Kaksi kuukautta yhden illan jutusta aikaa, enkä pysty unohtamaan miestä:(
Hän on pyytänyt useamman kerran kylään, mutta tietäähän sen miksi kotiinsa eikä muualle. En halua seksisuhdetta vaan oikean suhteen, joten olen antanut pyyntöjen olla..
Kaipa tämä ohi menee, kun löydän jonkun toisen..
2 kuukautta jutusta
4
2172
Vastaukset
- -ssssssssssssssss-
just samanlainen tilanne kuin sulla.:( Mies sellanen naistenmies että!
- on..
kaksi kuukautta yhen illan jutusta aikaa enkä pysty unohtamaan, mietin miestä 24/7.
mutta hän ei ole pyydellyt kylään, ei ottanut yhteyttä, itse soitin kerran ja kyllähän se vastasi ja juteltiin.
samoin: kaipa tämä ohi menee.....joskus. :(- Koukussa
Että se voikin olla vaikeaa päästä toisesta irti, kun on tuntein ollut kiinni toisessa, vaikka leikin päältä molemmat kokeiltiin :( Meillä oli sellainen muutaman kerran tapaaminen ja nainen oli ihan OK, ja minäkin kelpasin hänelle. Kuljimme minun työreissuilla kahden ja varasimme matkoilla yleensä jonkun mökkimajoituksen, sen sijaan kun olisimme hotellissa rakastelleet. Yleensä saunoimme ja soudimme, laitoimme hyvää pientä ruokaa, nautiskelimme toistemme olemessa olosta. Mut molemmat olemme varattuja ja yhteisestä päätöksestä lopetimme yhteyden pidon, kun asumme eri puolilla Suomea. Minulla tuli taloudellinen kriisi ja yrityksen konkurssi niin hän ei halunnut enään jatkaa, (viimeksi oltu yhdes noin vuosi sitten, ja näin hänet kaupungilla, 3kk sitten, ei enäään tuntenut) Mut minulle ainakin jäi tosi syvä kaupauksen ja kaipuun arvet, sellaiset et usein muistan häntä ja itken hiljaa itsekseen itseni uneen iltaisin :( Tietenkin joku ajattelee, et itseppähän olet aiheuttanut sen mut niin se onkin, en valita siks, mut ymmärrän teitä tyttöjä kuin se on kova paikka, kun oikein toista ikävöi haliin,. Minun parisuhde on pystyssä vain lasten vuoksi, ja siksi kai sitä on ikävän kouris, kun toisella on "hoito toisaalla" Varmaan se helpottaisi, jos löytyisi kainaloon kohtalon ystävä, sellainen vaikka yhden yön juttu, jonka kanssa vois hetken viettää yhdessä, sillä tuntuu, etten osaisi enään rakastella kun muistaa ne edm hetket ja huimaavat huiput ;) Mut ajattelin vain ett jos kaksi samallaisen kohtalon omaavaa kohtaa, niin varmaan ymmrtäs toisiaan paremmin,. ja ei enään tulisi sellaiseen tunteeseen sillee jäätyä kiinni,. Mene ja tiedä? Mut kertokaa miten jatkossa pääsette tai pääsitte irti ko tunteista?
- yhden yön lutkia
kukaan huoli kuin panopuuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827