Täyttää ehdottomasti KAIKKI ihannemiehen ominaisuudet..
Tumma (oikeasti tumma), pitkä, komea, älykäs, menestynyt jne.
http://www.lampela.fi/img/heikki_1.jpg
http://www.lampela.fi/heikki_lampela_cv.html
Tumma huippujuristi
17
1344
Vastaukset
- mies...
On siinä ihanne?
Tuo olisi kuollut heti ekana antiikin aikana?
Onko nykynaisten ihanne tosiaan luuserit? Heikot miehet?
Totta onhan tuo turvallinen mies nykyisessä yhteiskunnassa, mutta jos vähänkään älähtää maailman meno, tuommoinen ruippu on heikoilla! Viikinkien aikaan!
Muista se, että tämä elämä ei ole aina stabiilia!- huokailee..
Mitä kummaa pöpötät? Antiikin aikana? No, nyt emme elä antiikin tai viikinkien aikaan.
Ja jos eläisimme niin ehkä hän ei silloin olisi asianajaja vaan esim. sotilas. Kumma tapa sinulla verrata nykyajalla elävää henkilöä tuhansien vuosien taakse ja etsiä sieltä heikkouksia.
Kyllä tuo on nykyajan miesihanne parhaasta päästä, komea, pitkä, sivistynyt mies.
Ja millähän lailla luuseri tai heikko? Pitkä, raamikas mies. Kouluttautunut ja menestynyt, ei tule ihan heti luuseri mieleen. Ja ruippua ei ole nähnytkään.
Kateellinen suomalainen possumies olet! - kldsklds
huokailee.. kirjoitti:
Mitä kummaa pöpötät? Antiikin aikana? No, nyt emme elä antiikin tai viikinkien aikaan.
Ja jos eläisimme niin ehkä hän ei silloin olisi asianajaja vaan esim. sotilas. Kumma tapa sinulla verrata nykyajalla elävää henkilöä tuhansien vuosien taakse ja etsiä sieltä heikkouksia.
Kyllä tuo on nykyajan miesihanne parhaasta päästä, komea, pitkä, sivistynyt mies.
Ja millähän lailla luuseri tai heikko? Pitkä, raamikas mies. Kouluttautunut ja menestynyt, ei tule ihan heti luuseri mieleen. Ja ruippua ei ole nähnytkään.
Kateellinen suomalainen possumies olet!Hehe...muakin nauratti noi "viikingit"...:):)
LOL! - Ruinaldo
kldsklds kirjoitti:
Hehe...muakin nauratti noi "viikingit"...:):)
LOL!Tuo Lampelahan on mustalainen. Tottakai myös tumma siis.
- tumma on
Ruinaldo kirjoitti:
Tuo Lampelahan on mustalainen. Tottakai myös tumma siis.
Heikki Lampelan isä oli laulaja Taisto Ahlgren eli romani ja äiti oli suomalainen. Eli hän on siis puoliksi romani.
Sen huomaa ulkomuodosta, mutta eipä se hänen kohdallaan mikään huono asia näytä olevan :) - Mies-
Antiikki tuskin on hyvä esimerkki ottaen huomioon kyseisen ajan filosofisuuden.
Luolamies ja viikinkiajoilla voimakkain oli kuningas ja älykkäin tanssitti kuningasta pillinsä mukaan. Aivan kuten yhä. - mies..
Mies- kirjoitti:
Antiikki tuskin on hyvä esimerkki ottaen huomioon kyseisen ajan filosofisuuden.
Luolamies ja viikinkiajoilla voimakkain oli kuningas ja älykkäin tanssitti kuningasta pillinsä mukaan. Aivan kuten yhä.En mä tajua? Naisten ihanne on lössö mies. Mä voin kuvitella petipuuhat tuommoisen hemmon kanssa. Vähän äijä voi nytkähtää kuin laiska lahna, ehkä pippeli menee jopa kovaksi 4cm, kun saa ruhonsa raahattua naisen päälle?
Kait te olette kuullut miten tuo "mies" puhuu? Niin pehmeästi, lössöti lössö...
Minä en ole kateellinen! En olisi tuo mies, vaikka maksettais 10 miljoonaa euroa! Olisin ennemmin Mel Gibson! - kolombo
mies.. kirjoitti:
En mä tajua? Naisten ihanne on lössö mies. Mä voin kuvitella petipuuhat tuommoisen hemmon kanssa. Vähän äijä voi nytkähtää kuin laiska lahna, ehkä pippeli menee jopa kovaksi 4cm, kun saa ruhonsa raahattua naisen päälle?
Kait te olette kuullut miten tuo "mies" puhuu? Niin pehmeästi, lössöti lössö...
Minä en ole kateellinen! En olisi tuo mies, vaikka maksettais 10 miljoonaa euroa! Olisin ennemmin Mel Gibson!suomen ämmien ihanne näyttää olevan joku rikas tumma nahkapää.mitähän ne niisä näkee? ottavat vaan itselleen elättäjän.syntyneet nämä äijjät kakkulusikka suussa.on uusi talo ja velkamersu pihassa ja ulosottomies kolkuttelee ovella.
- yäk teitä yäk
kolombo kirjoitti:
suomen ämmien ihanne näyttää olevan joku rikas tumma nahkapää.mitähän ne niisä näkee? ottavat vaan itselleen elättäjän.syntyneet nämä äijjät kakkulusikka suussa.on uusi talo ja velkamersu pihassa ja ulosottomies kolkuttelee ovella.
Vittu täällä on tyhmiä miehiä! Selvä kateus huokuu tätä komeaa ja menestynyttä asianajajaa kohtaan. Ilmeisesti siksi, että sattuu nyt olemaan juuri tumma ja komea? On se paha juttu.. ja vielä kun ei ole ihan persaukinen vai onko se se romanitausta, joka suomalaisia miehiä vituttaa? Tyhmyys ja juuri sellainen oksettava äijä-henki täällä nyt vallitsee. Tuo äijämäisyys on sellaista, mikä ei esim. tähän Lampelaan kuulu hänen olemus on hienostunut ja sata kertaa mieluummin antaisin hänelle kuin jollekin meuhkaavalle punaniskasuomijuntille!
- Mies-
kolombo kirjoitti:
suomen ämmien ihanne näyttää olevan joku rikas tumma nahkapää.mitähän ne niisä näkee? ottavat vaan itselleen elättäjän.syntyneet nämä äijjät kakkulusikka suussa.on uusi talo ja velkamersu pihassa ja ulosottomies kolkuttelee ovella.
"syntyneet nämä äijjät kakkulusikka suussa."
Mitä helvettiä sinä vouhkaat? Kaveri on lakimies: vielä en ole nähnyt koulutukseen syntynyttä ihmistä. Onko sinusta yllättävää, että naiset pitävät sivistyneestä ja kunnostaan selvästi huolta pitävästä, hyvässä asemassa olevasta miehestä enemmän kuin jostain itsesi kaltaisesta kaljamahaisesta neantherdalilaisesta? - vihdoinkin..
Mies- kirjoitti:
"syntyneet nämä äijjät kakkulusikka suussa."
Mitä helvettiä sinä vouhkaat? Kaveri on lakimies: vielä en ole nähnyt koulutukseen syntynyttä ihmistä. Onko sinusta yllättävää, että naiset pitävät sivistyneestä ja kunnostaan selvästi huolta pitävästä, hyvässä asemassa olevasta miehestä enemmän kuin jostain itsesi kaltaisesta kaljamahaisesta neantherdalilaisesta?No, vihdoinkin asiaa mitä edellinen mies kirjoitti!
Tosiaan onko tuo nyt niin ihme jos naiset pitäisivät esim. tämän Lampelan kaltaisesta komeasta, fiksusta ja huolitellusta, selvästi laadukkaasta miehestä???
sama juttu kait se on toisinkinpäin? Tuskin miehetkään ilmoittavat ihannenaisekseen sitä lihavaa, kulahtanutta ja suttuista ostarin kulmilla pyörivää kassi-almaa, joka puhuu rivoja??? - minun.ihanne
vihdoinkin.. kirjoitti:
No, vihdoinkin asiaa mitä edellinen mies kirjoitti!
Tosiaan onko tuo nyt niin ihme jos naiset pitäisivät esim. tämän Lampelan kaltaisesta komeasta, fiksusta ja huolitellusta, selvästi laadukkaasta miehestä???
sama juttu kait se on toisinkinpäin? Tuskin miehetkään ilmoittavat ihannenaisekseen sitä lihavaa, kulahtanutta ja suttuista ostarin kulmilla pyörivää kassi-almaa, joka puhuu rivoja???No voi hyvänen aika! Kylläpäs on tullut kiukkuista kommenttia. En arvannutkaan, että on niin paha juttu pitää ihannemiehenään vaikka tätä, joka mulla on. Mielestäni on kait aika luonnollista ihailla tämän kaltaista miestä, jossa tuntuu olevan kaikki aika kivasti kohdillaan. Ois kait pitänyt sitten vaan sanoa ihailevansa jotain naapurin Reiskaa, heh.
- mahonki
minun.ihanne kirjoitti:
No voi hyvänen aika! Kylläpäs on tullut kiukkuista kommenttia. En arvannutkaan, että on niin paha juttu pitää ihannemiehenään vaikka tätä, joka mulla on. Mielestäni on kait aika luonnollista ihailla tämän kaltaista miestä, jossa tuntuu olevan kaikki aika kivasti kohdillaan. Ois kait pitänyt sitten vaan sanoa ihailevansa jotain naapurin Reiskaa, heh.
Niin varmaan olisi pitänyt. Palstan miehet ovat kateellisia, koska tämä kuvassa oleva heppu on älykäs, sivistynyt, hyvässä kunnossa oleva ja sotilastaustakin tuntuu olevan kondiksessa, siisti ja kaikinpuolin menestynyt. Tällaisia miehiä on harvassa ja vielä puoliksi romani.
Tosta sänkyhommista on paha mennä kenenkään sanomaan mitään, koska miten ihmeessä sitä nyt kukaan voi tietää miten kukakin hoitaa hommansa. Jos nyt ajatellaan taustaa, niin eikös romanit ole melko tulisia? - mmmmmm...
mahonki kirjoitti:
Niin varmaan olisi pitänyt. Palstan miehet ovat kateellisia, koska tämä kuvassa oleva heppu on älykäs, sivistynyt, hyvässä kunnossa oleva ja sotilastaustakin tuntuu olevan kondiksessa, siisti ja kaikinpuolin menestynyt. Tällaisia miehiä on harvassa ja vielä puoliksi romani.
Tosta sänkyhommista on paha mennä kenenkään sanomaan mitään, koska miten ihmeessä sitä nyt kukaan voi tietää miten kukakin hoitaa hommansa. Jos nyt ajatellaan taustaa, niin eikös romanit ole melko tulisia?No onhan ymmärrettävää, että keskiverto mitätön suomalainen mies on äreissään tällaisen ihmemiehen vuoksi.
Onhan tässä kyseisessä herrassa ne lähes kaikki mitä naiset yleensä listaa unelmamiehestä (pitkä, tumma, komea, älykäs, hyvä kolutus ja työ, menestynyt, hyväkuntoinen, ilmeisesti varakaskin.. jne)
Ja tuo romanitausta kyllä on erikoinen ja vain lisää hänen karismaansa ja varmasti se antaa luonteeseen jotain tulista ja olen aivan varma, että myös sängyssä aika hmmmm.. - Mies-
mmmmmm... kirjoitti:
No onhan ymmärrettävää, että keskiverto mitätön suomalainen mies on äreissään tällaisen ihmemiehen vuoksi.
Onhan tässä kyseisessä herrassa ne lähes kaikki mitä naiset yleensä listaa unelmamiehestä (pitkä, tumma, komea, älykäs, hyvä kolutus ja työ, menestynyt, hyväkuntoinen, ilmeisesti varakaskin.. jne)
Ja tuo romanitausta kyllä on erikoinen ja vain lisää hänen karismaansa ja varmasti se antaa luonteeseen jotain tulista ja olen aivan varma, että myös sängyssä aika hmmmm..Hei tytöt, vaikka olenkin samaa mieltä kanssanne kyseisen kaverin "laadukkuudesta", niin tuo menee jo ihan mielikuvituksen puolelle. Ihan tasan ei pelkkä etninen tausta tee ihmisestä "tulista" tai hyvää sängyssä.
- mahonki
Mies- kirjoitti:
Hei tytöt, vaikka olenkin samaa mieltä kanssanne kyseisen kaverin "laadukkuudesta", niin tuo menee jo ihan mielikuvituksen puolelle. Ihan tasan ei pelkkä etninen tausta tee ihmisestä "tulista" tai hyvää sängyssä.
Onhan siinä pakko olla jotain perää, ei turhaa puhuta tummista ja tulisista. Ainahan sitä puhutaan vaaleista ja viileistä naisitakin, niin miksei tummista etelän miehistä.
- tänne sivustolle?
Miten viitsit laittaa miehen linkin tänne sivustolle? Jos olisin juristi, niin saisit varmaan haasteen yrityksen maineen tärvelemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808