Vaikuttaa siltä, että tilanne on tasaantumaan päin kun eräät kuulut rekat ovat häippäisseet teille tuntemattomille...
Niin :)
Kuka palstalainen ei saa tarpeeksi
14
429
Vastaukset
- ,,,
eipäs nyt liioitella
- KYLLÄ SÄ!,
tiedät ketä tarkoitan.
Eks tiedäkkin? :) - ,,,
KYLLÄ SÄ!, kirjoitti:
tiedät ketä tarkoitan.
Eks tiedäkkin? :)mutta luulen tietäväni
- Stalker-alert
Ja muita miesvihamielisiä stalkkeri-lesboja?
- SUINKAAN!,
ps. mistäs moisia ajatuksia olet päähäsi saanut...
..mutta onneks mä pääsin Iltikseen.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200903129220375_ur.shtmlmonte24 kirjoitti:
hienoa
.. ei täällä millään omatekemillä väännösnimillä kekkaloida. Minä ainakaan. Tai muutkaan palstan puolalaiset (luulisin).
katarzyna kirjoitti:
.. ei täällä millään omatekemillä väännösnimillä kekkaloida. Minä ainakaan. Tai muutkaan palstan puolalaiset (luulisin).
ettekö te olleet yhdessä???
monte24 kirjoitti:
ettekö te olleet yhdessä???
.. Ai minä ja Genio? En ole kuullutkaan. Janne Ahosta mä diggaan. xD
katarzyna kirjoitti:
onko se joku politiikko??
monte24 kirjoitti:
onko se joku politiikko??
..on se vaan niin kova jätkä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Janne_Ahonen- nyt...
katarzyna kirjoitti:
*nyt maailmani romahti:(* *vitsi*
Olen aikoinaan satunnaisesti lukenut nimimerkin katarzyna juttuja ja pidän häntä fiksuna. Nyt olen pettynyt. Siis oleks säkin joku vakionaama??!
No joo, mutta.
Itse olen _ihmisenä_ kiinnostunut niistä, jotka EI TUNNE YHTÄKÄÄN näistä nimimerkeistä, joista täällä koko ajan puhutaan. Vitsi vois vaikka tehdä treffit(! ) sellaisen kanssa. Jos tyyppi siis fiksu on. Tosin en koskaan ole hakenut minkääntyyppistä seuraa netistä, enkä valitettavasti muutenkaan ehdi/ halua erityisesti (ainakaan tällä erää) keskittyä tuntemattomien persoonien sanomisiin keskustelupalstan ulkopuolella.
Keskustelu rules.
Eikö tämä jo sulle vuodeksi riitä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747514Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372446
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332012- 201938
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 531595
- 181579