"Missä sinä olet ollut", kulluu vastapuheluni jälkeen. Eikös sinun pitänyt minulle sauna lämmittää!!! Miksi lähdit hiihtämään ja uimahallille uimaan!!! Minä jouduin taksilla ajamaan siskoni luo saunomaan. Olet sinä yksi naistennaurattaja ja vaimosi laiminlyöjä. Niitäkö respan tyttöjä piti mennä kyttäämään, vaiko niitä uimavalvoja tyttöjä, joille aina muka leikkiä lasket. Sinä pervo vanha ukko. Pikkutyttöjen naurattaja. Mitä itsestäsi kuvittelet? Minä täällä kotona odottelen, koska sauna on lämmin. Ukko on häippässyt nuorempien perään. Taasko tämä toistuu, että minut nuorempiin vaihdat?
Vastaukseni: Enää minua et syyllistä. Eivät sisaruksesikaan siihen pysty. Kuule sinä, ne ajat ovat jo takanapäin kun minua syyllistitte, syylisyyden tuntoon saatoitte. Mitä siihen saunan lämmitykseen tulee, niin maksasithan peiton alla kuten tavallista koko päivän. Mistä minä tietäisin koska heräät? Laitanhan minä sinulle aina ruuankin töistä tultuani, jolloin kampeudut peittosi alta nälissäsi jotain syömään. Syötyäsi mittaat verenpaineen, kolestrolin ja sokeriarvot. Mitattuasi soitat sisaruksillesi kertoaksesi miten hälyyttäviä lukemia nyt oli. Heillä myös.
Jk. Naistennaurattajan osa ei aina ole niin kultainen miltä se näyttää:)
Ota tästä sitten selvä
9
246
Vastaukset
- kyllä
mielikuvitusta.
- selväjärkinen
mielikuvitusta. Tällä kertaa ihan totta. Lohduttakaa jos osaatte.
- enää
selväjärkinen kirjoitti:
mielikuvitusta. Tällä kertaa ihan totta. Lohduttakaa jos osaatte.
uskoo?
- selväjärkinen
enää kirjoitti:
uskoo?
Olenhan aina niin arvaamaton. Uskooko minua kukaan? Tiedän, että uskoo. On minulla ihan uskottavia ystäviä olemassa, jotka minuun uskovat. Palstapersoonani on ollut niin ailahtelevainen ja moneen suuntaan jakautunutkin, joten en usko, että yleisesti ottaen palstalla minuun ei uskota.
- Mä...
selväjärkinen kirjoitti:
Olenhan aina niin arvaamaton. Uskooko minua kukaan? Tiedän, että uskoo. On minulla ihan uskottavia ystäviä olemassa, jotka minuun uskovat. Palstapersoonani on ollut niin ailahtelevainen ja moneen suuntaan jakautunutkin, joten en usko, että yleisesti ottaen palstalla minuun ei uskota.
en sano muuta kuin että itse me jokainen elämämme keittelemme. Toivottavasti ne taannoiset väkivaltajutut eivät olleet totta.
Kaikkee hyvää ja parempaa sulle toivon. - selväjärkinen
Mä... kirjoitti:
en sano muuta kuin että itse me jokainen elämämme keittelemme. Toivottavasti ne taannoiset väkivaltajutut eivät olleet totta.
Kaikkee hyvää ja parempaa sulle toivon.sisäpiiritietoa? Vai mitä tarkoitat taannoisilla väkivaltajutuilla. Kerro avoimesti. Kenties olet lohduttajani tietämättäsi.
- kannattaisi
selväjärkinen kirjoitti:
sisäpiiritietoa? Vai mitä tarkoitat taannoisilla väkivaltajutuilla. Kerro avoimesti. Kenties olet lohduttajani tietämättäsi.
ottaa ystäviisi yhteyttä vähän yksityisemmin? Mutta toivotaan nyt, että heitä sattuisi kohdalle lohduttavine sanoinensa.
- selväjärkinen
kannattaisi kirjoitti:
ottaa ystäviisi yhteyttä vähän yksityisemmin? Mutta toivotaan nyt, että heitä sattuisi kohdalle lohduttavine sanoinensa.
Heiltä olen saanut suunnattomasti voimaa/uutta oivaltamista. Ilman heitä olisin ties missä.
- selväjärkinen
Se mikä on ollutta, ei välttämättä päde enää tänään. Ihmiset voivat muuttua hyvinkin paljon ajan kuluessa. Ne syy/seuraussuhteet voivat kummitella mielentasolla jälkeenkin päin. Oirelehtimiset saattavat muuttaa muotoaan yön yli nukuttuamme. Avoin keskustelu päivän tapahtumista syineen ja seurauksineen voivat saattaa uuteen valoon koko tapahtumaketjun. Pelko entisen ajan palaamista takaisin uudelleen on pois pyyhitty. Mitään ei siis ollut tapahtunut. Mitään apua en siis ulkopuolisilta tarvinnutkaan. Aloitukseni oli liian hätäisessä mielentilassa laadittu. Sponttaani luonne kun on, ei malta mieltään:)
Jk. Kiitos nyt kuitenkin myötätunnostanne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770