Erottiin miehen kanssa jo vuosi sitten ja meillä on yhteinen lapsi joka on nyt 2,5v.. Ex aloitti jo reilun kuukauden päästä uuden suhteen jonka sain tietää vasta myöhemmin.. Parisen kuukautta sitten sain tietää että tää uus pimu on vasta 19v. kun taas ex-mies on melkeen 25v.. Eihän tuo nyt sinäänsä mikään suuri ikäero ole mutta ihmetyttää ja hieman loukkaa vaan se että hän hylkäsi perheensä jonku "pikkutytön" takia.. Todella moni joka tän tilanteen tietää on sitä mieltä että niin nuori on vielä helppo "kouluttaa" ja eipä ole ketään rajoittamassa menoja kun taas meidän suhteessa ei niin vapaasti "saanut" käydä esim. baareissa koska oli luottamus mennyttä pettämisen vuoksi.. No näkökantoja on yhtä monta kun on ihmisiäkin mutta ihmetyttaa vaan mitä sen miehen päässä sillon oikeen liikku..
Mies vaihtoi perheen nuorempaan...
31
3221
Vastaukset
- Aikuinen nainen
Mitä mahtaa kuulua sinulle exäsi nykyinen elämä, kenen kanssa hän seurustelee tms. Kasvapa aikuiseksi ja huolehdi omasta elämästäsi ja lapsestasi, niin sinunkin elämääsi voi onni vielä joku päivä kurkistaa:)
- nassu85
Tuo on ihan totta että eihän hänen uusi elämä enää minulle kuulukkaan mutta kyse oli vain siitä kuinka helposti mies voi heivata perheensä toisen naisen takia...
- uskotko?
nassu85 kirjoitti:
Tuo on ihan totta että eihän hänen uusi elämä enää minulle kuulukkaan mutta kyse oli vain siitä kuinka helposti mies voi heivata perheensä toisen naisen takia...
Hyvä ystäväni odotti kaksosia, hän 23 v, ukko
saman ikäinen.Ukko lähti nuoremman pimun perään.
Mutta ystävälläni on toimiva tukiverkko ja hän
pani ukon matalaksi eli kämppä ositukseen ja
todella vaikea huoltajuuskiista vireille.Ukko
on välillä mankunut takaisin, häntä haluttaisi
olla taas niin isää, niin isää.Muttei koskaan
enää samaa paskaa takaisin. - Mies huipulla
uskotko? kirjoitti:
Hyvä ystäväni odotti kaksosia, hän 23 v, ukko
saman ikäinen.Ukko lähti nuoremman pimun perään.
Mutta ystävälläni on toimiva tukiverkko ja hän
pani ukon matalaksi eli kämppä ositukseen ja
todella vaikea huoltajuuskiista vireille.Ukko
on välillä mankunut takaisin, häntä haluttaisi
olla taas niin isää, niin isää.Muttei koskaan
enää samaa paskaa takaisin.ei asioita noin hoideta, kaikilla on oikeus lähteä jos ei miellytä. Kosto on kehittymättömyyttä. Nih !
- hah hah haaa
Mies huipulla kirjoitti:
ei asioita noin hoideta, kaikilla on oikeus lähteä jos ei miellytä. Kosto on kehittymättömyyttä. Nih !
Asioita hoidetaan juurin noin!Ottakaa muutkin
petetyt naiset tästä mallia. Äijiä ei tosiaankaan
pidä päästää helpolla.Kosto on suloista.Nih. - Pikkulikka19vee
Meillä ainakin miehellä ja minulla 8v ikäero ja vastaava tilanne. Yksinkertainen syy oli miehen puolella, että lähti minuun töissä tutustumaan:
- minulla ei ole rajoitteita (lapsia)
- kotona kaikki pyöri lasten ympärillä, ei ollutkaan valmis vielä siihen
- exä ei jaksanut tehdä yhdessä enää mitään, lähteä ulos, leffaan, baareihin tai edes harrastaamaan lenkkeilyä yhdessä.
- Seksiä löytyi ehkä kerran kahdessa viikossa
Mietipä, onko teillä liian rutinoitunut arki ollut? Itse ainakin näen miehessä ihan täydellisesti sen menijän, mitä minun ikäisten pitäisi vielä olla. Me käydään leffassa joka viikko, lenkillä yhdessä, nyrkkeilemässä yhdessä, seksiä joka päivä ja baareissa joka toinen viikko. Meillä on se elämä mitä hän niin kaipasi, että saa mennä.
Enpä sanoisi että tuo 25 on sitten vanha, en näe kumminkaan tuossa 27kaan mitään vanhuuspiirteitä. Yksinkertaisesti aloitte leikkiä aikuisten perhe-elämää liian aikaisin miettimättä seurauksia - lapset kärsii taas
Pikkulikka19vee kirjoitti:
Meillä ainakin miehellä ja minulla 8v ikäero ja vastaava tilanne. Yksinkertainen syy oli miehen puolella, että lähti minuun töissä tutustumaan:
- exä ei jaksanut tehdä yhdessä enää mitään, lähteä ulos, leffaan, baareihin tai edes harrastaamaan lenkkeilyä yhdessä.
Mietipä, onko teillä liian rutinoitunut arki ollut? Itse ainakin näen miehessä ihan täydellisesti sen menijän, mitä minun ikäisten pitäisi vielä olla. Me käydään leffassa joka viikko, lenkillä yhdessä, nyrkkeilemässä yhdessä, seksiä joka päivä ja baareissa joka toinen viikko. Meillä on se elämä mitä hän niin kaipasi, että saa mennä.
Enpä sanoisi että tuo 25 on sitten vanha, en näe kumminkaan tuossa 27kaan mitään vanhuuspiirteitä. Yksinkertaisesti aloitte leikkiä aikuisten perhe-elämää liian aikaisin miettimättä seurauksiaAi pikkulikka miettii, että kun perheen iskää
kiinnostaa ja kiihottaa niin hänpä saa lähteä
naimaan pikkupilluja? Äiti jää sitten yksin vas-
taamaan lapsista? Nyt toivon oikein kovasti,että
kahdenkymmenen vuoden kuluttua olet itse samassa
tilanteessa,kun hemmoteltu ja lepsu ukkomies lähtee luotasi pikkupimuihin. - oli jo lapsellinen alkujaan
nassu85 kirjoitti:
kerroit että oli pettänyt..sinun olisi kuulunut heivata kundi pihalla silloin. Ei ollut kypsä sitoutumaan.
Ei kaikki miehet tuollaisia.
Ja jos erotaan usein jo ongelmia muutenkin. - mutta lapsista vastuu kanne...
lapset kärsii taas kirjoitti:
Ai pikkulikka miettii, että kun perheen iskää
kiinnostaa ja kiihottaa niin hänpä saa lähteä
naimaan pikkupilluja? Äiti jää sitten yksin vas-
taamaan lapsista? Nyt toivon oikein kovasti,että
kahdenkymmenen vuoden kuluttua olet itse samassa
tilanteessa,kun hemmoteltu ja lepsu ukkomies lähtee luotasi pikkupimuihin.Vaikka tuo oli aika rumasti sanottu niin mietihän niitä lapsia..ei nainen niitä yksin tee.
jos tietää ettei halua sitoutua ei pidä tehdä lapsia.
Mies mokasi ja en ainakaan itse tuollaista huolisi. - varsinkin jos joutuu
Enpä sanoisi että tuo 25 on sitten vanha, en näe kumminkaan tuossa 27kaan mitään vanhuuspiirteitä. Yksinkertaisesti aloitte leikkiä aikuisten perhe-elämää liian aikaisin miettimättä seurauksiatekemään sen yksin jos mies hilluu muualla.
Huomaa, että et ole vielä saanut katkeraa kalkkia niellä itse.
Haluatko koskaan lapsia?
Jos..ehkä karman laki toteutuu.. - änkyrä väärä
Enpä sanoisi että tuo 25 on sitten vanha, en näe kumminkaan tuossa 27kaan mitään vanhuuspiirteitä. Yksinkertaisesti aloitte leikkiä aikuisten perhe-elämää liian aikaisin miettimättä seurauksiaNäinhän se varmasti menee.
Mutta - lapsille pitäisi antaa lupa tulla vasta sitten kun siihen on valmis. Eli sun ukkosi ei ollut ensinkään valmis.
Jos niitä kuitenkin tulee, vaikka ei olekaan valmis, niin vastuullinen ihminen sitoutuu silti ja hoitaa asiat. Tsemppaa että "tulisi valmiimmaksi". Lapsellinen ja vastuuntunnoton pakenee tilannetta (ja jättää kaiken työn ja ilon myös puolisolle) ja alkaa viettää sinkun huoletonta ja menevää elämää vaikkapa nuoremman typyn (kuten sinä) kanssa.
Miksi kelpuutat noin keskeneräisen miehen? Jätti perheensä ja lapsensa, että saisi elää kuin parikymppinen kolli.
- Oikee hevonen
veikkasit sitten väärää hevosta? Jaa-a, mitäpä tohon sanois muuta kuin että aina ei voi voittaa!
- että ovatko
nämä edelliset sinulle vastaajat kohdanneet elämissään kuinkapaljon vastoinkäymisiä yleensäkkin!!!?
Kun itse vuosikymmeniä sitten jäin (kylläkin lopuksi omasta halustani) yksin 7 kk ikäisen tyttömme kanssa - mietin paljon asioita, joten kuvittelen voivani ymmärtää mitä on jäädä yksin lapsen kanssa elämään mitä ei ole kelleekkään rakkaalleen toivonut, kun on lapsen synnyttänyt. Lapsen isällä meni 20-vuotta ennenkuinlöysi oikean kumppanin itselleen.
Miettiminen kehittää ja kasvattaa, mutta ei kauaa murheellisia asioita kannata pidellä. Joku viisas sanoi " Niinkauan kuin pidät menneestä kiinni niin se takuuvarmasti pitää kiinni Sinusta!- nassu85
Tuo sanonta pitää varmasti hyvin pitkälti paikkaansa.. Niin se varmaan on että turhaan mä niitä asioita enää mietin ku en kuitenkaan koskaan tuu niihin saamaan vastausta...
- tavata vielä
jonkun hyvänkin miehen. Mutta ota sellainen, joka on HYVÄ sekä sinulle että lapsellesi. Onneksi olkoon.
- .............
Hei melkeen kaksvitonen mies on TODELLA nuori! Eikä sitä nuorta tyttöä varmaan erityisemmin kouluttaa tarvi, eiköhän hänkin,kuten nuoret yleensä, tykkää baareissa viilettää! Suhde jossa jompikumpi tuntee olevansa häkissä ei onnistu, mielestäni on hölmöä kieltää aikuiselta ihmiseltä baareissa käynti. Jos toinen sitä haluaa välttämättä tehdä niin tehköön. Etsi parempi mies tilalle, sellanen jolla ei ole hinkua baareihin!
- parempi elämä
Sanoit miehesi jääneen kiinni pettämisetä. Vaikka exäsi ei olisikaan löytänyt uutta, olisi aika varmasti hänen pettämisen tuoma epäluottamus alkanut hiertää liittoanne. Vaikka sen anteeksi antaa, ei sitä koskaan unohda kokonaan, luottamus menee ja riitoja syntyy. Ehkä näin oli parempi.
- koko elämää
peili on hieno keksintö....ilman meikkejä ja ehosteita, vain "alaston" totuus. Mitä näet?
- en miestä
Fiksu ja älykäs nainen ei anna kenenkään äijän
rääpäleen vanhingoittaa itseään.Sen näen peilistä.
Mutta mitä itse näet ? Hah hah haaa.
- niin ei 19-vuotiaan kanssa
solmittu suhde kestä. Tyttö on vielä niin nuori, että jossain vaiheessa lähtee varmasti lätkimään. Etenkin jos mies edes yrittää hoitaa isän velvollisuuksia.
- ei kannata
Tehkää oma surutyönne heti kun paska lähtee nurkista pyörimästä ja jatkakaa omaa elämäänne.
Se on arvokas ja ainutlaatuinen.Tottakai tollanen
tiukka pillu heivaa vanhuksen mäelle kun rahat
on käytetty, mutta ei kannata ottaa takaisin.Anti
mennä vaan. - ei ymmärrä
ei kannata kirjoitti:
Tehkää oma surutyönne heti kun paska lähtee nurkista pyörimästä ja jatkakaa omaa elämäänne.
mennä vaan.Mutta mikä siinä on, kun vaihtoi 9 vuotta nuorempaa ja olen kuitenkin itse kolmekymppinen sosiaalinen, menevä, hyvässä kuosissa jne.?? Onko se ongelma, että on päämäärätietoinen ja itsevarma aikuinen, ettei mies kestä sitä? Tietenkin onhan se helppoa elämää nuoren kanssa. Nuori daami ei murehdi työjuttuja, aina on tavallaan "kivaa" ja huoletonta. Katkeruus paistaa ehkä minussa, mutta ei jotenkin käsitä..
- nassu85
ei kannata kirjoitti:
mennä vaan.Nii tähän on pakko nyt lisätä viel et ei ex-äijällä mitään "rahoja" ole mitä uus pimuli vois tuhlailla.. Mut käsittääkseni tää muidu on vähän varakkaammasta perheestä ku on maatilat, hevoset ja kaikki.. Ja kun vanhempiensa kanssa kerta vielä asuu niin ei ole mitään asuinkustannuksia sun muita... Sinnehän lapsikin raahataan joka toinen vko:n loppu kun on isällään.. Sinäänsä tosi mukava lapseni kannalta ku siellä on niitä elukoita paljon ja "pikkasen" isompi tontti temmeltää ku joku kerrostalon leikkikenttä mut sit taas toisaalta harmittaa et mies näkee 4 kertaa kuukaudessa lastansa ja senki ajan sit viettää siellä uuden pimun vanhempien luona.. Tarkoitan siis että lapsi ei saa viettää isänsä kanssa kahdenkeskistä laatuaikaa eikä saa myöskään sitä 100%:sta huomiota jonka sietäisi saada.. No hän tekee niinkuin tekee, mitäpä minä siihen sanomaan.. Tulisi vain turhaan riitaa..
- lapset saavat lapsia...
Ei millään pahalla, mutta 25 on myös melko pentu vielä, varsinkin jos on miespuolinen.
- lapset kärsii
Mikä muuten samanikäisestä naisesta tekeekin
kypsemmän? Lapsetko? Äidinkö tässä täytyy maksaa
äijän virheestä? - eiks tuo
lapset kärsii kirjoitti:
Mikä muuten samanikäisestä naisesta tekeekin
kypsemmän? Lapsetko? Äidinkö tässä täytyy maksaa
äijän virheestä?kommenttisi ole vähän epälooginen.
Miestä kypsempi nainenhan vastaa nyt omasta virheestään.
Mieshän on ollut 21 vuotias pojankloppi, kun muksu on laitettu alulle ja kloppi-iässä edelleenkin.
- ... . sulle..
Mä ymmärsin tuosta, että miehesi lähti ennen kuin tuo suhde pikkupimpsaan alkoi?? Eli ei varsinaisesti lähtenyt sen vuoksi.. Mietin tuossa sitäkin kun sanoit että luottamus oli mennyt jo aikaisemman pettämisen vuoksi. Tapahtuiko tämä ennen muksua vai sen jälkeen?
Mä sain tietää miehen pettämisistä kun muksu oli kahden kuukauden ja voin sanoa että se otti koville. En todella olisi tehnyt muksua hänen kanssaan, jos olisin edes epäillyt jotain tai olisi muuten mennyt huonosti ym.. Meillä oli hääpäivä jo sovittu, mut niihin suunnitelmiin tuli stoppi. oltiin kyllä vielä pari vuotta yhdessä sen jälkeen mutta ihan eri pohjalta, asia käytiin läpi ja sen jälkeen siihen ei puututtu, mutta rakkaus muuttui enemmänkin ysträvyydeksi..- nassu85
Nii eli näitä pettämisiähän oli 2.. Tai ainakin 2 on tiedossa/tunnustettu.. Toisesta sain kuulla kun olin neljännellä kuulla raskaana et se oli käyny nusasee ex-muijaansa (oli kylläkin tapahtunu silloin kun oltiin ekaa kertaa yhdessä mut sain kuulla hänen kaverilta siitä kun oltiin palattu yhteen ja oli lapsi tulossa) ja toinen oli paria kuukautta aikasemmin kun sit muutin lapsen kanssa kahdestaan.. Niin hän on sanonut ettei ollut aikasemmin mitään peliä tän nykyisen kanssa mutta on se valehdellu ennenki ja aina vaan sanonut et "sä kuvittelet"... Tää nykyinen kihlattu (menivät tosiaan kihloihinki heti puolen vuoden seurustelun jälkeen eivätkä ees asu vielä yhdessä vaan tyttö asuu vielä vanhempiensa kanssa) oli meidän kihlajaisissa mikä on mielestäni jotenki aika ironista... Ja kun vielä odotin lastamme niin äijän puhelimessa luki tän pimun kohdalla pimun nimi ja perässä beibe... Ja ihan viatonta läppää kuulma oli jne.. Uskoo ken tahtoo... Että näin.. No mutta tosi hyviä ja kannustavia vastauksia on tullut ja olen saanut paljon uusia näkökulmia.. Pahin on onneksi jo takana päin ja ollaan menossa jo kovaa vauhtia kohti parempaa tulevaisuutta! :)
- ökdjkj
nassu85 kirjoitti:
Nii eli näitä pettämisiähän oli 2.. Tai ainakin 2 on tiedossa/tunnustettu.. Toisesta sain kuulla kun olin neljännellä kuulla raskaana et se oli käyny nusasee ex-muijaansa (oli kylläkin tapahtunu silloin kun oltiin ekaa kertaa yhdessä mut sain kuulla hänen kaverilta siitä kun oltiin palattu yhteen ja oli lapsi tulossa) ja toinen oli paria kuukautta aikasemmin kun sit muutin lapsen kanssa kahdestaan.. Niin hän on sanonut ettei ollut aikasemmin mitään peliä tän nykyisen kanssa mutta on se valehdellu ennenki ja aina vaan sanonut et "sä kuvittelet"... Tää nykyinen kihlattu (menivät tosiaan kihloihinki heti puolen vuoden seurustelun jälkeen eivätkä ees asu vielä yhdessä vaan tyttö asuu vielä vanhempiensa kanssa) oli meidän kihlajaisissa mikä on mielestäni jotenki aika ironista... Ja kun vielä odotin lastamme niin äijän puhelimessa luki tän pimun kohdalla pimun nimi ja perässä beibe... Ja ihan viatonta läppää kuulma oli jne.. Uskoo ken tahtoo... Että näin.. No mutta tosi hyviä ja kannustavia vastauksia on tullut ja olen saanut paljon uusia näkökulmia.. Pahin on onneksi jo takana päin ja ollaan menossa jo kovaa vauhtia kohti parempaa tulevaisuutta! :)
Ja ensikerralla jätä mies kuvioista heti kun huomaat tuonkaltaisia piirteitä ja etsi kunnollinen mies.
Ja ennen sitä..ole onnellinen, että pääsit eroon moisesta. Myöhemmin olet varmasti iloinen, ettet tuhlannut häneen enmmän elämääsi.
- naida vaan?
Näkökantoja et sitten huomioi kunhan vain itsesi.
Miksi ihmeessä teit perhettä niin surkean miehen kanssa? Jos mies on niin surkimus niin miksi perään vielä itket?
Olet idiootti kun teet lapsia miehelle joka ei rakasta sinua. Tulet huomaamaan että monet muut naisetkin käyttää miestäsi lapsen siittäjänä niin että sisarus puolikkaita lapsellesi tulee olemaan. - gate to heaven
että lasten tekeminen suhteeseen olisi joku ankkuri millä mies saadaan pysymään huonossakin suhteessa. Miehen tulisi sietää kaikki ja uhrata itsensä lasten takia. Kuitenkin se on niin että vaikka tekisitte kymmenen lasta miehelle, voi mies silti ottaa ja lähteä jos suhde ei toimi. Mitäs sitten jos tämä 19 v tytteli saisikin vaikka 3 lasta miehen kanssa? Eikö hänen sitten kuuluisikin olla tytön kanssa jolla on enemmän lapisia? Turha luulla että lasten lukumäärä takaa yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889