Naisen iskeminen baarista!

minne yöksi?

Ajattelin tänään lähtee baari kierrokselle katsomaan jos joku nätti nainen sieltä löytyisi, jos nainen haluaa/pyytää minut luokseen yöksi onko minun vain kiltisti mentävä vai voinko esittää jotain että nyt en pääse tulemaan yöksi mutta joku muu päivä voin tulla! Asun vielä porukoitten tykönä enkä ole omaa kämppää vielä ostanut!
En halua mitään yhden yön suhteita ja lisäksi ajattelin että voitais muutaman kerran ensiksi tapailla ja sitten vasta mennä kylään jos se vain sopii hänelle! Elikkä haluan pysyvän naisen joten sen takia en viitsisi mennä baari illan jälkeen muuhun kuin kotiin vai oletteko toista mieltä?

5

2167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sportster86

Ainakin itseluottamus on kohdallaan, kun nuon varmoja ollaan että seuralainen löytyy illalla.. Jos todella haet pitkää suhdetta ja samoin nainen, niin varmasti on ok, ettei nyt heti ensimmäisenä olla yötä töisen peiton alla. Miksi edes kysyt tuollaista, itsestään se on kiinni mitä haluaa tehdä ja mitä ei. Yleensä naiset, jotka hakee jotain muuta kuin yhden illan hurmaa, myös haluavat ensin tutustua hieman. Älä siis tuollaisia murehdi, anna asioiden kulkea omalla painollaan ja niin että itsestä tuntuu hyvältä..

Ja onnea illalle,, toivottavasti onni on myöten ^^

• edellisen kanssa

lisäisin vielä sen että, jos kiinnostus syntyy niin voit antaa numerosi tai nainen antaa numeronsa. Jos hän vaan haluaa seuraa yöksi niin silloin hän tuskin on vakavissaan, ja tämä pätee myös miehiin.

• J.A.

Miksi etsit baarista pysyvää seuraa? Minusta se on aika huono paikka siihen. Johonkin muuhun hyvä.

• Nimetön

Niin mistä sitä olisi sitten parempi etsiä kuin baarista? Olen koittanut tuloksetta 3-5vuotta netissä löytää kunnollista seuraa treffi palstoilla mutta eihän siellä ketään fiksua ole ilmaantunut ni sen takia olen pikku hiljaa kyllästynyt siihen joten täytyy yrittää sitten baarista jos sieltä sattuis löytämään mukavan typyn!!!
        Jos sulla on parempia ehdotuksia ni kaikki otetaan vastaan!
        Itse en ole mikään hirveä puhuja ja myöskin olen aika arka menemään puhumaan oudolle naiselle joten se tuntuu jotenkin paremmalta ja rohkeammalta kun on pienessä hiprakassa ei mitään kaato humalaa mut edes hieman!!! =)

• Nuori - nainen

Miten niin huono paikka?

Ystäväpiiristäni hyvin lukuisat ihmiset ovat löytäneet seurustelukumppanin baarista. Se, miten vakava juttu tästä kehittyy, ei liity baariin enää mitenkään.

Kaikki on kiinni siitä, miten viestität naiselle kiinnostustasi. Jos tulet tanssimaan ja nuoleskelemaan, lähentelet ja flirttailet, sinut hyvin suurella todennäköisyydellä koetaan vain "yhden illan sekoilijaksi".

Vaikka olisit hiprakassa, niin voit osoittaa kiinnostustasi myös jotenkin muuten. Juttelemalla alkuun ja jos homma toimii niin numeroita/mesejä voi vaihtaa. Tietenkin vain, jos naistakin kiinnostaa.

Äläkä missään nimessä ehdota mitään yöksimenemisiä puolin tai toisin! Ole kohtelias erotessanne, anna vaikka hyvän yön pusu tai halaa. Minä olen ainakin ollut vaikuttunut tuollaisesta, kun toisinaan ne eroamiset on sellaista nuoleskelua ja mies yrittää suostutella samaan sänkyyn.

Eikä tarvitse paljoa miettiä, kumman kanssa haluaisi vielä seuraavana päivänä olla yhteyksissä...

Baari ei todellakaan ole täynnä vain seksinjanoisia tai varattuja naisia. EI todellakaan. Se on myös omasta käytöksestäsi kiinni. Älä kajoa paljastavimmin, pienimpiin mahdollisiin vaatteisiin pukeutuneisiin, kovin humaltuneisiin naisiin. Heistä et tule saamaan järkevää seuraa. Pidä hauskaa menemättä liian pitkälle ja yritä hienovaraisesti selvittää myös naisen kiinnostusta (ei hän esimerkiksi numeroa anna tai ole kanssasi koko yötä, jos ei kiinnosta). Eikä suutelu tietenkään ole vakavaa, ei se mitään pilaa. Joillekin voi tulla vain liian äkkiä.

Joistain myös näkee jo päältäpäin, ovatko he etsimässä sänkyseuraa vai jotakin muuta. :)

Mutta palatakseni vielä kirjoitukseni alkuun: baarista voi löytää hyvinkin vakavaa seuraa. Olen sen saanut nähdä monet, monet kerrat - en ainoastaan tietenkään omalla kohdallani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe