Olen ihannenainen, itselleni. Elän ihanteeni mukaista elämää, ja näytän juuri siltä kuin haluankin näyttää. Ei ole väliä, olenko ihanne yhdellekään miehelle. Ottajia löytyy kuitenkin, vaikken olekkaan täydellinen =) Enkä oleta mieheltä mitään, mitä en edellytä itseltäni.. Unelma kesää kaikille!!
Olen ihannenainen!
3
363
Vastaukset
- tytteli*
Kyllä minulle on väliä olenko ihanne yhdellekään miehelle, totta kai haluan olla oman kultani ihannenainen ja sellaisena mahdollisuuksien mukaan pysyä :P Epätäydellisyys on monesti yksi pikkujuttu mikä juuri rakentaa ihannenaista..
- Ilman provoilua
..mutta kun maailmassa on niin erilaisia naisia ja erilaisia ihanteita, että jopa sinun kullallasi on varmasti tässä universumissa muunkin tyyppisiä ihanteita kuin sinä. Sitä tosiasiaa vastaan en aio taistella, hyväksyn mielihyvin sen että olen vain osa ihannetta. Juuri niin epätäydellisyyden täydentämänä kuin olen. Kunhan minun kultani myös hyväksyy, ettei yksi ihminen millään pysty täydellisesti täyttämään kaikkia henkisiä, seksuaalisia, sosiaalisia, fyysisiä, älyllisiä jne. tarpeitani.
- mies..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944