törmännyt tuolla nettitreffeissä miehiin jotka sanovat iäkseen 40-45vuotta ja kuitenkin heidän nimimerkkinsä on jotakin Sakke57, Kalle56, Uuni59... Mistäs te miehet vedätte nuo numerot tuohon nimimerkin loppuun?
Naisen logiikka sanoisi noiden olevan joko syntymävuosia tai ikävuosia :)
Mielenkiinnota kysyn
7
802
Vastaukset
- ihmettelen minäkin
... olen törmännyt mieheen joka kertoi iäkseen 47 v. Lopulta paljastui, että hän oli 51 vuotias! Syyksi narraamiseen hän sanoi haluavansa löytää nuoremman naisen, joka haluaisi tehdä hänelle lapsia...
- iän pyöristäjää
- olen törmännyt 62 v, joka esittäytyi 52 v:nä, 61 vuotiaaseen, joka esittäytyi 57 v:nä, siis miehiin... hoh hoi niin kuin siitä ei jäisi kii, t. N 52 -
- höynäytetty
iän pyöristäjää kirjoitti:
- olen törmännyt 62 v, joka esittäytyi 52 v:nä, 61 vuotiaaseen, joka esittäytyi 57 v:nä, siis miehiin... hoh hoi niin kuin siitä ei jäisi kii, t. N 52 -
mutta kun näin miehen, en olisi arvioinut hänen iäkseen päivääkään alle 55 vuotta.
Esitin ihmettelyni ääneen, ja mies näytti tosi kiusaantuneelta, ja HALUSI VAIHTAA PUHEENAIHETTA. Muuta ei sanonut. Mutta käytöksestä päättelin, että olin oikeassa. Jos hän olisi ollut 43 v, oikeasti, hän olisi luultavasti vetänyt ajokortin esiin. Puhelinnumreot oli vaihdettu, joten tiesin jo nimen, osoitteen jne., eikä ajokortin näyttämisessä olisi ollut muuta uutta kuin syntymävuosi.
Että mitään varmistusta en saanut muuta kuin kiusaantuneena kiemurteleva olemus. - että...
höynäytetty kirjoitti:
mutta kun näin miehen, en olisi arvioinut hänen iäkseen päivääkään alle 55 vuotta.
Esitin ihmettelyni ääneen, ja mies näytti tosi kiusaantuneelta, ja HALUSI VAIHTAA PUHEENAIHETTA. Muuta ei sanonut. Mutta käytöksestä päättelin, että olin oikeassa. Jos hän olisi ollut 43 v, oikeasti, hän olisi luultavasti vetänyt ajokortin esiin. Puhelinnumreot oli vaihdettu, joten tiesin jo nimen, osoitteen jne., eikä ajokortin näyttämisessä olisi ollut muuta uutta kuin syntymävuosi.
Että mitään varmistusta en saanut muuta kuin kiusaantuneena kiemurteleva olemus.joskus vuosia sitten, joulukortteja väsätessäni oli kysyttävä vanhan tutun osoitetta, no soitin osoitepalveluun, kai sellaisia vieläkin on(Eniro, ym), ja samasta saa puhelinnumeron. silloin soittaessani oli muutama muukin samanniminen olemassa joten sieltä kysyttiin muistanko henkilön syntymävuotta, sen muistin joten osoitekin selvisi.
eli mahtaako vielä saada syntymävuoden selville noin?
tai sitten voi koittaa onneaan esim. koulukaverit,com'sta.
- mies kommentoi
On tullut vastaan xxxxx34, joka osoittautui 43-vuotiaaksi ja selitti olevansa nuorekas.
Itse olen aina ollut rehellinen.- realisti 47 v
aina vain vetreän alle nelikymppisen, vaikka ikää on tullut sen jälkeen 10 tai 20 vuotta lisää.
Valokuvat kyllä paljastaa totuuden, mutta niitä ei uskota, sitä vaan aina epäonnistuu kuvissa: "Minusta ei saa hyviä kuvia" "Salamavalo tekee kuvista niin kamalan näköisiä".
Itse järkytyn aina, kun näen itsestäni otettuja valokuvia, mutta pakkohan niitä on uskoa.
Vanhuus ei tule yksin. Vai miten se meni. Ikä tekee tehtävänsä.
- mies 40
..sukupuolilla tuota. Oikeasti aika säälittäviä reppanoita nuo jotka eivät edes älyä että nimimerkistäkin voi jotain päätellä :D Se ei ole säälittävää että ikä tekee tehtävänsä, niin käy kaikille mutta se että sitä yrittää peitellä huonolla menestyksellä aiheuttaa vain myötähäpeää minussa.
Minäkin joudun joskus kaivamaan ajokortin esiin tuolla live-elämässä kun pitää näyttää että olen oikeasti 40:tä, nuorempana pitävät mutta minusta parempi kun näyttää heti asioiden oikean laidan niin voipi samantien lähteä etsimään nuorempaa seuraa jos sitä on vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760