miksi on niin outoa ja harvinaista tajuta se asia, että kaikki ihmiset eivät tarvitse eivätkä halua elämäänsä toista ihmistä? Heille riittää se että kun tarvitsee esim. hyvää seksiä on tarjotta ihminen, joka on siihen suostuvainen?
Tapaa tietyn ihmisen kun hänelle itselleen se sopii, eikä sinäänsä kiinnosta mitä ihmisen kotona tapahtuu avio/avopuolison kanssa.
Ihminen voi olla tyytyväinen siihen että joku on käytettävissä silloin kun itse haluaa. Ei tarvitse katsella toisen naamaa jos ei huvita...
Molemmilla on vapaus valita jatkuuko suhde vai ei, ilman katkeruutta tai helvetillisiä riitoja.
riippuvaisia toisista
5
642
Vastaukset
- myös minä...
Olen aivan samaa mieltä! Tätä ei nämä ukostaan riippuvaiset pikkuvaimot voi koskaan tajuta eli että läheskään kaikki naiset eivät tarvitse miestä nurkkiinsa jakamaan arkeaan eikä varsinkaan sellaista parisuhdetta jossa ollaan mukamas lupauduttu toisille juhlavasti vihkivalassa jne, ja siitä huolimatta toinen naiskentelee ympäriinsä toisten kanssa! Anteeksi vaan kaikki petetyt pikkuvaimot, tuollainen elämä ei tosiaan houkuttele! Ei sitten pätkän vertaa! On ihanaa elää itsenäisen naisen elämää ja olla riippumaton kenestäkään toisesta!
- kbb
...kuule, kyllä se on toisteppäin että se ukonretale on siitä pikkuvaimostaan riippuvainen, muutenhan se ottais hatkat tilaisuuden tullen.Ja suurin osa meistä pikkuvaimoista antaa sille ukolle kenkää kun uskottomuus paljastuu.Ennemmin tai myöhemmin. Että näin.
- Ei toista avioliittoa
Olen ollut itse naimisissa parikymmentä vuotta, pari lasta jne eli aika standarditapaus. Voisin hyvin kuvitella eläväni yksin tai lasten kanssa. Mutta en kenenkään muun miehen. Ei sen takia, että mieheni olisi jotenkin ainutlaatuinen vaan siksi, että parisuhde on kohdallani koettu juttu ja lapset hankittu. Ymmärrän siis hyvin, että joku nainen ei halua miestä vaivoikseen. Toki miehistä on paljon iloakin...
Mutta sitä en vain tajua, miksi ilonpitoon tarvitaan varattu mies. "Ihminen voi olla tyytyväinen siihen että joku on käytettävissä silloin kun itse haluaa." Tuo väitehän ei voi mitenkään pitää paikkaansa, ei vaikka kyseessä olisi vapaa mies, mutta ei varsinkaan, jos kyseessä on varattu. Kukaan vähänkään järjissään oleva ihminen ei suostu toisen hyppyjänikseksi. Työssäkäyvä perheellinen ei voi mitenkään järjestää aikaansa pelkästään salarakkaan ehdoilla. Ehkä joku työtön luuseri siihen tietysti pystyy.
Yksineläminen ja varatun kanssa suhteessa oleminen eivät ole mitenkään sidoksissa toisiinsa. Viehättävä sinkkunainen saa kyllä vapaitakin miehiä iltojensa iloksi. Sitoutumista karttavia miehiä on Suomi pullollaan, joten parisuhteeseen joutumista ei tarvitse pelätä. Ei tarvitse erota, kun kumpikaan ei lupaa mitään.
Varatun kanssa suhteessa on tietysti se hyvä puoli, että varatut miehet tyytyvät siihen, mitä saavat. Naisen kannalta positiivista on myös se, että nainen on tuollaisessa suhteessa ikään kuin niskan päällä. Mieshän elää salasuhteessa veitsen terällä. Nainen voi tosiaan lopettaa suhteen, milloin haluaa ja uhkailla miestä eri tilanteissa vaimolle kertomisella. Ehkä tähän alistussuhteeseen perustuu tuo väitteesi, että toinen on käytettävissä, milloin nainen haluaa. "Jos et tule, kerron vaimolle". Enpä kyllä tosiaan haluaisi tuollaista epäreilua suhdetta.- yleistä...
Työttömät eivät ole luusereita.
Oletko sataprosenttisen varma, että sinulla on aina töitä?
- tiina*
on vapaus valita haluaako olla parisuhteessa vai panosuhteessa - vai missä tahansa suhteessa. Panosuhdetta harva jatkaa, ellei siinä seksi tyydytä ;). Parisuhteessa taas on paljon muutakin mukana. Ehkä enemmän suruja (ei välttämättä, jos tunnepuoli toimii), mutta myös enemmän iloja tai jotain mistä pitää. Eikä parisuhteessa välttämättä ole ollenkaan helvetillisiä riitoja tai katkeruutta. Ei silloinkaan, jos se jostain syystä päättyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982