Jatkuvasti online

Ei kiitos!

Jatkuva online tila kertoo ilmeisesti melko tylsästä elämästä.Itse en haluaisi tutustua mieheen, jonka profiili on jatkuvasti online. Kertoo mielestäni siitä, ettei tyypillä juurikaan ole muuta elämää.

46

2985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -*nainen*-

Oon kyllä täysin samaa mieltä! Ja mesessä sama homma!!! Jos koko ajan online, ni tietää, et ei oo paljoo muuta elämää...

• onlinemies

Mistä tiedät mitä kyseinen henkilö tekee? Onlinetyyppi voi olla yksinäinen netissä roikkuja, mutta voi pitää myös isoa haaremia! Onlinestatus ei kerro mielestäni yhtään mitään mistään. Kännykän selaimella voi olla online, vaikka on liikenteessä ties missä. Teetköhän nyt vääriä johtopäätöksiä kyseisestä miehestä. Netin ongelma on että tehdään isoja johtopäätöksiä pienestä määrästä informaatiota ja yleensä päätelmät kuvaavat päättelijää enemmän kuin sitä päätelmien kohdetta : )

• aloittaja

jos pitää olla liikenteessäkin online. : ) : ) Ai oikein haaremia pitää!?!? Kertoo todella paljon! Pieni ego..

• onlinemies
        aloittaja kirjoitti:

jos pitää olla liikenteessäkin online. : ) : ) Ai oikein haaremia pitää!?!? Kertoo todella paljon! Pieni ego..

Oot sitten sitä sorttia, jonka mielestä hyvä mies on sellainen joka on täydellisen keskinkertainen kaikessa: 178cm pitkä, pikkasen ylipainoa, käy netissä kerran päivässä katsomassa meilit klo 20.00 ja jolla on ollut yksi pitkä suhde ja joka on harrastanut seksiä 3 naisen kanssa ennen sinua. Mee kotiis senkin ahdasmielinen naisimmeinen!

• aloittaja
        onlinemies kirjoitti:

Oot sitten sitä sorttia, jonka mielestä hyvä mies on sellainen joka on täydellisen keskinkertainen kaikessa: 178cm pitkä, pikkasen ylipainoa, käy netissä kerran päivässä katsomassa meilit klo 20.00 ja jolla on ollut yksi pitkä suhde ja joka on harrastanut seksiä 3 naisen kanssa ennen sinua. Mee kotiis senkin ahdasmielinen naisimmeinen!

Ei tarvii hikeentyä! : ) Miehen ulkoinen olemus ei kylläkään ole se tärkein, itseäni kiinnostaa millanen mies sinne kuoren sisään kätkeytyy. Totta on, etten koskaan kiinnostuisi miehestä, jonka elämään ei kuulu mitään muuta ku netissä roikkuminen. Oikea elämä on tuolla jossain ulkona, elämässä täytyy olla sisältöä, muutakin kuin että on jatkuvasti online joka paikassa. Hyvää päivänjatkoa onlinemies! Mee ulos välillä. Siel on nätti päivä.

• positiivinen...

asia sun mielestäs(suora lainaus omasta tekstistäs):
        "Onlinetyyppi voi olla yksinäinen netissä roikkuja, mutta voi pitää myös isoa haaremia!"

Entisten naisten määrällä ei niin suurta merkitystä... mutta ei kiitos, en halua haaremiin minäkään

• sellane
        onlinemies kirjoitti:

kyllä minä ainaki mielummin tollasen huolisin kun sitten noita "haaremi" miehiä. että näin..

• yksi kommentti

..voihan moni tehdä niin että aina kun on kone auki ovat myös online tai sitten niinkin etteivät juurikaan kirjaudu ulos vaan pitävät avoinna, tekee ehkä helpommin lähestyttäväksi niin. Kuulin muuten tämän treffien kautta tutustumaltani naiselta, tuli juttua tuosta onlinesta ja hän kertoi olevansa varmaan silläkin hetkellä aktiivisena vaikka oli luonani juomassa vinkkua :)

• -sivusta-

vaikuttaisi epätoivoisilta kuin helpommin lähestyttäviltä. Mutta oli vain minun kommentti!

• ovat
        -sivusta- kirjoitti:

vaikuttaisi epätoivoisilta kuin helpommin lähestyttäviltä. Mutta oli vain minun kommentti!

siellä koko ajan online = tyrkyllä.

• Järki käyttööN

Jos Treffit-palstalla esim. profiili näyttää olevan koko ajan online-tilassa, niin se ei kerro vielä mitään. Jos et klikkaa "Kirjaudu ulos" vaan suljet nettisivun muuten vaan, niin profiili jää näkyviin online-tilaan.Eli kumpihan nyt on se "ääliö", muna vai kana:-))

• kuvitella omia vai tavata o...

Netin pieni informaatio ei todellakaan kerro mitään. Minäkin joku aika sitten ajattelin, että tuota tyyppiä en tapaa ikinä, kun se käy monta kertaa päivässä sivullani, ja muutenkin tuntuu olevan aina online ... vaan sitten kun aloitettiin kirjoittelemaan, huomasin, että vaikka näytti että hän on online, hän ei edes lukenut viestejäni, eikä tietenkään vastannut takaisin kuin vasta seuraavana päivänä. Kun suostuin tapaamaan, sieltä löytyikin ihan täysipäinen ihminen. Ei ole friikki tai sosiaalitapaus, ei vaikuttanut riippuvaiselta.

Ja kuten jossain aikaisemmin mainittiin, reaktio siihen pieneen, lähes olemattomaan tietoon, mitä profiileista tai viesteistä välittyy, kertoo kyllä ainoastaan reagoijasta itsestään. Et tunne ihmistä, et mitään hänen elämästään. Itsekin kerran ihmettelin että kuka hullu on online öisin kun sain aina viestin klo 2 tai 3 yöllä. Paljastui että viestittelijällä oli 3-vuorotyö.

Eli reaktio kertoo lähinnä omista peloista tai omasta kapeakatseisuudesta.

• Järki käyttööN
        kuvitella omia vai tavata o... kirjoitti:

Netin pieni informaatio ei todellakaan kerro mitään. Minäkin joku aika sitten ajattelin, että tuota tyyppiä en tapaa ikinä, kun se käy monta kertaa päivässä sivullani, ja muutenkin tuntuu olevan aina online ... vaan sitten kun aloitettiin kirjoittelemaan, huomasin, että vaikka näytti että hän on online, hän ei edes lukenut viestejäni, eikä tietenkään vastannut takaisin kuin vasta seuraavana päivänä. Kun suostuin tapaamaan, sieltä löytyikin ihan täysipäinen ihminen. Ei ole friikki tai sosiaalitapaus, ei vaikuttanut riippuvaiselta.

Ja kuten jossain aikaisemmin mainittiin, reaktio siihen pieneen, lähes olemattomaan tietoon, mitä profiileista tai viesteistä välittyy, kertoo kyllä ainoastaan reagoijasta itsestään. Et tunne ihmistä, et mitään hänen elämästään. Itsekin kerran ihmettelin että kuka hullu on online öisin kun sain aina viestin klo 2 tai 3 yöllä. Paljastui että viestittelijällä oli 3-vuorotyö.

Eli reaktio kertoo lähinnä omista peloista tai omasta kapeakatseisuudesta.

Kyllä todellakin tuntuu, että nämä täällä purnaajat ei kyllä tarvitsekaan minkäänlaista vastausta tai kontaktia, joka saakutin asiasta valitetaan ja tuskinpa itsekään osaisivat viesteihin vastata kun ei netin käyttökään oikein ole hallinnassa:-)

Kiva kun sulla on positiivisia kokemuksia, kertoo myös sinusta ja asenteestasi elämään yleensäkin aika paljon:) Aurinkoista kevättä sinulle/teille!

• tekoselitys

"Jos et klikkaa "Kirjaudu ulos" vaan suljet nettisivun muuten vaan, niin profiili jää näkyviin online-tilaan."

Bulshit. Kyllä sessio sulkeutuu automaattisesti aina jossain vaiheessa. Sillä ei ole merkitystä, suljetko yhteyden hallitusti vai et. Omaa järkeä todellakin saa käyttää...

• Offlineeeeeeeeeeee!

Joo, kyllä se niin on että jatkuva online on ehdoton turn-off, olipa henkilö sitten jättänyt kirjautumatta ulos tai ei. Se näyttää säälittävältä... kirjautukaa ulos hyvät ihmiset, muuten näytätte säälittäviltä.

• omat tapansa
        Offlineeeeeeeeeeee! kirjoitti:

Joo, kyllä se niin on että jatkuva online on ehdoton turn-off, olipa henkilö sitten jättänyt kirjautumatta ulos tai ei. Se näyttää säälittävältä... kirjautukaa ulos hyvät ihmiset, muuten näytätte säälittäviltä.

Sinähän varsinaista käännytystä yrität.

En usko, että puolin ja toisin menetetään mitään, vaikka nämä eri näkemyksiä omaavat ihmiset eivät ikinä kohtaakaan.

• Ahistaa, ärsyttää, ottaa pä...
        Offlineeeeeeeeeeee! kirjoitti:

Pitääkö kaikkien ihmisten täyttää sun kriteerit? Loukkaako se sua että näet siellä samoja ihmisiä kirjautuneena? Ärsyttää? Miksi? Eikö siellä riitä niitä, jotka täyttävät myös sun kriteerisi? Mistä kenkä puristaa?

• olet netissä

itsekin.

• mietihän nyt itsekin

treffeillä näkee milloin toinen on viimeksi ollut online tilassa? Eli jos kirjautuu ulos, sivuilla vieraileva näkee milloin toinen on edellisen kerran kirjautunut sisään. Jos on jatkuvasti online, niin on jatkuvasti online. Ei siinä vierailijan tarvitse olla netissä itse koko aikaa.

• utelias1005
        mietihän nyt itsekin kirjoitti:

treffeillä näkee milloin toinen on viimeksi ollut online tilassa? Eli jos kirjautuu ulos, sivuilla vieraileva näkee milloin toinen on edellisen kerran kirjautunut sisään. Jos on jatkuvasti online, niin on jatkuvasti online. Ei siinä vierailijan tarvitse olla netissä itse koko aikaa.

käyt katsomassa, onko henkilö online vai ei tai milloin viimeksi ollut, että pystyt päättelemään että hän on aina online?

• Täti maalta
        utelias1005 kirjoitti:

käyt katsomassa, onko henkilö online vai ei tai milloin viimeksi ollut, että pystyt päättelemään että hän on aina online?

totta, aivan absurdi ongelma. Miksi käydä (monta kertaa päivässä?) tarkistamassa jonkun online-olemista, jos siitä saa paiseita?

Joku on online, ja joku käy tarkistamassa, että onko joku online????

• n48-----------

Jaa, mulla on joskus kone auki kotona vuorokaudet ympäri vaikka olen töissä tai nukkumassa ja saattaapi olla deittisivustokin auki. Käyn tsekkaamassa välillä posteja, ei tarvi aina avata konetta ja kirjautua sivuille.

• toinen näkökulma

Voihan joku olla online siksi, että viestittelee jonkun kanssa. Sen sijaan että lähettelisi tekstareita. Silloin voitaisiin yhtä hyvin aloittajan logiikalla kehoittaa niitä jotka pitävät koko ajan kännykkää käsillä ja viestissä merkkiääntä (siltä varalta että jos kavereilta tulee viesti, että voi heti vastata) siis ahkeria tekstiviestin lähettäjiä, hankkimaan elämäänsä muuta sisältöä.

• Kolmas näkökanta

aloittajan kanssa. Ei koko ajan tartte olla "saatavilla", ei netissä, ei edes kännykällä. Kyllä se oikea elämä on jotain ihan muuta!Melko läheisriippuvainen ihminen täytyy olla kyseessä jos pitää koko ajan vaan viestitellä. hoh hoijaa Hankkikaa elämä!

• erilaisuus kunniaan
        Kolmas näkökanta kirjoitti:

aloittajan kanssa. Ei koko ajan tartte olla "saatavilla", ei netissä, ei edes kännykällä. Kyllä se oikea elämä on jotain ihan muuta!Melko läheisriippuvainen ihminen täytyy olla kyseessä jos pitää koko ajan vaan viestitellä. hoh hoijaa Hankkikaa elämä!

Toisilla on voimakas tarve kuulua yhteen jonkun kanssa, toisilla se on pienempi, toisilla ehkä olematon.

Olen joskus katsellut töissä rakastunutta työkaveriani, ja tuntui että jompikumpi lähetti sähköpostia, tekstiviestin tai soitti vartin välein. Ehkä saattoi olla puolen tunnin tauko.

Kaikki eivät elä samalla tavalla kuin sinä itse. Ja varmasti löytyy seuraa heille kuten sinullekin.

• niin on

että kun reaalielämässä on riittävästi imua, ei onlinessä yltiöpäistä oloa tarvitse selitellä. Jokainen juopon kanssa elänyt tietää tuon "selittelyn".

Jatkuvasti online - vaikuttaa rajoittuneelta ja riippuvuuksiin taipuvaiselta. Ei kiitos.

• : )

Täällä älähtikin moni online ihminen. : )

• valikointia

- katsella sellaisten ihmisten ilmoituksia, jotka ällöttää
      - miettiä, milloin joku on ollut online, jos se ärstyttää
      - hakea netistä seuraa, jos se aiheuttaa niin paljon ahdistusta, että pitää purkaa keskustelupalstoilla.

Keskity siihen, mistä pidät. Hae kaltaistasi seuraa livenä ja tule onnelliseksi. Onnellisen ihmisen ei tarvitse tuomita ihmisiä, joita ei tiedä mitään. Negatiivisuus lähtee omasta tyytymättömyydestä.

• auki

...itselläni on vanha romu kone, kun saan sen polkaistua käyntiin, niin sitten se on koko päivän auki vaikka en sen äärellä istuisikaan. On vaan niin kätevä käydä laittamassa postia kavereille kun ei tarvitse joka viestin vuoksi konetta/istuntoa avata. Joku voi päätellä ettei minulla muuta elämää ole, mutta käyn työssä ja hoidan kodin, lapset ja harrastukset...

• piijay

mutta voin kertoa että on henkilöitä jotka "kyttäävät" tiettyä profiilia,onko kyseinen jatkuvasti online tilassa.Mun mielestäni se on
      aivan samanlaista onlinessa oloa...that's my opinion.

• harras-harrastaja

Siis se että miettii ja käy päivittäin tarkistamassa jonkun online olemisia.

Tai että kirjoittelee keskustelupalstalla.

Tai käy ahkerasti treffeillä

Tai kolme 5 kertaa viikossa salilla/spinningissä/aerobicissä

Tai jos joka syksy pitää päästä sieneen

Tai hiihtää talvessa xxxx km.

Vai onko?

Elä ja anna muidenkin elää!

• in the gym
        harras-harrastaja kirjoitti:

Siis se että miettii ja käy päivittäin tarkistamassa jonkun online olemisia.

Tai että kirjoittelee keskustelupalstalla.

Tai käy ahkerasti treffeillä

Tai kolme 5 kertaa viikossa salilla/spinningissä/aerobicissä

Tai jos joka syksy pitää päästä sieneen

Tai hiihtää talvessa xxxx km.

Vai onko?

Elä ja anna muidenkin elää!

Minä käyn salilla 5-7 kertaa viikossa, myönnän olevani saliriippuvainen :)

• sportster86

Siinä taisi mahdollisuuteni mennä. Usein selain auki taustalla, kun jotain muuta tekee koneella tai samassa huoneessa. Ja online tilassa siis vierähtää helposti mukamas tunteja.

• Minä näin..

Olen joskus paljon online, kun odottelen kovasti joltain tietyltä vastausviestiä ja sitten hermostuksissani käyn kirjautumassa ja kurkkaamassa, onko tullut. Toki voisin kytätä, koska hän on online ja ajoittaa omat kirjautumiset sen jälkeen, mutta sehän se vasta tervettä meninkiä olisikin:). Sen myös huomaisi aika helposti vastapuolikin.

• Nainen vm75

En ymmärrä, miksi haluat julistaa, että sinua ei kiinnosta joku. Voit siirtyä sellaiseen joka kiinnostaa, sellaiseen joka on juuri sen sinulle sopivan verran kirjautuneena.

Aivan sama jos minä kirjoittaisin etten hyväksy tupakoitsijoita, ovat riippuvaisia raukkoja, tai että miksi ihmiset työpaikalla ovat niin tyhmiä, että eivät voi laittaa kahvimukejaan tiskikoneeseen. Tai että ketään lottoajaa tai muuta raviveikkaajaa en halua ikinä tavata, nehän on peliriippuvaisia.

Miksi sellaista pitäisi julistaa muille?

• Nainen vm75

Tuli mieleen heti aika luonteva selitys: Kosto

Olet itse ollut kiinnostunut jostakin, ja kun et ole saanut vastakaikua, vaan tämä kiinnostuksen kohde onkin edelleen "koko ajan" online (tiedät asian, siis olet seurannut), joten haluat ilmoittaa julkisesti, että sellaiset ovat mielestäsi säälittäviä. Haluat jättää hänet ikäänkuin julkisesti.

• mies42
        Nainen vm75 kirjoitti:

Tuli mieleen heti aika luonteva selitys: Kosto

Olet itse ollut kiinnostunut jostakin, ja kun et ole saanut vastakaikua, vaan tämä kiinnostuksen kohde onkin edelleen "koko ajan" online (tiedät asian, siis olet seurannut), joten haluat ilmoittaa julkisesti, että sellaiset ovat mielestäsi säälittäviä. Haluat jättää hänet ikäänkuin julkisesti.

Melko lennokasta järjenjuoksua. ; )

• Nainen vm75
        mies42 kirjoitti:

Melko lennokasta järjenjuoksua. ; )

Pois oikein-väärin, juupas-eipäs-jankkaukseta.

Joku kirjoitti munasta ja kanasta. Kaikella on tosiaan syyt ja seuraukset ja välillä miettii, että kumpi oli oikeasti kumpi.

Sitäkin voi miettiä, että mikä on syy, miksi pitää osoittaa halveksuntaansa keskustelupalstalla. Mitä siitä saa? Vai onko se vain yksi tapa tuntea itsensä hyväksi, että on parempi kuin jotkut muut?

Omassa elämässä kannattaa keskittyä mukaviin asioihin.

• on jatkuvasti online

niin silloinhan itekkin olet kokoajan koneella kyttäämässä toisen onlineoloja....eli tylsää on sinunkin elämäsi, jos ei ole muuta tekemistä kuin vahdata muiden onlineja....heh,minä ainakin pidän itseni usein online vaikken olisikaan koneen äärellä...kiva käydä välillä aina lukemassa viestejä...niitä tulee paljon enemmän silloin kuin profiili on auki!

• rrrr.

Tosiaan, vaikka onlinessa roikkuminen näyttäis kuinka säälittävältä, ei se ole sen fiksumpaa kyttäillä toisten onlineoloja! Silloinhan on itsekin jatkuvasti koneella vahtaamassa, että onko se nyt online vai eikö ole. Tästä vaan ei jää samalla tavalla kiinni, mutta aivan yhtä tervettä tai sairasta touhua sekin on.

• voi päätellä siitä
        rrrr. kirjoitti:

Tosiaan, vaikka onlinessa roikkuminen näyttäis kuinka säälittävältä, ei se ole sen fiksumpaa kyttäillä toisten onlineoloja! Silloinhan on itsekin jatkuvasti koneella vahtaamassa, että onko se nyt online vai eikö ole. Tästä vaan ei jää samalla tavalla kiinni, mutta aivan yhtä tervettä tai sairasta touhua sekin on.

jos itse kirjautuu vaikka 3 x sisään ja joka kerta on samat naamat online. ;)

• selvää riippuvuutta
        voi päätellä siitä kirjoitti:

jos itse kirjautuu vaikka 3 x sisään ja joka kerta on samat naamat online. ;)

itse en ikinä haluaisi tutustua ihmiseen, jonka pitää kirjautua sisään 3 kertaa päivässä.

Hyvänen aika!

• esimerkki
        selvää riippuvuutta kirjoitti:

itse en ikinä haluaisi tutustua ihmiseen, jonka pitää kirjautua sisään 3 kertaa päivässä.

Hyvänen aika!

Mulla ei edes ole profiilia, että silleen.

Mutta ei kai joku 3 x ole paha, jos on justiin tehnyt profiilin. Silloin kun mulla oli (kuvallinen) profiili niin viestejä tuli niin paljon että oli pakko tsekata ainakin pari kertaa päivässä, että ehtii vastailla.

• n48------------
        selvää riippuvuutta kirjoitti:

Hyvänen aika!

Huijui. Minä kirjaudun vaikka kuinka monta kertaa kun istun tietokoneella töissä kaiken päivää. Joskus avaan sivut aamulla auki ja ne on koko ajan online taustalla. Sopivassa välissä aika tsekkailen sieltä posteja.

Minulle tulee edelleen n 10 uudelta tyypiltä viesti joka päivä, yhteensä yhteydenottoja alkaa olla satakunta. Jos niihin aikoo jotain vastailla on pakko olla online kauan.

• säälittävä raukka
        n48------------ kirjoitti:

Huijui. Minä kirjaudun vaikka kuinka monta kertaa kun istun tietokoneella töissä kaiken päivää. Joskus avaan sivut aamulla auki ja ne on koko ajan online taustalla. Sopivassa välissä aika tsekkailen sieltä posteja.

Minulle tulee edelleen n 10 uudelta tyypiltä viesti joka päivä, yhteensä yhteydenottoja alkaa olla satakunta. Jos niihin aikoo jotain vastailla on pakko olla online kauan.

että olet säälittävä raukka, jonka elämä on tylsää, koska olet koko päivän kirjautuneena.

• päättelet tämän

siitä miten joku on täällä tai mesessä online koko ajan, niin...

Mulla on ainakin tietokone 24/7 päällä, viimeks taisin sammuttaa 2 vuotta sitten. Eikä mene msn poissa tilaan muutakun sitten kun oon 2viikkoa poissa.

JOTEN ONLINE STATUS EI KERRO MITÄÄN PAVIAANI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe