"herra"henkilöitä ärsyttää niin tavattomasti, jos naisella on itseään nuorempi elämkumppani? Mikä aiheuttaa tämän ärsytyksen? Huono itsetunto, pelko, elämänkäsitykset dinosaurusten ajalta...
Jotenkin surkuhupaisaa että ei osata elää tässä päivässä ja tätä aikaa.
Miksi joitakin, iäkkäämpiä
77
1801
Vastaukset
- ihmetyttää,
miksi muiden suhteet jaksaa joitakin niin kovasti kiinnostaa. Ei taida olla elämässä kovin paljoa sisältöä, jos pitää kauhistellla ja voivotella muiden ikäeroa.
Itse en ikinä huolisi vanhempaa miestä, enkä ole huolinut. Vanhin on ollut vuoden vanhempi ja tämänhetkinen on 6 vuotta nuorempi. Ihan sama mulle, jos muut naiset ottavat vanhan miehen itselleen. Ei kosketa mun elämää.- Aina ollut
saman ikäinen tai hiukan nuorempi mies...
Tosin jos satun rakastuun johonkin niin ei siinä ikä merkkaa mitään - itsessäni
Aina ollut kirjoitti:
saman ikäinen tai hiukan nuorempi mies...
Tosin jos satun rakastuun johonkin niin ei siinä ikä merkkaa mitäänihan selkeästi sen, että mua ei vaan viehätä vanhemmat miehet fyysisesti. Näin on ollut jo teinityttönä. Silloin seukkasin 2 vuotta nuoremman kanssa. Olen töissä miesvaltaisella alalla ja minulla on työkavereina huomattavasti vanhempia miehiä, jotka ovat hyvää seuraa. Mutta vain kaveripohjalta. En usko, että pystyisin rakastumaan mieheen, jota en pidä fyysisesti miellyttävänä. Ja vanhempia miehiä en pidä joten...
Sitähän sanotaan, että parhaiten kestää sellaiset suhteet, joissa ollaan ulkonäöllisesti samalla "tasolla". Olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen, joten kai se mieltymys sitten jostain sellaisesta kumpuaa. En ole jaksanut sitä sen tarkemmin analysoida. Pääasia, että valitsee kumppanin, joka itseään miellyttää, eikä lähde mihinkään "tyytymissuhteisiin" (=otetaan mitä helposti saadaan, kun ei uskota "parempaakaan" saavansa). Kukin pitäköön huolen omasta pariutumisestaan ja onnestaan.
- pelkäävät vanhenemista
Vanhuuden pelko ja huono itsetunto. Kerran s24-treffeissä yksi tuollainen vanhempi äijä alkoi rähjäämään mulle, että "vanhenet sinäkin joskus", kun sanoin "ei kiitos" lähes kymmenen vuotta vanhemman lähentely-yritykselle. Sanoin sille että sitten kymmenen vuoden päästä katselen sun tuon ikäisiä, ok?
- Olet sinäkin
10 vuoden päästä hänen ikäisensä.:) Ihan kuin tuon faktan pitäisi vaikutaa jotenkin siihen, mitä kaipaa tässä ja nyt. Tuskin kaipaat 10 vuoden päästäkään 10 vuotta vanhempaa miestä.
- enemmän
Se vasta ihmetyttääkin, asia joka on ollut aina ihan luonnollinen. Muutaman vuoden vanhempi mies.
Tosin nyyään ikäero on mennyt yhä isommaksi useiden parien kohdalla.- ärsyttää?
Tällä palstalla ainakin riehuvat vain miehet, joita ärsyttää nuorempien miesten kanssa seurustelevat tai nuorempaa miestä hakevat naiset. Naisten kommentit ovat olleet sisällöltään lähinnä, että kukin hakekoon ja seurustelkoon itselleen mieleisensä kanssa.
- nuorempien
miesten kanssa seurustelevat ovat yleensä ikäistään nuoremmannäköisiä, kuumia pimuja. Huonoitsetuntoinen kurppa on katkera, kun ei saa itselleen näyttelyesinettä omaa itsetuntoaan pönkittämään. Elämäänsä tyytyväinen mies tai nainen ei ota itseensä, vaikkei jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan ihanne olisikaan. Jos ei saa mitä haluaa, niin on haluttava mitä saa!
- Jos oma
elämä on mallilaan ja siihen on tyytyväinen, ei tarvitse toisten elämään sekaantua.
Vaikka ainahan noita, voi kauheaa, voi kamalaa, voi hyvänen aika sentään -ihmisiä on... Heille suosittelisin oman elämän hankkimista - Luulisi,
Jos oma kirjoitti:
elämä on mallilaan ja siihen on tyytyväinen, ei tarvitse toisten elämään sekaantua.
Vaikka ainahan noita, voi kauheaa, voi kamalaa, voi hyvänen aika sentään -ihmisiä on... Heille suosittelisin oman elämän hankkimistaettei siinä olisi mitään järkyttävää, jos täysi-ikäiset ihmiset seurustelevat keskenään. Kyllä siinä jotain kateutta tai muuta vastaavaa täytyy olla taustalla, jos jaksaa terveiden aikuisten ihmisten suhteita paheksua. Niin kuin tämä eräskin viisikymppinen mies tällä palstalla, joka on kuukausitolkulla jaksanut aihepiiristä vouhottaa.
- toisten elämään!
Jos oma kirjoitti:
Vaikka ainahan noita, voi kauheaa, voi kamalaa, voi hyvänen aika sentään -ihmisiä on... Heille suosittelisin oman elämän hankkimistavoi sanoa sinulle, joka sekaannuit nyt toisten elämään.:)
- kuuluu.....
Mikä sua siinä ärsyttää, jos aiheesta keskustellaan? Onko mahdollisesti jotain epäilyjä takana suhteen onnistumisesta nuoremman miehen kanssa? Tosiasia on, että suurten ikäerojen suhteissa on varmasti aina tietty epäilys tuttavapiirissä ja muuallakin. Se on vaan siihen ryhtyessään kestettävä. Minun mielestäni ne naiset ja miehet, jotka valitsevat itselleen huomattavasti nuoremman kumppanin, eivät halua hyväksyä ikääntymistään. Sanotte, mitä sanotte nuorekkaasta ulkonäöstä, niin kyllä kaikilla oma ikä näkyy jossakin muodossa. Minua ärsyttää erityisesti ihmisten realistisuuden puute. Ja olen muuten nainen, jota myös nuoremmat miehet vonkaa.
- ihmettelijä?
vielä törmännyt keskusteluun siis asialliseen ainakaan täällä, vaan lähinnä haukkumiseen.
Muuten mistä sinä päättelet että minulla olisi nuorempi kumppani? Ei ole, vaan samaa ikäluokkaa oleva kuin itsekin olen. - lukenut
ihmettelijä? kirjoitti:
vielä törmännyt keskusteluun siis asialliseen ainakaan täällä, vaan lähinnä haukkumiseen.
Muuten mistä sinä päättelet että minulla olisi nuorempi kumppani? Ei ole, vaan samaa ikäluokkaa oleva kuin itsekin olen.kirjoituksia näistä ikäero keskusteluista eri palstoilla, niin ei mulle ole jäänyt sellaista kuvaa, että siellä erityisesti haukuttais naisia, jotka valitsee nuoremman miehen. Kyllä siellä on paljon kirjoituksia myös päinvastaisista tilanteistakin. Oletin, että sulla on nuorempi mies, koska kirjoitit aiheesta niin antaumuksella. Olin siis väärässä. Pahoittelut siitä! Olen kuitenkin sitä mieltä, että kyseisestä asiasta saa ja pitää keskustella ja esittää omia mielipiteitä silläkin uhalla, että joku voi vetää siitä herneen nenäänsä. Mulla on esim tuttava piirissäni nainen, jolla on samanikäinen mies kuin oma poikansa. Pidän peukkua hänen onnensa puolesta, mutta minusta tilanne on erittäin omituinen jo hänen lastensakin kannalta.
- ihmettelijä?
lukenut kirjoitti:
kirjoituksia näistä ikäero keskusteluista eri palstoilla, niin ei mulle ole jäänyt sellaista kuvaa, että siellä erityisesti haukuttais naisia, jotka valitsee nuoremman miehen. Kyllä siellä on paljon kirjoituksia myös päinvastaisista tilanteistakin. Oletin, että sulla on nuorempi mies, koska kirjoitit aiheesta niin antaumuksella. Olin siis väärässä. Pahoittelut siitä! Olen kuitenkin sitä mieltä, että kyseisestä asiasta saa ja pitää keskustella ja esittää omia mielipiteitä silläkin uhalla, että joku voi vetää siitä herneen nenäänsä. Mulla on esim tuttava piirissäni nainen, jolla on samanikäinen mies kuin oma poikansa. Pidän peukkua hänen onnensa puolesta, mutta minusta tilanne on erittäin omituinen jo hänen lastensakin kannalta.
Enemmänkin mua ihmetyttää se mitä se kenellekkään kuuluu, minkä ikäisen kanssa itse kukin on. Pääasia lienee että on onnellinen valitsemansa ihmisen kanssa.
Kaippa minun silmiini on sitten vain osunut kaikki naisia mollaavat kirjoitukset, koska en ole sen suuremmin havainnut että miestä jolla on nuorempi nainen haukuttaisiin ääliöksi, mieleltään sairaaksi.
Omassa lähipiirissä on aika montakin paria joissa nainen on vanhempi, jopa oma isotätini oli naimisissa itseään 20-vuotta nuoremman miehen kanssa, ja elivät kuolemaansa asti yhdessä.
Toki asiallinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta käy, mutta se että älyä vähätellään on jo aika naurettavaa. - keskustelu
ihmettelijä? kirjoitti:
Enemmänkin mua ihmetyttää se mitä se kenellekkään kuuluu, minkä ikäisen kanssa itse kukin on. Pääasia lienee että on onnellinen valitsemansa ihmisen kanssa.
Kaippa minun silmiini on sitten vain osunut kaikki naisia mollaavat kirjoitukset, koska en ole sen suuremmin havainnut että miestä jolla on nuorempi nainen haukuttaisiin ääliöksi, mieleltään sairaaksi.
Omassa lähipiirissä on aika montakin paria joissa nainen on vanhempi, jopa oma isotätini oli naimisissa itseään 20-vuotta nuoremman miehen kanssa, ja elivät kuolemaansa asti yhdessä.
Toki asiallinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta käy, mutta se että älyä vähätellään on jo aika naurettavaa.Kyllä. Olen kanssasi samoilla linjoilla siitä, että ketään ei pitäisi haukkua keskusteluissa henkilönä. Tuskin niin tehdään livenä, mut ruudun takaa on helppo huudella kasvottomana. Eriävän mielipiteen voi esittää muutenkin ja asiallisesti. Mutta, jos puhutaan suurten ikäerojen suhteista, niin parin on turha luulla, etteikö siitä keskusteltais ja epäiltäis tuttavapiirissä. Näin tulee varmasti aina olemaan, koska se ei ole kuitenkaan mikään tavanomainen asia. Lapseni lähestyvät aikuisikää ja olen pohtinut tätä, et mitä jos heistä jompi kumpi rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen tai naiseen ja miten minä äitinä siihen suhtautuisin. Rehellisesti sanottuna, siinä olisi vähän nieleskeltävää. Toivon heille onnea rakkaudessa, mutta tuollainen suhde aiheuttaisi huolta, onnistuuko se pidemmän päälle kuitenkaan. Toisten asioihin puuttuminen saattaa olla siis puhtaasti välittämistä ei pahansuopuutta.
- tavallahan
keskustelu kirjoitti:
Kyllä. Olen kanssasi samoilla linjoilla siitä, että ketään ei pitäisi haukkua keskusteluissa henkilönä. Tuskin niin tehdään livenä, mut ruudun takaa on helppo huudella kasvottomana. Eriävän mielipiteen voi esittää muutenkin ja asiallisesti. Mutta, jos puhutaan suurten ikäerojen suhteista, niin parin on turha luulla, etteikö siitä keskusteltais ja epäiltäis tuttavapiirissä. Näin tulee varmasti aina olemaan, koska se ei ole kuitenkaan mikään tavanomainen asia. Lapseni lähestyvät aikuisikää ja olen pohtinut tätä, et mitä jos heistä jompi kumpi rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen tai naiseen ja miten minä äitinä siihen suhtautuisin. Rehellisesti sanottuna, siinä olisi vähän nieleskeltävää. Toivon heille onnea rakkaudessa, mutta tuollainen suhde aiheuttaisi huolta, onnistuuko se pidemmän päälle kuitenkaan. Toisten asioihin puuttuminen saattaa olla siis puhtaasti välittämistä ei pahansuopuutta.
saman ikäpolven edustajien suhde voi epäonnistua, pitäisi kyetä näkemään ihminen iän takaa. Vain ihmisellä ja hänen luonteellaan on merkitystä. Onko sillä väliä jos tyttäresi/poikasi ottaisi vaikka 10-vuotta vanhemman puolison, jos molemmat rakastavat toisiaan? Olisitko tyytyväisempi jos hän olisi samanikäisen kanssa avioliitossa, mutta ei rakastaisi tätä henkilöä? Kumpi olisi pahempaa, tyttärellä vanhempi mies, vai pojalla vanhempi nainen?
Näin äitinä olen aina huolissani kuinka lapsieni parisuhteet onnistuvat, ei se että heillä olisi huomattavasti vanhempi kumppani/tai vaikka samaa sukupuolta oleva kumppani aiheuttaisi sen suurempaa huolta.
Olen kyllä kuunnellut voivotteluja ja kauhisteluja, esim. siitä että serkkuni meni naimisiin viisitoista vuotta vanhemman naisen kanssa tai siitä että toinen serkkuni otti 8-vuotta nuoremman miehen. Kuitenkin joka toinen parisuhde epäonnistuu tänä päivänä joten mitä väliä sillä iällä on, jos on onnellinen? - varmaa kuin epävarma
tavallahan kirjoitti:
saman ikäpolven edustajien suhde voi epäonnistua, pitäisi kyetä näkemään ihminen iän takaa. Vain ihmisellä ja hänen luonteellaan on merkitystä. Onko sillä väliä jos tyttäresi/poikasi ottaisi vaikka 10-vuotta vanhemman puolison, jos molemmat rakastavat toisiaan? Olisitko tyytyväisempi jos hän olisi samanikäisen kanssa avioliitossa, mutta ei rakastaisi tätä henkilöä? Kumpi olisi pahempaa, tyttärellä vanhempi mies, vai pojalla vanhempi nainen?
Näin äitinä olen aina huolissani kuinka lapsieni parisuhteet onnistuvat, ei se että heillä olisi huomattavasti vanhempi kumppani/tai vaikka samaa sukupuolta oleva kumppani aiheuttaisi sen suurempaa huolta.
Olen kyllä kuunnellut voivotteluja ja kauhisteluja, esim. siitä että serkkuni meni naimisiin viisitoista vuotta vanhemman naisen kanssa tai siitä että toinen serkkuni otti 8-vuotta nuoremman miehen. Kuitenkin joka toinen parisuhde epäonnistuu tänä päivänä joten mitä väliä sillä iällä on, jos on onnellinen?Eihän kukaan voi ennustaa tulevaisuutta, miten mikin suhde kestää. 10 vuoden ikäero ei ole edes paha, mut jo 15 alkaa olla mielestäni liikaa. Eikä sillä ole merkitystä kummin päin tuo ikäero on. Minusta vain saman ikäluokan kumppanit ovat samalla viivalla vanhetessaan. Enkä osaa ajatella siten, että koska nykyään joka toinen liitto menee pipariksi, niin kokeilen kaikkea mahdollista ja niiden onnistumista, kun nyt olen tällä hetkellä niin onnellinen. Ajattelen asian niin, että liitolla pitää olla mahdollisuus säilyä elämän loppuun saakka. Ja jos nykypäivän touhusta puhutaan, niin ei olis ollenkaan haitaksi olla vähän järkevämpi ja harkitsevaisempi ennen kuin esim erotaan puolisosta.
- Loogikko
varmaa kuin epävarma kirjoitti:
Eihän kukaan voi ennustaa tulevaisuutta, miten mikin suhde kestää. 10 vuoden ikäero ei ole edes paha, mut jo 15 alkaa olla mielestäni liikaa. Eikä sillä ole merkitystä kummin päin tuo ikäero on. Minusta vain saman ikäluokan kumppanit ovat samalla viivalla vanhetessaan. Enkä osaa ajatella siten, että koska nykyään joka toinen liitto menee pipariksi, niin kokeilen kaikkea mahdollista ja niiden onnistumista, kun nyt olen tällä hetkellä niin onnellinen. Ajattelen asian niin, että liitolla pitää olla mahdollisuus säilyä elämän loppuun saakka. Ja jos nykypäivän touhusta puhutaan, niin ei olis ollenkaan haitaksi olla vähän järkevämpi ja harkitsevaisempi ennen kuin esim erotaan puolisosta.
Ajattelemaan asiaa ihan loogisesti, olisi naisen järkevämpää otta pikkuisen nuorempi mies, koska miesten keskimääräinen eliniän odotus on tällä hetkellä noin 73 vuotta ja naisten 81 vuotta.
Eli olisi toimiva parisuhde mahdollisimman pitkään, eli elämän loppuun saakka. - Lukekaa kaikki kriisissä ol...
Sitähän täällä on koitettu selittää.
Kun joku täällä ihmetteli isoon ääneen naisten
(ja luen kyllä tähän mukaan miehetkin)outoja
ikähaarukoita, vastausmyrsky oli melkoinen.
Ja tietenkin se ärsyttää, kun joku huomaa tuol-
laisen vinoutuman ihmisten päissä. Paljastuu
totuus omasta omituisuudesta.
Keskenkasvuisia ihmisiä, muutako voisi todeta? - huomiosta
Lukekaa kaikki kriisissä ol... kirjoitti:
Sitähän täällä on koitettu selittää.
Kun joku täällä ihmetteli isoon ääneen naisten
(ja luen kyllä tähän mukaan miehetkin)outoja
ikähaarukoita, vastausmyrsky oli melkoinen.
Ja tietenkin se ärsyttää, kun joku huomaa tuol-
laisen vinoutuman ihmisten päissä. Paljastuu
totuus omasta omituisuudesta.
Keskenkasvuisia ihmisiä, muutako voisi todeta?älykästä, että se on sinun mielipiteesi mukainen!
Kukin hakekoon mitä haluaa ja olkoon ilman jos ei saa. Ei ole teiltä pois!
- vuoksi.
Säälittävää että jotkut jäävät tuohon kiinni eivätkä pääse yli. Siksi nuoremmista miehistä kasvaa niiden päässä sellainen peikko että mielenterveys horjuu. Kuten tälläkin palstalla on nähty, tämä viisikymmpinen ruikuttaja.
- Koskapa..
Naisia potuttaa armottomasti se miten nuoria naisia viedään ja itse jää rannalle ruikuttamaan.
Sehän se syy on poikkeuksetta. Ja miesviha toisaalta, ainakin eräillä täällä.
Onhan se kamalaa ja hirveetä, kun miehellä menee hyvin, sehän on melkein rikos! - joitakin
Koskapa.. kirjoitti:
Naisia potuttaa armottomasti se miten nuoria naisia viedään ja itse jää rannalle ruikuttamaan.
Onhan se kamalaa ja hirveetä, kun miehellä menee hyvin, sehän on melkein rikos!vanhoja ukkoja potuttaa kun nuoret miehet vie niiden naiset. Ovat jo itse niin vanhoja ja rupsahtaneita etteivät saa edes ikäistään naista. Näiden miesten pitäisi suosiolla siirtyä vanhempiin naisiin, mutta täällä se katkeruus nähdään kun eivät tajua ettei rahkeet enää riitä nuorempiin naisiin.
- miksi miehet
Koskapa.. kirjoitti:
Onhan se kamalaa ja hirveetä, kun miehellä menee hyvin, sehän on melkein rikos!haukkuvat naisia, joilla on nuorempi elämänkumppani. Eiväthän nämä naiset silloin ole rannalla ruikuttamassa eikä heitä kiinnosta, jos nuoremmatkin naiset pariutuvat!
Eli annas tulla se oikea syy, miksi olet katkera naisten nuoremmista kumppaneista. Onko se rikos, jos naisella menee hyvin, kun on löytänyt mieleisensä kumppanin? - Eronnut minäkin
joitakin kirjoitti:
vanhoja ukkoja potuttaa kun nuoret miehet vie niiden naiset. Ovat jo itse niin vanhoja ja rupsahtaneita etteivät saa edes ikäistään naista. Näiden miesten pitäisi suosiolla siirtyä vanhempiin naisiin, mutta täällä se katkeruus nähdään kun eivät tajua ettei rahkeet enää riitä nuorempiin naisiin.
Yleensähän se menee niin päin, että mies vaihtaa
nuorempaan tajuttuaan, ettei esim. seksi toimi
enää vaimon kanssa. Joillekin tietenkin seksi ei
merkitse niin paljoa, ja toiset tyytyvät
vähään, mutta pääsääntöisesti se menee näin.
Niin se on ollut ja niin se tulee olemaan.
Tietenkin joku rajahan siinäkin pitäisi
olla kuinka paljon nuorempaan vaihtaa.
Mutta, pojat on poikia. - tämän
Eronnut minäkin kirjoitti:
Mutta, pojat on poikia.keskustelupalstan jutuista. Täällä haukutaan naisia, joilla on nuorempi kumppani. Ja sitä täällä ihmettelemme, miksi vieraita miehiä noin harmittaa toisten onni (tai ehkä se haukkuja on yksi ja sama häiriintynyt henkilö).
- niitä tulee
Mutta, pojat on poikia.Tänä päivänä yhä useampi nainen vaihtaa nuorempaan mieheen. Se on tosielämää.
- kyllästyvät
Mutta, pojat on poikia.jos mies ei ajattele muuta kuin omaa elintään, jos naisen mielihyvä ja tyydyttäminen eivät ole tärkeitä, menettää nainen seksuaalisen halukkuuden.
Eli tossa nainen ei halua seksiä, mies voisi miettiä että olenkos minä jyystänyt samalla tavalla viimeiset 25-vuotta, auna joka keskiviikko ja lauantai, aina tehnyt kaiken samalla tavalla, kyllä nainenkin kaipaa vaihtelua seksin saralla. - Neuvopas nyt pappa :Q
Mutta, pojat on poikia. - noin tylsää???
kyllästyvät kirjoitti:
jos mies ei ajattele muuta kuin omaa elintään, jos naisen mielihyvä ja tyydyttäminen eivät ole tärkeitä, menettää nainen seksuaalisen halukkuuden.
Eli tossa nainen ei halua seksiä, mies voisi miettiä että olenkos minä jyystänyt samalla tavalla viimeiset 25-vuotta, auna joka keskiviikko ja lauantai, aina tehnyt kaiken samalla tavalla, kyllä nainenkin kaipaa vaihtelua seksin saralla.Sääli. Kyllä miehen pitää viedä naista sängyssäkin.
Siitä Kaikki naiset pitävät, jos nyt ei satu olemaan
joku femakko/miesvihaaja.
Ei muuta kuin meet Keltaiseen ruusuun ja
tilaat jotain piristävää ja johan miehesikin innostuu!
Saat muulloinkin kuin uutisten jälkeen lauantaina:)
Vaatii se innostuminen tietenkin jotain
muutakin, kuten taitoa saada mies/nainen
riippuvaiseksi seksistä!! Se on hienoa huomata aina
miten nainen tule riippuvaiseksi, ja parasta on
kuulla jotain tällaista: "mieheni kanssa en
ikinä uskaltanut edes ehdottaa mitään erilaisempaa"...Ja jos sattuu muutenkin suhde toimimaan, niin...Nautin siitä!:D - on todella
noin tylsää??? kirjoitti:
Sääli. Kyllä miehen pitää viedä naista sängyssäkin.
Siitä Kaikki naiset pitävät, jos nyt ei satu olemaan
joku femakko/miesvihaaja.
Ei muuta kuin meet Keltaiseen ruusuun ja
tilaat jotain piristävää ja johan miehesikin innostuu!
Saat muulloinkin kuin uutisten jälkeen lauantaina:)
Vaatii se innostuminen tietenkin jotain
muutakin, kuten taitoa saada mies/nainen
riippuvaiseksi seksistä!! Se on hienoa huomata aina
miten nainen tule riippuvaiseksi, ja parasta on
kuulla jotain tällaista: "mieheni kanssa en
ikinä uskaltanut edes ehdottaa mitään erilaisempaa"...Ja jos sattuu muutenkin suhde toimimaan, niin...Nautin siitä!:Dmielenkiintoista/vaihtelevaa ja uskaliasta ja kyllä ne seksikaupat on tulleet tutuksi jo ajat sitten.
Sinun exvaimosihan se on kyllästynyt seksiin, joten eikös hän olekaan tullut "riippuvaiseksi" seksistä sinun kanssasi ;P - Sama mies
on todella kirjoitti:
mielenkiintoista/vaihtelevaa ja uskaliasta ja kyllä ne seksikaupat on tulleet tutuksi jo ajat sitten.
Sinun exvaimosihan se on kyllästynyt seksiin, joten eikös hän olekaan tullut "riippuvaiseksi" seksistä sinun kanssasi ;PNo miksi sitten valitat???
Riippuvaiseksi tulosta sinä et tiedä mitään.
Asiasta voisin lyödä vetoa!;)
Ei sitä tajua, ennenkuin se tapahtuu...:D - Jotka...
miksi miehet kirjoitti:
haukkuvat naisia, joilla on nuorempi elämänkumppani. Eiväthän nämä naiset silloin ole rannalla ruikuttamassa eikä heitä kiinnosta, jos nuoremmatkin naiset pariutuvat!
Eli annas tulla se oikea syy, miksi olet katkera naisten nuoremmista kumppaneista. Onko se rikos, jos naisella menee hyvin, kun on löytänyt mieleisensä kumppanin?Todella voivat sanoa Nuoremmiksi miehiään.
Kun aletaan puhua yli 5v. nuoremmista,
silloin ollaan oikeasti Nuorempien kanssa tekemisissä.
Murto-osa naisita asuu Nuoremman kanssa.
Minulle aivan sama, mutta kun näkee noita
vuodesta toiseen palstalla roikkuvia
epätoivoisia nuoremman miehen etsijöitä...
Pistää väkisinkin hymyilyttämään...sielläpä roikkuvat. - olla...
Sama mies kirjoitti:
No miksi sitten valitat???
Riippuvaiseksi tulosta sinä et tiedä mitään.
Asiasta voisin lyödä vetoa!;)
Ei sitä tajua, ennenkuin se tapahtuu...:Driippuvainen tästä palstasta. Aina täällä, hoh-hoijaa..
- niitä
Jotka... kirjoitti:
Todella voivat sanoa Nuoremmiksi miehiään.
Pistää väkisinkin hymyilyttämään...sielläpä roikkuvat.naisia vuodesta toiseen? Se jos mikä pistää naurattamaan..
- yli viisi vuotta nuoremman
Jotka... kirjoitti:
Pistää väkisinkin hymyilyttämään...sielläpä roikkuvat.miehen kanssa. Sinulla on huono muisti. Tässä tämä ketju taas muistutukseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000041906276
"Tämän tutkimuksen mukaan 6 % naisista asuu vähintään viisi vuotta itseään nuoremman miehen kanssa. Kyseessä ei ole siis mikään pieni harvinainen porukka."
Ja mitä näihin naisiin tulee, joiden profiileja kyttäät, niin voisit ehkä jo pikkuhiljaa hyväksyä ettet tule koskaan kelpaamaan heille ja lopettaa heidän kyttäämisensä? He ovat varmasti mieluummin ilman miestä kuin jonkun katkeran kurppanan kanssa. - Olen aina ihmetellyt,
yli viisi vuotta nuoremman kirjoitti:
miehen kanssa. Sinulla on huono muisti. Tässä tämä ketju taas muistutukseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000041906276
"Tämän tutkimuksen mukaan 6 % naisista asuu vähintään viisi vuotta itseään nuoremman miehen kanssa. Kyseessä ei ole siis mikään pieni harvinainen porukka."
Ja mitä näihin naisiin tulee, joiden profiileja kyttäät, niin voisit ehkä jo pikkuhiljaa hyväksyä ettet tule koskaan kelpaamaan heille ja lopettaa heidän kyttäämisensä? He ovat varmasti mieluummin ilman miestä kuin jonkun katkeran kurppanan kanssa.miksi jotkut miehet uhoavat, että jäät vielä yksin, kun olet niin nirso. Mikä siinä yksinolossa on kamalaa? Yksin ollessani en ole ainakaan huonossa seurassa. Elämä on mielekkäämpää yksin kuin jonkun vastenmielisen etovan miehen kanssa. Eli yhtä tyhjän kanssa olisi ottaa mies, joka ei kiinnosta eikä kiihota millään tasolla. Elämässä kun on muutakin sisältöä kuin parisuhde.
- näin on
Olen aina ihmetellyt, kirjoitti:
miksi jotkut miehet uhoavat, että jäät vielä yksin, kun olet niin nirso. Mikä siinä yksinolossa on kamalaa? Yksin ollessani en ole ainakaan huonossa seurassa. Elämä on mielekkäämpää yksin kuin jonkun vastenmielisen etovan miehen kanssa. Eli yhtä tyhjän kanssa olisi ottaa mies, joka ei kiinnosta eikä kiihota millään tasolla. Elämässä kun on muutakin sisältöä kuin parisuhde.
Mieluummin yksin hyvässä seurassa kuin huonossa parisuhteessa.
- Kuka femakkoa huolii???:D
näin on kirjoitti:
Mieluummin yksin hyvässä seurassa kuin huonossa parisuhteessa.
Nobody! Ja miehet sulla on menneet sekaisin palstalla jo tuhat kertaa:) Mutta eivät tosiaankaan sekaisin sinusta...
Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi... - Sinä olet täällä aina?
olla... kirjoitti:
riippuvainen tästä palstasta. Aina täällä, hoh-hoijaa..
Käyn täällä suht' harvoin, mutta sinä taidat olla yksi niistä, jotka AINA täällä ruikuttamassa.
- sinusta ei erehdy kukaan
Kuka femakkoa huolii???:D kirjoitti:
Nobody! Ja miehet sulla on menneet sekaisin palstalla jo tuhat kertaa:) Mutta eivät tosiaankaan sekaisin sinusta...
Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi...Olet niin säälittävä ettei sanat riitä :D Suhteistani minulla ei ole mitään tarvetta kertoa täällä. Vain yksi ressukka 50 mies on niin säälittävä että tilittää omaa elämäänsä nettipalstalla.
- bcmm
Jotka... kirjoitti:
Pistää väkisinkin hymyilyttämään...sielläpä roikkuvat.Ei ollut vastaus kysymykseen. Ei kysytt onko näitä tapauksia paljon. Kysyttiin miksi niitä - olkoon että harvoja - naisia haukutan joilla todella on se nuorempi mies?
- älä naurata
Sinä olet täällä aina? kirjoitti:
Käyn täällä suht' harvoin, mutta sinä taidat olla yksi niistä, jotka AINA täällä ruikuttamassa.
Älä naurata musapappa, sä olet täällä AINA.
- nimittäin
bcmm kirjoitti:
Ei ollut vastaus kysymykseen. Ei kysytt onko näitä tapauksia paljon. Kysyttiin miksi niitä - olkoon että harvoja - naisia haukutan joilla todella on se nuorempi mies?
musapappa joka niitä haukkuu, ei kukaan muu mies. Joku nainen on ilmeisesti jättänyt musapapan nuoremman miehen takia ja lisäksi musapapalla on mitä ilmeisemmin erektiohäiriö ja pieni penis (jutuista päätellen). Siinä ne syyt taitaa olla.
- sitä seksiä
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi...ainakaan näytä saavan, kun jaksat täällä aina vaan roikkua.:DDD Tai jos saat, niin et ole kamalan kestävä siinä hommassa.XDDD
- taitaa olla
sitä seksiä kirjoitti:
ainakaan näytä saavan, kun jaksat täällä aina vaan roikkua.:DDD Tai jos saat, niin et ole kamalan kestävä siinä hommassa.XDDD
mikropenis, jutut on sitä luokkaa...
- seurannut
nimittäin kirjoitti:
musapappa joka niitä haukkuu, ei kukaan muu mies. Joku nainen on ilmeisesti jättänyt musapapan nuoremman miehen takia ja lisäksi musapapalla on mitä ilmeisemmin erektiohäiriö ja pieni penis (jutuista päätellen). Siinä ne syyt taitaa olla.
Hei naiset! Huomaatteko itse, minkälaista kieltä käytätte kirjoituksissanne? Eikä tämä koske pelkästään tätä kirjoitusta. Puhutteko tuolla tavoin myös ihmisille kasvotusten? Ei voi vaatia toiselta erilaista käyttäytymistä kuin itseltäkään. Huvittavaa, että kyselelette sitä, miksi joku haukkuu niitä naisia, joilla nuorempi mies, mutta alennutte itse kirjoituksissanne ihan samoille linjoille.
- sanoakin
seurannut kirjoitti:
Hei naiset! Huomaatteko itse, minkälaista kieltä käytätte kirjoituksissanne? Eikä tämä koske pelkästään tätä kirjoitusta. Puhutteko tuolla tavoin myös ihmisille kasvotusten? Ei voi vaatia toiselta erilaista käyttäytymistä kuin itseltäkään. Huvittavaa, että kyselelette sitä, miksi joku haukkuu niitä naisia, joilla nuorempi mies, mutta alennutte itse kirjoituksissanne ihan samoille linjoille.
kasvotusten kun ei se muuten näytä tajuavan. Joo, mielestäni tuollaiselle saa sanoa suoraan, on niin kyllästyttävää lukea päivästä toiseen tuota samaa kitinää.
- on puhua
seurannut kirjoitti:
asioista niin kuin ne on? Voitko eritellä tarkemmin, mikä kielenkäytössämme on mielestäsi niin järkyttävää?
- eihän
on puhua kirjoitti:
asioista niin kuin ne on? Voitko eritellä tarkemmin, mikä kielenkäytössämme on mielestäsi niin järkyttävää?
musapappa tajua jos ei sille puhu sen omaa kieltä. ;)
Totta puhuen olen kyllä niin kyllästynyt tuohon kääkkään että en tiedä miten tuollaisen kanssa pitäisi menetellä, että se olisi tyytyväinen ja lopettaisi iänikuisen ruikuttamisensa? Pitäisikö meidän vain nyökytellä että ihanaa, vanhat kääkät on pop?! Yök. Se on helppo sanoa sellaisen jota kääkät ei ole ahdistelleet. Mä oon ainakin kurkkuani myöten täynnä ikäkriisisiä vanhoja kääkköjä jotka kuvittelevat olevansa jotain charmikkaita ja aina käpälöimässä joka paikassa. Hyi helvetti. - sitä itse tajua
on puhua kirjoitti:
niin turha mun on sulle esimerkkejä edes kertoa. Jos ei osata keskustella ilman että siihen vedetään vittuilua esim toisten sukupuolielimistä, iästä yms. niin huonosti on asiat. Noinko riitelet myös mahdollisen elämänkumppanisi kanssa? Keskusteluun kuuluu perustelut, jos on eri mieltä toisen kanssa, ei minkään sortin haukut.
- edes
sitä itse tajua kirjoitti:
niin turha mun on sulle esimerkkejä edes kertoa. Jos ei osata keskustella ilman että siihen vedetään vittuilua esim toisten sukupuolielimistä, iästä yms. niin huonosti on asiat. Noinko riitelet myös mahdollisen elämänkumppanisi kanssa? Keskusteluun kuuluu perustelut, jos on eri mieltä toisen kanssa, ei minkään sortin haukut.
puhu muusta kuin iästä ja seksistä, joten on luonnollista että sen kanssa puhutaan samoista aiheista. Sitäpaitsi musapapalle on annettu perustelut jo tuhat ja yksi kertaa mutta ei näytä menevän perille.
Tässä yksi parhaista hänelle annetuista perusteluista, mutta aina se vaan laulaa samaa virttä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000041906276 - itse...
vittuillut kenenkään sukupuolielimistä täällä.
Jos se olisi niin ilmeistä, että kielenkäyttö täällä olisi jotenkin järkyttävää, niin pystyisit antamaan muutaman konkreettisen esimerkin ilman miettimistä. Joten niin perusteluita odotan edelleen sinulta. Muutoin et noudata edes omia vaatimuksiasi. - Kerrankin joku uskaltaa
nimittäin kirjoitti:
Jos ihminen (nainen tai mies) tarkoituksella hakee
jotain 15 tai 20 vuotta nuorempaa, on heikoilla
jäillä oman identiteettinsä kanssa. - tyyliä
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi...ihmettelen!!! Haukutaan kasvottomana ihmisiä ja heidän valintojaan, todella säälittävää
>Kuka femakkoa huolii???:D 15.3.2009 klo 22.36
Nobody!<
>Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi...<
Miksi ei osata keskustella asioista asioina, menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Tässäkö suomalaisen 50 ikäisen miehen sivistystaso näkyy? - on näppärä
seurannut kirjoitti:
provosoimaan ja naiset siis me naiset lähdemme mukaan, tai ainakin jotkut meistä.
"Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi..." Lainaus "musapapan" tekstistä... Tiedän fiksu nainen ei säntäisi haukkumaan miestä, mutta kun tuollaista saa jokaiseen asialliseenkin kirjoitukseen niin... - "musapapan tekstiä"
>Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
>Tukehdu sukkahousuihis femakko<
>nuorempia miehiä hakevat, heidän kanssa olevat naiset ovat ääliöitä, henkisesti vajaita, tarvitsevat psykiatrista hoitoa suljetulla osastolla, yms - mielestähän
Kerrankin joku uskaltaa kirjoitti:
Jos ihminen (nainen tai mies) tarkoituksella hakee
jotain 15 tai 20 vuotta nuorempaa, on heikoilla
jäillä oman identiteettinsä kanssa.naisen pitää hakea itseään vanhempi mies, on jo sairasta jos naisella on vuotta tai pari nuorempi mies.
- Niinkuin aina
mielestähän kirjoitti:
naisen pitää hakea itseään vanhempi mies, on jo sairasta jos naisella on vuotta tai pari nuorempi mies.
Kyse oli naisista, jotka etsivät turhaan sel-
keästi nuorempia miehiä! Kun et kykene muuhun
kuin peen jauhantaan, voisit häipyä Pikkukakkosen
Ransun kanssa keskustelemaan. Tasosi on sitä
luokkaa, tosin Ransu paljon fiksumpi kuin sinä!:D - parikymppisen puheet
tyyliä kirjoitti:
ihmettelen!!! Haukutaan kasvottomana ihmisiä ja heidän valintojaan, todella säälittävää
>Kuka femakkoa huolii???:D 15.3.2009 klo 22.36
Nobody!<
Miksi ei osata keskustella asioista asioina, menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Tässäkö suomalaisen 50 ikäisen miehen sivistystaso näkyy?asioista, joista ei viisi edes mainita tässä.
Niin ala-arvoista on teksti ollut Aina.
Joskus pitää antaa vähän takaisinkin.
Ihmettelen, ettei hänen kirjoituksiaan dumpata
pois täältä!! - sun kommenttisi
Niinkuin aina kirjoitti:
luokkaa, tosin Ransu paljon fiksumpi kuin sinä!:DMusapappa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038688375
Olet niin sivistynyt että
>Nuoret naiset
Kirjoittanut: ja tietämättömyys 17.10.2008 klo 21.03
Taas kerran 45 miehet todettiin seksikkäimiksi..:) (kun lukee muutakin kuin suomalaisia lehtiä...)Mitä tähän voi todeta nuoret naiset, jotka luulevat saaneensa jotain "fiboja"
nuorilta miehiltä??? Kyllä mies on vasta Mies about
yli 40v. joka tapauksessa. Pojat on poikia... <
>Tässä musut
Kirjoittanut: tulee totuus:)) 17.10.2008 klo 21.45
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/mysun/article18142 83.ece <
>Sulle
Kirjoittanut: se ei 17.10.2008 klo 21.52
anna ,kuiteskaan:)) Ja kertoi sun mauttomuuden..oikeen naapurin keijon näkönen on sun suosikki:)=) Ja kun se on kaiken lisäks tyhmä kuin seinä. Jos olet mitään lukenut, ja oppinut...<
>Vaihda
Kirjoittanut: päätä 17.10.2008 klo 21.53
Ääliö!!!!<
Sitten Joku nainen laittoi oman suosikin=
>Mun linkki
Kirjoittanut: -tällanen- 17.10.2008 klo 21.40
on oikea mies
http://www.iltalehti.fi/perhe/200810078386725_pr.shtml <
Ja tässä sivistyneen 51v miehen vastaus.
>Homo
Kirjoittanut: se siinnä;) 17.10.2008 klo 21.47
jessus jos tollanen jäbä on jonkun suosikki!!!
Jäbä jos ei oo miestä pätkääkään!!!
Homon ruottalaisen näkönen! - jokainen............
Niinkuin aina kirjoitti:
luokkaa, tosin Ransu paljon fiksumpi kuin sinä!:Dmeistä voi selata tätä palstaa vuoden taaksepäin ja löytää säännöllisin väliajoin sun jauhamistas
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038623331 - on ala-arvoista,
parikymppisen puheet kirjoitti:
asioista, joista ei viisi edes mainita tässä.
Niin ala-arvoista on teksti ollut Aina.
Joskus pitää antaa vähän takaisinkin.
Ihmettelen, ettei hänen kirjoituksiaan dumpata
pois täältä!!ettei parikymppisia sedät kiinnosta? Sedistä tulee parikymppisten silmissä oksettavia vanhoja kääkkiä, jos yrittävät esiintyä potentiaalisena kumppanina seksuaaliseen suhteeseen. Näin se on aina ollut ja aina tulee olemaan. Pakkoavioliittojen aikana nuoret naiset monet itkut itki ja moni itsensä tappoikin mielummin, kuin kärsi vanhan kurpan seksiorjana.
- justjustjust:))
sun kommenttisi kirjoitti:
Musapappa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038688375
Olet niin sivistynyt että
>Nuoret naiset
Kirjoittanut: ja tietämättömyys 17.10.2008 klo 21.03
Taas kerran 45 miehet todettiin seksikkäimiksi..:) (kun lukee muutakin kuin suomalaisia lehtiä...)Mitä tähän voi todeta nuoret naiset, jotka luulevat saaneensa jotain "fiboja"
nuorilta miehiltä??? Kyllä mies on vasta Mies about
yli 40v. joka tapauksessa. Pojat on poikia... <
>Tässä musut
Kirjoittanut: tulee totuus:)) 17.10.2008 klo 21.45
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/mysun/article18142 83.ece <
>Sulle
Kirjoittanut: se ei 17.10.2008 klo 21.52
anna ,kuiteskaan:)) Ja kertoi sun mauttomuuden..oikeen naapurin keijon näkönen on sun suosikki:)=) Ja kun se on kaiken lisäks tyhmä kuin seinä. Jos olet mitään lukenut, ja oppinut...<
>Vaihda
Kirjoittanut: päätä 17.10.2008 klo 21.53
Ääliö!!!!<
Sitten Joku nainen laittoi oman suosikin=
>Mun linkki
Kirjoittanut: -tällanen- 17.10.2008 klo 21.40
on oikea mies
http://www.iltalehti.fi/perhe/200810078386725_pr.shtml <
Ja tässä sivistyneen 51v miehen vastaus.
>Homo
Kirjoittanut: se siinnä;) 17.10.2008 klo 21.47
jessus jos tollanen jäbä on jonkun suosikki!!!
Jäbä jos ei oo miestä pätkääkään!!!
Homon ruottalaisen näkönen!Vai että oikein homottelisin täällä, HUH!
Puolet linkeistäsi osuu harhaan, niinkuin
aina.
Sinä voit fantasioida ihan mitä huvittaa, elimen
koosta jne. Senhän kaiken muun kipeän ohella teit.
Ymmärrän, että olet kiinnostunut siitä, mutta että
kaikille paljastit itsesi:DDD - musakääkkä
justjustjust:)) kirjoitti:
Vai että oikein homottelisin täällä, HUH!
Puolet linkeistäsi osuu harhaan, niinkuin
aina.
Sinä voit fantasioida ihan mitä huvittaa, elimen
koosta jne. Senhän kaiken muun kipeän ohella teit.
Ymmärrän, että olet kiinnostunut siitä, mutta että
kaikille paljastit itsesi:DDDenemmänkin sekaisin noita kirjoitellessasi.:D Kaikkihan sut tunnistaa. Ja ei kukaan muu kuin pienimunainen luuseri kirjoita sellaista tekstiä kuin sinä.XDD
- &&
musakääkkä kirjoitti:
enemmänkin sekaisin noita kirjoitellessasi.:D Kaikkihan sut tunnistaa. Ja ei kukaan muu kuin pienimunainen luuseri kirjoita sellaista tekstiä kuin sinä.XDD
erektiohäiriö, ikäkriisi ja luonnevika. Aika paha yhdistelmä, ei ihme ettei naista löydy ja vituttaa...
- pidätellä
on näppärä kirjoitti:
provosoimaan ja naiset siis me naiset lähdemme mukaan, tai ainakin jotkut meistä.
"Kuka haluaisi tuollaista vaahtopäätä??Todennäköisyys siihen, että olet vastenmielinen "nainen" on luokkaa 99% kaiken perusteella. Katkera pieni femakko:DDDD, jolle
seksi tekisi hyvää, jos sitä saisi..." Lainaus "musapapan" tekstistä... Tiedän fiksu nainen ei säntäisi haukkumaan miestä, mutta kun tuollaista saa jokaiseen asialliseenkin kirjoitukseen niin...Jos saa vastaukseksi tuollaista, niin on todella vaikeaa olla vastaamatta samalla tavalla. Sen myönnän. Sitä ikään kuin alentuu samalle tasolle haukkujan kanssa. Mutta, tosiasia on, ettei keskustelu johda tuollaisen kanssa mihinkään, joten parempi olis antaa olla koko miehen mielipiteineen. Kyllä hän siitä pikkuhiljaa vaikenisi, kun huomaa, ettei saa vastaanväittäjää.
- jos
pidätellä kirjoitti:
Jos saa vastaukseksi tuollaista, niin on todella vaikeaa olla vastaamatta samalla tavalla. Sen myönnän. Sitä ikään kuin alentuu samalle tasolle haukkujan kanssa. Mutta, tosiasia on, ettei keskustelu johda tuollaisen kanssa mihinkään, joten parempi olis antaa olla koko miehen mielipiteineen. Kyllä hän siitä pikkuhiljaa vaikenisi, kun huomaa, ettei saa vastaanväittäjää.
ei sille löydy yhtään vastaanväittäjää. Miksi tuollaisen kahelin pitäisi antaa viljellä typeriä juttujaan täällä ilman että sille kukaan laittaa kampoihin? Ihan hyvä että saa "femakoilta" turpiin. Josko sitten edes viisastuisi? Eikö lastakin pitäisi rankaista jotenkin kun se tekee väärin. Vapaakasvatus ei taida pappaan tehota.
- mikä tehoaisi,
jos kirjoitti:
ei sille löydy yhtään vastaanväittäjää. Miksi tuollaisen kahelin pitäisi antaa viljellä typeriä juttujaan täällä ilman että sille kukaan laittaa kampoihin? Ihan hyvä että saa "femakoilta" turpiin. Josko sitten edes viisastuisi? Eikö lastakin pitäisi rankaista jotenkin kun se tekee väärin. Vapaakasvatus ei taida pappaan tehota.
olisi eutanasia.:D
- aika raju
mikä tehoaisi, kirjoitti:
olisi eutanasia.:D
Ehkä kastraatio riittäisi?
- sanonutkaan,
aika raju kirjoitti:
Ehkä kastraatio riittäisi?
että eutanasia pitäisi toteuttaa. Mutta se on ainoa, joka tuohon höyrypäähän tehoaisi. Pallit veks ei poista tuota katkeruutta, sillä sillä on jo testosteronitasot laskeneet sen verran, ettei tuo höyryäminen siitä johdu. Toisaalta lobotomia vanhaan malliinkin voisi auttaa...
- en mä
sanonutkaan, kirjoitti:
että eutanasia pitäisi toteuttaa. Mutta se on ainoa, joka tuohon höyrypäähän tehoaisi. Pallit veks ei poista tuota katkeruutta, sillä sillä on jo testosteronitasot laskeneet sen verran, ettei tuo höyryäminen siitä johdu. Toisaalta lobotomia vanhaan malliinkin voisi auttaa...
epäillytkään että olisit puhunut sen toteuttamisesta.. Ajattelin että kastraatio voisi vähentää niitä seksijuttuja. Toisaalta kastroidut koiratkin saattaa vielä nylkyttää. Ehkä paras ja kivuttomin ratkaisu olisi saada sen nettiyhteys katki. :D
No joo, ei kai tässä auta kuin kuunnella musapapan itkuvirsiä. Tai lopettaa tämän palstan lukeminen. - .............
jos kirjoitti:
mielensä on jollain lailla häiriintynyt, niin ei siihen perinteiset kotikasvatus opit pure. Vain ammattiapu. Ja mitä se haittaa, vaikka hän luulee voittaneensa. Ei hän yksin siitä kovin kauaskantoista tyydytystä saa.
- toki mutta
............. kirjoitti:
mielensä on jollain lailla häiriintynyt, niin ei siihen perinteiset kotikasvatus opit pure. Vain ammattiapu. Ja mitä se haittaa, vaikka hän luulee voittaneensa. Ei hän yksin siitä kovin kauaskantoista tyydytystä saa.
onpa noita vastaanvanlaisia itseään korottavia sovinisteja tullut livenäkin vastaan. Ja tuskinpa tuo ymmärtää ammattiapua hakea.
"Ja mitä se haittaa, vaikka hän luulee voittaneensa."
Pikkasen haittaa siinä mielessä että voi kuvitella mitä tuollainen tapaus itsestään kuvittelee. Työpaikalla läimii nuorempien naisten takapuolia ja kertoo pikkutuhmia vitsejä ja luulee olevansa ah niin charmikas. Onpa tuollaisia vastaavia yökötyksiä tullut live-elämässä vastaan. Olisi ihan hyvä saada ne maan pinnalle sieltä pilvilinnoistaan. Mies vanhenee siinä kuin nainenkin ja se on vaan parempi hyväksyä se että jokainen vanhenee eikä alkaa haukkumaan ja väheksimään oman ikäisiä naisia ja luulla että on itse vielä kovinkin vetävä ilmestys nuorempien naisten mielestä. Onpa minuakin tällaiset kääkät (omasta mielestään ah niin charmikkaat) yrittäneet lähennellä joten tiedän mistä puhun. Ällöttäviä vanhoja setiä :/ - :DDD
&& kirjoitti:
erektiohäiriö, ikäkriisi ja luonnevika. Aika paha yhdistelmä, ei ihme ettei naista löydy ja vituttaa...
Buaaaahhh,hahhah hehhee !
- kerran käyty
ja löytyyköhän täältäkin erään kiukkupussin (andropaussiko vaivaa?SEhän aiheuttaa kiukuttelua) kirjoituksia
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038239340
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070