Oma ihanteeni olisi:
- Hauska, hyväkäytöksinen ja kohtelias (tietää miten hienommissa tapahtumissa ym. käyttäydytään)
- Sosiaalinen, saa olla ujohko mutta "rääväsuista" en pidä. Olen tavannut naisia (ja miehiä) joilla on ihmeellinen tarve tuoda itseään kokoajan esiin ja puhua pälättää kuin papupadat lähes järjettömiä ja mielestäni se ei ole mukavaa.
- Vaaleaverikkö, luonnollisen vaaleilla (blondi-vaalenaruskea) pitkillä hiuksilla, silmien värillä ei väliä sillä tykkään vihreistä, ruskeista, sinisistä ja näiden sekoituksista ihan yhtä paljon, harmaatkaan ei haittaisi.
- Nätti yleisilmeeltään; pitää huolta ulkonäöstään, terve ja hoikka kroppa. Säärien pituudella yms. ei mitään väliä eikä niinkään rintojen koollakaan mutta kaikkein eniten pidän pienistä (A-B) terhakoista rinnoista.
- Kaunis hymy; hurmaa minut aina. Ei tarvitse olla suora valkoinen rivistö vaan lähinnä aito hymy josta näkee että hän oikeasti pitää siitä minkä takia hymyilee.
- Fiksu ja hyvä yleissivistys, arvostaa kulttuuria ja ainakin on utelias oppimaan uutta. Kielitaitoiset naiset ovat erityisesti aina miellyttäneet minua sillä matkustelen paljon. Musikaalisuuskaan ei olisi pahaksi, pikemminkin päinvastoin. Itse soitan pianoa ja olisi kiva jos nuotit eivät olisi naisystävälleni täyttä hepreaa ja hän tietäisi musiikista. Balettia yms. harrastavatkin naiset kiehtovat minua.
- Pitää hyvästä ruoasta! Osaan itse kokata eikä ole mikään miinus jos nainenkin pitää siitä. Pidän myös ravintolla syömisestä ja varsinkin ulkomailla on tultua maistettua vaikka mitä joten nirsoilu ja ennakkoluulot saavat kyytiä. Syön kuitenkin terveellisesti ja mäkkikulttuuria en arvosta.
- Osaa pukeutua ja laittautua. Itsekkin pidän vähän paremmista vaatteista niin olisi hyvä jos naisystävänikin. Ei mitään yltiömuodikkaita kangaskaistaleita ja kiloa pakkelia mutta nätit vaatteet ja luonnollinen laittautuminen. Niin ettei esim. syömään lähteminen tuota itkua ja hampaiden kiristystä. Pidän myös naisista joille iltapuvun laittaminen ei aiheuta kiukunpuuskia.
Nätti vaaleaverikkö
5
638
Vastaukset
- .........juuri........
tälläinen!
- vaaleaverikkö vastaa
Kuulostaapa tutulta joka ikinen kohta.
Kuvaus osui kohdilleen, mutta valitettavasti ongelmana on se, että en ole onnistunut löytämään (tasokasta) miestä itselleni.
Työttömiä luusereita, sohvaperunoita, juoppoja, nistejä, juntteja, jo varattuja ja petollisia idiootteja olisi kyllä tyrkyllä riittämiin.
En haluaisi kuulostaa leuhkalta, mutta se on totuus minun kohdallani. Ikävää, kun pidän itsestäni huolta, olen ystävällinen ja käyttäydyn nätisti, mutta sitä eivät useimmat miehet osaa arvostaa. Onneksi sentään itse arvostan itseäni.- profiilia
Olen kaunis tyttö.Luonnollinen,ystävällinen,kielitai
toinen.Ihannemieheni on ystävällinen,rento tyyppi.
En pidä keikareista,itsekkäistä,itserakkaista tyy-
peistä.
- sopis
tuo kuvaus..
- oooooon blondi
Mää oon aivan supersexy filmaattinen ja älykpäs, melkein neitsytkin.
Ootko tumma tukkanen ja tulinen ite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770