baariseuraa ? :)

violet_rose89

en tiiä pitäiskö tänne kirjottaa mut löytyiskö jostain samanhenkisestä tytöstä baariseuraa sellasiin gootti tai hevihenkisiin baareihin? Kavereista kukaan ei oo kiinnostunu enkä viittis mennä yksinkään :(
oon kyllästyny ettii poikaystävää netistä ja luulen et baarista vois löytyy joku kiva poika.

vastailkaa :)

3

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkei kuitenkas

Tämähän on aivan sama asia ku pistäisit ilmoituksen itsesi myymisestä johonkin palstalle. Sinun on pakko saada seuraa, koska et pärjää yksin tai halua olla yksin. haluat miehen, ihan sama minkälaisen, kunhan et ole enää yksin? Miksi et voi mennä itse baariin?? Mitä siellä on pelättävää?

• violet_rose89

et nyt oikeen ymmärtäny. Olis kiva löytää baariseuraa tytöstä, kun omat kaverit ei lähde. Oon siis ite tyttö

• FrozenCorpse

Juu, tämä ei ole mikään treffipalsta joten seuranhaku voi jäädä kylmäksi.
      Mee yksin ja ujuttaudu muiden seuraan, tuskin sua pahasti karsastetaan, ainakaa pienessä maistissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      152
      9255
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      327
      7024
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      101
      6010
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      158
      3939
    5. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      87
      3315
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      34
      3291
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      183
      2719
    8. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      63
      2607
    9. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1866
    10. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      70
      1733
    Aihe