Onko tällä tai millään muullakaan palstalla mahdollista kepeä ja leppoisa keskustelu? Ilman henkilökohtaisia loukkauksia tai jonkun poissaolevan henkilön ominaisuuksista puhumista? Kaipaako kukaan edes sellaista tavallista kanssakäymistä ilman jotain kitkerää sanottavaa?
Leppoisa keskustelu?
15
361
Vastaukset
voithan ilmoittautua johonkin jeesustelijoitten palstalle :)
- ......
en KEHTAISI tuollaista paskaa kirjoittaa kuin puskasta
...... kirjoitti:
en KEHTAISI tuollaista paskaa kirjoittaa kuin puskasta
oliko muuta kehitettävää??? kysy rohkeasti,kannustan aina mielelläni puskia
- ......
monte24 kirjoitti:
oliko muuta kehitettävää??? kysy rohkeasti,kannustan aina mielelläni puskia
kannustusta ameebalta?
- ???
Onko antaa linkkiä?
??? kirjoitti:
Onko antaa linkkiä?
oit etsiä itsellesi sopivat.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&subcat=891- tollaisen.
...... kirjoitti:
kannustusta ameebalta?
työttömän mulattipojun lähettää Somaliaan,siel se vois oksennella vapaasti?
- ???
monte24 kirjoitti:
oit etsiä itsellesi sopivat.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&subcat=891Käytkö usein noilla palstoilla?
- ???
monte24 kirjoitti:
etkö huomaa hengellisistä jutuistani sitä???
En ole huomannut.
- kaipaan
ja paino sanalla kaipaan.
Kaipa näin.- ja sanoilla leikin
monte24 kirjoitti:
eteen, vai ainoastaanko kaipaat?
mutta toki valmis olen kunhan aiheeseen liittyvää asiallista sanottavaa omaan kokemuspohjaan liittyen ja puolestani löytyy. Tosin enimmäkseen harrastan kyllä kaunokirjoittelua ja sanallista leikkimistä.
- ei leikitä!
ja sanoilla leikin kirjoitti:
mutta toki valmis olen kunhan aiheeseen liittyvää asiallista sanottavaa omaan kokemuspohjaan liittyen ja puolestani löytyy. Tosin enimmäkseen harrastan kyllä kaunokirjoittelua ja sanallista leikkimistä.
Ei tämä palsta mikään eskari ole!
Täällä on tarkoitus keskustella miehen logiikasta ja minä naisena osallistun tähän siksi, että aihe kiehtoo. Voisin ihan hyvin elää ilman miehiä. Mutta kun en tahdo.
Miehen sanat. Sen ihon tuoksun aistii sanoista. Usko pois. Rakastan sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453