minä kun kirjoitan ihan normaalia juttuja tuolla suomi24 sokkotreffi palstalla niin aina on ihan omituisia muijia varsinkin nuoret.Ja kun kirjakieltä kirjoittaa siellä jollein nuorelle muijalle niin ekaksi ei tule oikein mitään vastausta mihinkään ja sitten menee kohta sivu kiinni.aina pitäisi olla jotain naurettavia hymiöitä varmaan kirjoituksessa mukana.Kuhan selvän saa kirjoituksesta niin se riittää ainakin minulle.jos vaikka esimerkiksi kirjoitan tällä tyylillä ja kysyn jotain.
Moi mitäs sinulle kuuluu,onko ollut kiva ilta.
Noille nuorille muijille ja pennuille pitäis kirjoittaa aina jotenkin tällä tyylillä varmaan että jotain vastausta sieltä tulisi.Ja jotain alapää kulli aiheisia juttuja
Moi Mitäs sulle kuuluu?,Onks ollu kiva ilta:D Tekiskö sun kullii mieli:D
suomi24 sokkotreffi palstalla muijat tyhmiä
3
364
Vastaukset
- Nainen ja sinkku
Minäpä myös kerron jotain. Sokkotreffi suomikaksnelosessa joskus käytyäni olen huomannut siellä miehiä jotka eivät osaa tervehtiä kun aloittavat juttelun..kaikissa ikähaarukoissa. Suurin osa miehistä ovat varattuja ja hakevat nettiseksiseuraa/liveseksiseuraa. Tai sitten on näitä nuoria kolleja jotka kuvittelevat kaikkien vanhempien naisten haluavan nuorta miestä :) Tai sitten juuri eronneita miehiä jotka avautuvat erostaan ja existään. Mutta joskus löytyy helmi, jonka kanssa voi keskustella maan ja taivaan väliltä.
Toisinaan olen ihmeissäni että kyllä tämä maailma kaikennäköisiä tallaajia pitää sisälllään, surullista, ikävää ja niin nykypäivää. Mutta hymyilen eteenpäin :) - ärsyttää
joskus sillä aikani kuluksi kävin, ja ehkä joskus toistekin.
rasittaa kun lähdetään keskustelusta mitään sanomatta vaik ei oo oikeesti ees kerenny mitää jutella - Tajuaisit jo
No miksi helvetissä sinä nuorille naisille kirjoittelet, jos olet
itse joku vanha kurppa? Kirjoita itsesi ikäisille vatipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059