olen niin huono valehtelemaan että jäisin 100% varmasti kiinni.
Uskokaa tai älkää mutta en ole koskaan halunnut harrastaa vain seksiä, vaan siihen on aina liittynyt jotain muuta. - ...
näin on päässyt käymään.
olen pettänyt ja aion tehdä sen vastekin.
...joskus. En tiedä milloin seuraavan kerran, en tiedä edes tuleeko sitä seuraavaa kertaa. Voi olla ettei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560