jossain isoissa kaupungeissa joten kukaan ei
varmasti halua keskellä ei mitään asuvan miehen
luo. Toinen asia että melkein jokainen profiilissaan
tahtoo mennä ulkomailla käymään, mutta itse en.
Joten sekään ei onnistu. Kolmanneksi ei ole
töitä ja kaikki vaati että käy töissä.
Yhteenvetona minulle ei netistä löydy naista.
Tahtoo kaikki asua...
3
377
Vastaukset
- N_Länsisuomi
mutta onneksi olet ollut rehellinen ja kertonut näistä. :)
tuskin sentään kaikki hesassa asuu..en itsekään.
ja ainakaan minä en halua matkustella kuin laivaristeilyjä joskus.
eikä työttömyyskään paha juttu ole, paitsi jos olet ollut vuosia, kyllä jotain joskus luulisi löytyvän.- aktiivista elämää
voi silti olla yhteiskunnassa mukana, harrastaa erilaisia asioita tai kehittää itseään, alkaa opiskelemaan.
Sellainen asenne on ehkä vielä tärkeämpi kuin se, että onko jäänyt työttömäksi vai ei.
Joku maalla asuva työttömäksi jäänyt on esim. alkanut mökkitalkkariksi.
- päivänpiristys
Niin tätä olen itsekkin mietiskellyt eli on täällä meitä muitakin..tosin itse olen nainen :) Asun pienessä kaupungissa, ja pohjoisessa vieläpä..kaikki on kaukana ja hetkisen olen työttömänä ollut. Minua ei ole koskaan kiinnostanut reissata ulkomailla eikä ole kyllä varaakaan :D Mutta eiköhän tämä tästä vielä, nenu pystyyn :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862