sattuuko tatuoinnin ottaminen?

susan84

Hei!

Olen vihdoin päättänyt, että otan kauan haaveilemnai tatuoinnin. Olen 24-vuotiast tyttö ja pelkään edelleen sitä ajatusta siitä kivusta, kivusta sen verran et läväreitä löytyy mut ei se ole sama asia..

Joka tapauksessa käteen olen suunnitellut ottavani. Siihen ranteen alle. Mitäs mieltä olette tästä alueesta? Sattuisko se teillä ja kun puhutaan kivusta niin tarkoitan sillä jotain aika kauheeta, ei nipistely haittaa jne.

Toinen mihin aikasemmin harkitsin oli yläselkä tai rinta, veikkaan että ne sattuu aika paljon enemmän.

Odottelen innolla vastauksia. Tatska on suunniteltu itse jne että viimestään ennen kuin täytän 25 tänä vuonna pitäis tuo itselle ikään kuin lahjaks ottaa:)

86

27272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä3443

      Kyllä se sattuu.
      Ihmiset valehtelevat jos sanovat ettei tatuoinnin ottaminen koske yhtään.

      Kuitenkin siihen tottuu todella nopeasti eikä loppuvaiheessa ''kipuun'' kiinnitä edes huomiota.

      • Ironlady

        Eiköhän tuo sattuminen ole aika paljon kiinni ihmisen kipukynnyksestä,se,mikä toisesta tuntuu sietämättömältä kivulta voi toinen tuntea pienenä nipistyksesä. Me ihmiset kun olemme niin erilaisia.Samoin ennakko-odotukset saattavat lisätä kivun tunnetta, jos panikoit etukäteen niin et pysty rentoutumaan tatuoinnnin teon aikana ja aina jos ihminen on ns. paska jäykkänä,niin silloinhan hän myös reagoi kaikkeen ylikorostuneesti.
        Älähän turhaan jännitä tatuointi tilannetta vaan mene luottavaisesti ottamaan se kauan harkitsemasi kuva,kun uskot ettei satu nuppineulan pistoa enempää niin etköhän sä osaa rentouttaa itsesi silloinkin kun kuvaa naputetaan nahkaasi,
        Onnea vaan kuvan teolle;)


      • khfds

        Ei se paljoa satu. Ensin tuntui siltä että joku raapisi. Värittäessä ei edes tuntunut. Tatuointi tuntui minusta kivalta. :D Paljon enemmän sattuu nyppiä kulmakarvoja. Otin tatuoinnin siis nilkkaan sisäpuolelle.


    • MichikoXX

      Itsellä paikat ylä- ja alaselkä, sääri ja olkavarsi. Pisimmillään kuvan tekoon on mennyt 3 1/2 tuntia. Paljon helpompi homma kuin puolen tunnin hammaskiven poisto. (Juu, kipukynnys on yksilöllinen.)

      • juuri_tatuoinnin_ottanut

        Tuntuu epilaattorin ja viiltelyn välimuodolta :) Varaudu että käsittely kestää semmosen tunnnin riippuen tietty kuvasta, ehkä ylikin.


      • leena99453tie
        juuri_tatuoinnin_ottanut kirjoitti:

        Tuntuu epilaattorin ja viiltelyn välimuodolta :) Varaudu että käsittely kestää semmosen tunnnin riippuen tietty kuvasta, ehkä ylikin.

        Lensi äsken jäätelöt suusta, kun luin sun viestin. Aivan kuin epilaattorin käyttö ja viiltely olisivat molemmat täysin jokapäiväisiä juttuja :D


    • kipukynnyksestä

      miulla tuntui aika laikka kuin olis vetänyt yksitellen karvoja irti ihosta.
      kipu on riippuu kanssa paikasta. mulla ainakin ranne on tosi herkkä paikka kannattaa varautua. ei se kipu mitään kidutusta ole. itekin pelkäsin sitä mutta lopulta se ei ollut lähellekkään mitä luulin että olis. mulla on tatuointi lantion kylessä osaksi luun päällä ja huomasin selvästi että luunkohalla tuntui vähemmän kuin pelkän läskin päällä

    • .......

      tietysti joihinkin paikkoihin sattuu enemmän, ja se tietysti kestää jonkun aikaa, itsellä kylläkin vähän alle tunti. yläselkään. Kyllähän se tuntuu, mutta ei se nyt kauhean kipeetä ollut, siis että olisi pitänyt huutaa tai jotain.

      Helpompi kuin pahan reiän poraaminen ilman puudutusta hammaslääkärissä. Ja minä en pelkää hammaslääkäriä, mutta 5 raudat,ja useat reiät ja hammaskivenpoistot kokeneena ja aina ilman puudutusta, voin sanoa, että ne sattuu oikeesti joskus, etenkin kun hermoon ottaa poraaminen. Ja raudat kiristää.

      Mutta siis kestettävissä aivan hyvin.

    • ..............................

      Minulla on yläselässä tatuointi, eikä se minulla ainkaan sattunut juurikaan. Joku kohta saatto olla sellanen, missä tuntu enemmän, mut en mä sitä ihan kivuks ehkä kuvailis. Kyl sen kestää, jos läväreitäkin olet kerta ottanut...tosin tatuoinnissa kestää kauemmin, ku lävärissä, mutta silti.

      Rohkeasti vaa liikkeeseen ja tatuointia ottamaan. :)

    • yolintu75

      musta se tuntu suunnilleen samalta ku kulmien nyppiminen. tosin mulla pieni tatska, mutta ranteessa, sen luumollikan vieressä. ei paha, uskallat mennä. aika äkkiä se turtuu, ei tunnu pahalta. ja ainahan voi sanoa tatskaajalle, et pitää taukoa välillä jos on huono olla. kannattaa ottaa tatska jos siitä on kauan haaveillu. mut ota ihmeessä joku yksilöllinen, ettei tuu joka mutkassa samanlaista vastaan. :)

    • sane---

      älä vaan kato youtubesta videoita miten muijat vääntelehtii kivusta ku niille väännetään tatskaa. :D ite menin ihan paniikkiin niiden takii ku oli jo aika tatuoijalle varattuna ja minä tyhmä menin kattomaan miltä se tatskanteko oikeen näyttää. kävin just viime viikolla ottamassa ekan tatskani jalkaan eikä todellakaan sattunu niin paljoa et olis itku tullu eikä ois paikoillaan pysyny. se alku on pahin, mut heti ku tunnet sen kivun nii toteat et se on ihan siedettävää ja loppujen lopuksi sen arvoista. ite oon tosi tyytyväinen et rohkenin vihdoin ottaa tatskan:)

    • harva.

      nykyään ottaa tai haluaa tatuoinnin. Entistä useampi haluaa tatuointinsa pois. Esteettisesti tatuoinnit ovat iholla rumia. Miksi pilata kaunista ihoa tatuoinneilla?

      • gkkgkgkgkgkgk

        että muutama päivä sitten jopa Kymmenen Uutisissa kerrottiin että tatuointeja otetaan yhä kiihtyvää tahtia ja suuri ryhmä on esim. 50 -vuotislahjaksi tatskoja ottavat. Ei kannata yrittää päteä jos ei asioista mitään tiedä.


      • rikitön

        olet täysin idiootti ihminen. "tatuoinnit on rumia, älkää ottako!!!"


      • ----

        Suomalaisten iho on niiiin ihana kuvattomana! Taikinanvalkoista läskiä lölliä! Kyllä se on niin ihanaa!


      • tatskat usein kivoja

        Tatskalla ja tatskalla on eroa. Miksi pilata kaunis pää rumalla hiusvärillä ja leikkauksella? Miksi pilata kauniit kasvot vääränvärisillä meikkiväreillä? Miksi pilata olemuksensa tylsillä ja onnettoman värisillä vaatteilla?

        Jos funtsii oikeen mallisen, värisen ja omaan olemukseen sopivan tatskan, niin se on aina kaunis.

        Mun mielestä kaikille ihmisille sopii jonkinlainen tatuointi, joillekkin ihan pieni ja huomaamaton, joillekkin harvemmille todella isot ja näyttävät, useimmille tyylikkäät keskikokoset.

        Kaikille sopii todellisen tatskataiteilijan huolellisesti tekemät siistit työt joissa jälki on skarppia ja varmaa, ei mielellään hirveesti liikaa ihan ohuita viivoja tyyliin "ryppynaamasen ukon pää".


    • himmi

      Itelläni on ala- ja yläselässä tatuoinnit. Mun mielestä toi kipu on sellasta "hyvin siedettävää" eli aika tasaista koko ajan. Jotkut väittää että siihen kipuun turtuu, mutta itelleni ei käynyt niin. Ehkä jos ottaa kovin ison tatuoinnin niin sitte iho voi turtua. Alaselkä oli yläselkää kivuliaampi paikka, mut niinkuin sanottu, eipä tuntunu paljon missään =)
      Suosittelen! Itselläni oli vähän puolinainen olo ennen näitä tatuointeja, ja nyt tuntuu että nää kuvat oli se puuttuva osa. Oot jo sen ikäinenkin, että valitset mieluisan kuvan koko loppuelämää ajatellen. Alle 20-vuotiaille en suosittelisi lainkaan tatskoja just sen takia, että tulee otettua joku kuva mistä sitten 10 vuoden päästä haluaa eroon. Ja muuten, mene tatuointiliikkeeseen tai muulle ammattilaiselle. Niitä kuvia on nähty, kun joku harrastelija on tehnyt...

    • himmi

      ... piti vielä kirjotella että niiden ääriviivojen teko sattuu enemmän kuin väritysosuus, eli loppua kohden helpottaa =)

      • Ruusu itsellä

        Moikka vaan itse otin tatuioinnin 14 v.sitten oikean rinnan yläpuolelle ..ei se ainakaan sattunut ..jos osaa olla rentona ja ei jännitä ..


      • Mummmeli
        Ruusu itsellä kirjoitti:

        Moikka vaan itse otin tatuioinnin 14 v.sitten oikean rinnan yläpuolelle ..ei se ainakaan sattunut ..jos osaa olla rentona ja ei jännitä ..

        mulla ainakaan kun nilkkaan otin tatuoinnin.Nyt haluan käsivarteen toisenlaisen.Enkä pidä tatuointeja rumana jos ottaa kohtuuudella.Olen jopa yllyttänyt lapsiani ottamaan mutta eivät halua.Ja valinta on heidän.


    • alaselässä, minkä

      sanotaan olevan sitä kivuliainta aluetta ihmisessä mitä tatuoida, ja eipähän muuten koskenu yhtään...

      Että älä kaikenmaailman kauhupuheita usko!

      Tottakai jokaisella on "kipukynnys" erilainen, mutta tatuointi ei koskemalla koske niin pitkään, kun sitä ei "hakata" suoraan luun päälle.

      Sitte voi vähän "tuntua" riippuen henkilöstä sekin...

    • leimautumalla

      Kärsit lopun elämääsi leimautumalla halvaksi hölmöksi naiseksi siis hutsuksi.
      Mutta omapa on häpeäsi.

      • hutsssu

        Oink oink!


      • tyhmä paska

        ainoa mihin tatuointi vaikuttaa nykypäivänä on työssaanti. ja ei enää siihenkään paljoa, ehkä vain jossakin tarjoilian työssä tai jossakin vastaavassa. Itselläni on kädet täynnä tatskoja ja on ihmisiä jotaka kahtoo oudosti mutta suurin osa kommenteista on semmosia kuin: "siistit tatskat" "Sattuko nuo". Mutta ei tatskan takia ketään leimata huoraksi vitun mulkku. syö pääs ja ota tatska silmään nii katotaan kuka sanoo ja mitä idiootti.


      • coco9

        Toiset on näköjään täyshölmöjä ilman ainuttakaan tatskaa.


      • susan84

        En aivan ymmärtänyt asiayhteyttä?

        Jos otan tatuoinnin niin leimaudun halvaksi hutsuksi?
        Hmm.. ompa kummallinen leimaaja.


      • tatuoitu mies

        moneen junaan. Tänä päivänä tatuointi ei todellakaan leimaa ihmistä mihinkään suuntaan. Tervetuloa 2000-luvulle.
        Viime vuosisadan alkupuolelta aina tuonne 80-luvulle asti tatuoinnit ehkä "leimas" mutta hyvin vähän.
        Pistää vaan miettimään että mistäköhän sä tuon hutsu jutun kehitit. Huhhuh...


      • ei koskaan enää
        susan84 kirjoitti:

        En aivan ymmärtänyt asiayhteyttä?

        Jos otan tatuoinnin niin leimaudun halvaksi hutsuksi?
        Hmm.. ompa kummallinen leimaaja.

        Älkää nuoret naiset ottako tatskoja, ei tule muuta kuin harmia elämässä ja vanempina haluatte ne poistaa. Kuunnelkaa joskus järkeä, itsensä merkkaaminen on aina viesti jostain jota et itsessäsi hyväksy. Jos on pakko niin ota vaikka hennalla joka kuluu parin viiko päästä pois.


    • Make

      Ensinnäkin sanon sulle että sattuuko se vai ei niin tämä on väärä paikka sitä kysellä.
      Jokaisella ihmisellä on erilainen kipukynnys eli joku kestää kipua enemmän kun toinen.
      Mulla on molemmat kädet tatuoitu kainaloita myöten ja melkein pahiten mua on sattunut nännilävistys, kun taas jotain ihmistä se ei satu yhtään jne...
      Ranteessa en tuntenut mitään kipua vaan se oli aika siisti kokemus mutta täytyy muistaa kun ottaa niin näkyvälle paikalle niin se ei saa mennä pilalle vaan täytyy onnistua.
      Ja edellisiä kommentoijia pitää kommentoida etä se on jokaissen henkilökohtainen asia ottaako sen vai ei ja tutkimus tulos on sillä kannalla että kaikista pahiten tatuointeja vastustaa juuri ne jotka eivät sitä itse voi syystä tai toisesta ottaa...
      Mä toivotan sulle onnea hankkeeseen ja avoimin mielin kokemuksiin kiinni.
      Jos sen olet päättänyt hankkia niin siitä vaan :)
      Värillistä kevään jatkoa kaikille.

    • tatuoitu nti

      Tatuoinnin ottaminen nippaa saman verran kuin sormenpäästä otettava hemoklobiini pistos.

      Menkka kivut on 100 kertaa isommat.

      Ota kuva (tod. näk. ei jää vikaan) ja nauti!

    • antisemitisti

      Voi helvata mitä "keskustelua"!
      Eiköhän se kipu oo ihan siittä tatuoinnin ottajasta ja hänen kipukynnyksestäänkin kiinni...

    • joku

      ei satu itse nukahdin siihen koneen surinaan ja huhtikuussa ottamaan toinen tatuointi

      • kuvatttt

        mulla on kaulassa kuva noin 7x15cm ja ei toi sattunut juuri yhtään..mutta mitä alemmaks menee (lähemmäks rintakehää) niin on herkempi.. nukahin ku alko väritys vaihe:)


    • Sen ottaminen sattuu, sen olemassaolon ajan leimaudut huoraksi ja sen poistaminen plastiikkakirurgilla sekä sattuu että varsinkin maksaa...

      • koukussa tatskoihin

        kyllä se sattuu aluksi mutta totut siihen. Ja tomm8, en tiedä missä kiven alla olet elänyt mutta pitää olla vitun tyhmä ihminen ja leimaa toisen huoraksi tai jollaiseksi pahaksi ihmiseksi tatskan takia.

        Itelläni lukee vasemassa kädessä just olkapään alapuolella "no pain" sitten oikeassa etuselässäni on kolme eläintä, susi, lohikäärme, ja karhu. Minä olen susi koska olen oman tieni kulkija, karhu taas on toinen veljeni ja karhu kuvastaa urheutta, lohikäärme taas kuvastaa viisautta joka on kolmas veljeni. Sitten minulla on toisessa kädessäni babhometh koska uskon luonnon lakeihin ja individiualistiseen filosofiaan enkä hyväksy valtauskontoja. Joten tästä voi päätellä että tatskat ovat monipuolisia ja kuvastavat monia eri asioita joita voi ottaa mm kuvastamaan itseään tai elämänatarinaa. Suosittelen kahtomaan miamin ja lontoon tatuointi tarinat sarjoja.

        niissä on hyviä jaksoja. Syö pääs tomm8 ja tipu kalliolta. Taiat ite olla semmonen leimaaja ihminen.


      • KIITOS PALJON

        RÄKÄNAURUISTA!


      • rrrg
        KIITOS PALJON kirjoitti:

        RÄKÄNAURUISTA!

        milles nyt naureskelet jos selvität senkin vielä..?!


      • RÄKÄNAURU
        rrrg kirjoitti:

        milles nyt naureskelet jos selvität senkin vielä..?!

        :-P
        mIEti sITä.


      • heheheheheheheheheheheehe

        heheheheheheheheheheheheheheehehehehehehehe

        Vai että leimautuu huoraksi. Koskeeko tämä leimautuminen myös miehiä? Ennemmin sinusta tulee minulle huora. Samalla voisin käyttää sinua käsipainona, paitsi jos olet sellainen 60kg homokukkakeppi. Silloin et kelpaa edes käsipainoksi.
        Mieluummin kuitenkin leimautuisin huoraksi kuin tyhmäksi, kuten sinä.


      • tatuoimattomat roskasakit

        Juuri sinunlaisten ääliöiden takia kiitän luojaa etten enää kuulu tatuoimattomien ääliöiden roskasakkiin. Jos pelkkä tatuointi leimaa huoraksi, se kertoo tatuoimattomien "järjen"juoksusta kaiken tarvittavan.
        Tiesitkö että lähes poikkeuksetta raiskaajat, pedofiilit ja sarjamurhaajat on tatuoimattomia? Nyt tiedät. Ole ylpeä itsestäsi. Sinulla on niiden kanssa paljon yhteistä. Minä en kuulu teidän uljaaseen klaaniin.


      • vähä vammanen
        RÄKÄNAURU kirjoitti:

        :-P
        mIEti sITä.

        no eiköhän tossa ollutki kaikki, mille oikein naurat. mielestäni tatuoinnit on siistejä ja jopa tärkeitä joillekkin ihmisille, ei se ole mikään naurun asia.


      • räkänauraja
        vähä vammanen kirjoitti:

        no eiköhän tossa ollutki kaikki, mille oikein naurat. mielestäni tatuoinnit on siistejä ja jopa tärkeitä joillekkin ihmisille, ei se ole mikään naurun asia.

        nauranut tuolle yllä olevalle mielipiteelle, että tatuointi leimaisi naisen huoraksi...?


      • missärahat?

        huora = maksullinen nainen = saa siis rahaa myymällä itseään.......

        MISSÄ HELVETISSÄ ON MUN RAHAT SITTEN????????

        hahhahhaaaaa..... millä vuosituhannella tomm8 elää?


    • sattui

      Kestin kivun kun tatskaa halkattiin yläselkään n.3 tuntia.Olin vaan ihan valkoinen kasvoista ja tatuoinin tekijä sanoi et yleensä tulee verta, mutta mä olin ilmeisesti niin kauhusta kankeena et tihkui vaan vaaleaa nestettä veren tilalla!!en välttämättä menis enää-mutta kyllä sen kestää jos haluaa kestää!!!

      • alaselkä on..

        kivuton paikka tatuoida! Jalkapöytä on kaikkein kivulian!
        Ite ensimmäisen tatskan ottanu 16v:nä :)


    • ainakin..

      tuntuisi, että selkään sattuu paljon vähemmän kuin ranteen alapuolelle. En voi tietenkään tietää, kun molemmissa paikoissa minulla ei ole, vain selässä siis.

      Joku tuolla sanoi, että jos joku sanoo, ettei tatuoinnin ottaminen satu, niin valehtelee. No, minua ei ainakaan sattunut YHTÄÄN, pidin tunnetta ihan miellyttävänä, vähän kuin joku olisi hieronut tms. Joskus esim. kulmakarvojen nyppiminen sattuu minua huomattavasti enemmän.

      • yrtyr

        niin ja sekin vaikuttaa varmasti miten suhtautuu asiaan, jos ei ota siitä kuvan teosta stressiä niin ei varmasti tunnu niin paljoa kun että sitä jännittäs ja ajattelis...luulis näin ainakin....itellä tuntu enemmän tohon käsivarteen kun kaulaan taas ei juuri ollenkkaan...korvan takana on semmonen paikka että että vaan kutittaa vaikka luulin että sattus.. :D


      • päätä

        Niin. kipu kynnys kysymys. Minulla on yksi pieni perhonen ja kyllä se sattui, erivärejä vaseliinia kaksi viikkoa ja vähän särkyä mutta sehän riippu kanssa mihin sen laitat ranne on hermoja täynnä. Mutta jos haluut sen näkymään niin rohkesta vaan, mulla lantion luona eipä tuo näy ku kesällä ,isoja en suosittele voipi tulla katumapäälle.


    • pastori

      Moi! Ota ihmeessä se tatska, jos kerran oot sitä hiniööny jo kauemman aikaa. Itte otin ekan tatskani tän vuoden alussa lavan päälle. Tuntu vähän ilkeeltä raapimiselta, mutta ei sen pahempaa. Kipu ja kylmä on ASENNEkysymys!!! Ei nää kyselyt täälä netis lisää tai poista sun omia tuntemuksia tatuoinnin aikana; sinne vaan niinku Lontoon sumuhun.

      • jgjgjg

        TOTTA KIPU JA KYLMÄ ON ASENNEKYSYMYS!!! saamaa mieltä


    • mihin kohtaan......

      kuva tulee.
      Itselläni on olkapäässä, johon ei sattunut.
      Alaselässä on tribaali, se vähän kirpasi välillä, mutta kyllä sen kestää...............

    • No ei satu, jos on vähänki kipukynnystä!itellä on nilkassa, osa luun päällä, siinnä vähä tirpaisi, mutta mitään pysyvää ja kaunistahan ei maailmaan kivutta synny!on se sen väärti..rohkeasti vaan jos oikeesti olet päättänyt ja asiasta haaveillut..ranteen alle en vaan suosittele mahdóllisen tipan laiton takia mut oha se toinen käsi tietty sitte..ite vaan välttelen paikkoja jotka voi estää joskus esim. äkkillisen hoitamisen sairastumisessa tms...

    • kukaan täällä

      tatuoinut kiveksiänsä? olisin kiinnostunut tatuoimaan omani

    • YKSILÖLLISTÄ

      Riippuu henkilön kipukynnyksestä, onko nynnerö vai tosimasamaso (masokisti)...

    • mustetta

      minulla on mm ranteessa ja yläselässä tatuoinnit. Selkä sattui enemmän, ranne ei lainkaan... nipistystä tietysti. Jotkut suosittelevat emla-voidetta jos kovasti pelkää kipua. kipu on tietysti kovin yksilöllistä, toisilla sattuu toinen paikka ja toisilla toinen.

      • öööööööööööööööööööö

        diapami auttaa paremmin kun mitkään voiteet... kipu on kivaa kunhan sen kestää!!!


      • fsdfsdfs
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

        diapami auttaa paremmin kun mitkään voiteet... kipu on kivaa kunhan sen kestää!!!

        vai diapam..hahhhaaah se on ns rauhottava...voi voi että on taas tietoa siellä... ekä ole vittuílu mielessä kirjotettu.


      • WristTat

        Itse otin juuri ranteen alapuolelle kohtuu ison tatuoinnin ja vaikka ite oon tosi herkkä kivulle ni ei ollut edes sietämätöntä... kunha hetken istuskeli paikallaan ja homma valmis.


    • Otin tässä pari viikkoa sitten tatuoinnin, rintaani, solisluun alta lähtee vesemman rinnan päälle.
      Ei se sattunut niin paljoa mitä kuvittelin,mutta osasi sekin sattua paikoittain. Tatuoija sanoi että kestin sen paremmin mitä eräs mies joka oli ottanut samaan paikaan tatuoinnin,mutta kipukin on yksilöllistä.

      Itse en menisi ottamaan ranteen alle ensimmäistä tatuointia,kivun kannalta.
      Yläselkä tai rinta,suosittelen :)

      Mutta itsehän sä sen päätät ja kestät sen kivun sen mukaan.
      Tsemppiä! :)

      • Jäi vielä kirjoittamatta,että kun iho turtui siihen neulaan, ei se enää satu ollenkaan.
        Jos taukoja pidät usein, sitten se sattuu taas kun neula menee ihon alle.

        Koita saada selvää :)


    • jepulis

      ei ainakaan sattunu vaikka peloteltiinki. Olet varmasti vahingossa viiltänyt veitsellä leipää leikatessasi, sormeesi. Melkein samanlainen tunne tuli.

    • Hetsu.

      Kyllä nuo kuuluvat prostituoiduille, rikollisille ja huumehörhelöille - ei kunnon naisille!

      • haista

        vittu, taiat ite olla niitä huumehorhojä


      • Kielikoru

        Ei herrasmies ota akkaa,jolla paistaa tuo tunnettu ilonaisten leima. Puuttuu vain kielikoru!


      • pimpsakoru?
        Kielikoru kirjoitti:

        Ei herrasmies ota akkaa,jolla paistaa tuo tunnettu ilonaisten leima. Puuttuu vain kielikoru!

        Eikös siitä luettelostas vielä pimpsakoru puutu?
        Ei herrasmies ota vaimoa, jolla on tatuointeja, kielikoru ja pimpsakoru. Mutta odotas kun herran pikku vaimolta silmä välttää niin johan herra juosta jolkuttaa tämän särmikkään tatuoidun neidin luokse ruinaamaan pimpsaa, kun ei oma paksuksi pantu tylsä vaimo enää anna.


    • kipeee---kipeee

      JA sit vielä tuli joku kummallinen kutina ja sit mutsi alko wäkättään ja ny mua kaduttaa ihan hirveesti. Kui toi ruma juttu saatas pois. En kyllä mee mihkään lekureil tai jonnei.

      Emmä vissiin koskaan pääse leimast eroon. Olis pitäny sillo miättiin ja miättiin, mutku kaikil muilki o, ni mix ei mäki. Ja ny sit ihan hirveesti kaduttaa, et kui mä olinki niin pölkky, et tollasen otatin.

      • :-((

        Voi pientä raukkaa. Koeta kestää. Kaikki tekevät virheitä pimpelipom tilutii tööt tööt
        Hanki elämä.


      • teinix paska

        puhuux taax täälx. mene kottiis kasvamaan teinixi


    • on kestämätön

      Pallit on vieläkin tosi kipeet eikä runosta ole kuin puolet tehty...

    • Perhonen

      Ei sattunut ainakaan mulla yhtään, yläselkään otin pari kuukautta sitten. Pelkäsin kans etukäteen, mutta turhaan. Nyt haluaisin vaan lisää, kun ei enää pelota!

    • Ei reikiä, ei tatskoja

      Olen 48, enkä ole milloinkaan halunnut pilata ihoani ottamalla edes korviin reikiä. Minulla on kauniit korvanlehdet, se riittää koruksi minulle. En ymmärrä, miksi ihmiset ottavat tänä päivänä tuollaisia orjanmerkkejä ihoonsa. Lävistys ja tatuointi pilaavat nuoren naisen kauniin ihon. Mies suutelee varmasti puhdasta ihoasi ja rannettasi mieluummin kuin tatuointiasi. Sitäpaitsi raamattu kieltää ottamasta ihopiirroksia ja viilleksimästä ihoaan. Luojan luomana ihosi on paras koru, minkä mies voi rinnalleen saada ja kaunis olet ilman korujakin.

      • tatuointi on kaunis

        Minua vituttaa tatuoimaton iho niin paljon että tekee mieli vetää nyrkki päähän sellaiselle aina kun näkee.


      • tatuointi ON kaunis
        tatuointi on kaunis kirjoitti:

        Minua vituttaa tatuoimaton iho niin paljon että tekee mieli vetää nyrkki päähän sellaiselle aina kun näkee.

        Tatuoimattomat velliperseet on rumia! Mikä olisikaan iljettävämmän näköistä kuin valkoinen, täysin kuvaton, läskin päällä virttyvä nahka. Hyi helvetti!


    • Pönttö.

      Järjetöntä vielä maksaa jostain "leimasta", jolla osoitat olevasi alaluokan ihminen. Et varmaan ole huomannut, että ilotytöillä noita löytyy. Jos on ollut lukemassa tiilenpäitä, monelta löytyy! Mutta jos on vielä köyhä, en ymmärrä. En ottaisi vaikka rahaa tarjottaisiin tuosta.

      • ----

        Osuvan nimimerkin itsellesi valitsit, Pönttö.


      • alaluokan miljonääri

        Minulla on tatuointeja runsaasti eikä rikosrekisteriä. Ensimmäisen kuvan otin parikymppisenä lähes tyhjätaskuna, ja sen jälkeen kuvia on tullut lisää lähes vuosittain, enkä ole enää mikään tyhjätasku. Toissa vuonna verotettavaa tuloa lähes 290000 euroa. Tiedän ainakin kaksi muuta joilla on myös tatuointeja eikä rikosrekisteriä, ja molemmat tienaa reilusti enemmän kuin minä. On siis tietämättömien tyhjäpäiden puhetta aikaisempi kirjoituksesi.


      • sukka!
        alaluokan miljonääri kirjoitti:

        Minulla on tatuointeja runsaasti eikä rikosrekisteriä. Ensimmäisen kuvan otin parikymppisenä lähes tyhjätaskuna, ja sen jälkeen kuvia on tullut lisää lähes vuosittain, enkä ole enää mikään tyhjätasku. Toissa vuonna verotettavaa tuloa lähes 290000 euroa. Tiedän ainakin kaksi muuta joilla on myös tatuointeja eikä rikosrekisteriä, ja molemmat tienaa reilusti enemmän kuin minä. On siis tietämättömien tyhjäpäiden puhetta aikaisempi kirjoituksesi.

        siis tatuointihan on vähän niin kuin koru. Toiset tykkää toiset ei, maku asioista ei voi kiistellä. Kaveri oli laittanut tatuoinnin jonka laitossa kesti noin 3 tuntia. Se ei kuulemman alussa niinkään satu mutta sitten loppuun päin alkaa sattumaan. Eli rippuu myös siitä kuinka suuren ja pitkä kestoisen laittaa.


      • Jalo85
        sukka! kirjoitti:

        siis tatuointihan on vähän niin kuin koru. Toiset tykkää toiset ei, maku asioista ei voi kiistellä. Kaveri oli laittanut tatuoinnin jonka laitossa kesti noin 3 tuntia. Se ei kuulemman alussa niinkään satu mutta sitten loppuun päin alkaa sattumaan. Eli rippuu myös siitä kuinka suuren ja pitkä kestoisen laittaa.

        Minulla on kanssa jo kuva valmiina, mutta hieman jännittää kun ei ottanut vielä yhtään tatuointia. Aiemmat viestit ovat helpottaneet oloa kun on lukenut ihmisten omia kokemuksia tatuoinnin ottamisesta. Mutta ei se tatuointi tee ihmisestä tyhmää tai mitään muutakaan. Jotkut ottavat tatuoinnin koristeeksi iholle ja toisilla se liittyy johonkin tarinaan. Itse olen ajatellut ottaa tribaali leijonan oikeaan käsivarteen, koska olen horoskoopiltani leijona. Muutenkin leijonan luonne sopii luonteeseeni ja tiedä sitä vaikka innostuisin ottamaan enemmänkin tatuointeja.

        Olen harkinnut jo pitkään ottamista joten aion ottaa ja tiedän että tulen pitämään tatuoinnista, koska valitsen sen tarkkaan minkä haluan. Oli se lopun ikänsä se ei haittaa. =)


      • ffutyyr
        Jalo85 kirjoitti:

        Minulla on kanssa jo kuva valmiina, mutta hieman jännittää kun ei ottanut vielä yhtään tatuointia. Aiemmat viestit ovat helpottaneet oloa kun on lukenut ihmisten omia kokemuksia tatuoinnin ottamisesta. Mutta ei se tatuointi tee ihmisestä tyhmää tai mitään muutakaan. Jotkut ottavat tatuoinnin koristeeksi iholle ja toisilla se liittyy johonkin tarinaan. Itse olen ajatellut ottaa tribaali leijonan oikeaan käsivarteen, koska olen horoskoopiltani leijona. Muutenkin leijonan luonne sopii luonteeseeni ja tiedä sitä vaikka innostuisin ottamaan enemmänkin tatuointeja.

        Olen harkinnut jo pitkään ottamista joten aion ottaa ja tiedän että tulen pitämään tatuoinnista, koska valitsen sen tarkkaan minkä haluan. Oli se lopun ikänsä se ei haittaa. =)

        Sattuminen on ylisana, mieluummin otan tatuoinnin kuin turpaani saan. Se eka sivallus tuntuu, sitten siihen turtuu ja jos jatkuu pidempään olo käy epämukavaksi. Hauskaksi puuhaksi en sitä sanoisi.

        Mutta jokaiselle käy prosessin lopussa sama, kun katsoo valmista kuvaa...parin päivän päästä haluaa lisää olipa se "sattunut" tai ei, lopputulos on niin mukava, että aloittaa suunnittelemaan lisäkuvia.
        Itsellä valmistumassa toisen käden täyttäminen, molemmissa pohkeissa kuvaa ja mietin vain mitäs tohon toiseen käteen keksis...ehkä se on sitä hölmöyttä, mene ja tiedä, mutta itse rahani teen ja päätän sijoitanko sen tauluun seinällä vai itseeni. Taiteeksi tatuointeja sanon, kunhan tekijä on taiteilija ei hakkaaja.


      • Jalo85
        ffutyyr kirjoitti:

        Sattuminen on ylisana, mieluummin otan tatuoinnin kuin turpaani saan. Se eka sivallus tuntuu, sitten siihen turtuu ja jos jatkuu pidempään olo käy epämukavaksi. Hauskaksi puuhaksi en sitä sanoisi.

        Mutta jokaiselle käy prosessin lopussa sama, kun katsoo valmista kuvaa...parin päivän päästä haluaa lisää olipa se "sattunut" tai ei, lopputulos on niin mukava, että aloittaa suunnittelemaan lisäkuvia.
        Itsellä valmistumassa toisen käden täyttäminen, molemmissa pohkeissa kuvaa ja mietin vain mitäs tohon toiseen käteen keksis...ehkä se on sitä hölmöyttä, mene ja tiedä, mutta itse rahani teen ja päätän sijoitanko sen tauluun seinällä vai itseeni. Taiteeksi tatuointeja sanon, kunhan tekijä on taiteilija ei hakkaaja.

        Kiitos vastauksesta. Pakkohan se jossain on tunnuttava ainakin vähän. Tietää ainakin että tuntoaisti toimii. Itse aion ottaa tatuoinnin ja en tule peruuttamaan päätöstäni. Vähän jännittää mutta aion ottaa läheisen ihmisen tukemaan minua. Tietysti kuva on tarkkaan valittu ja tiedän että se tulee olemaan pysyvä. Jos elämässä alkaa pelkäämään liikaa niin ei mistään tule mitään.


    • tsemppiä!

      on aika lailla jänteitä sun muuta tilpehööriä ihan ihon pinnassa. voi tuntua epämiellyttävältä. samoin niska, koska luut on tosi lähellä "pintaa". itselläni on tatuinti jalkapöydässä. ei tuntunut yhtään pahalta, kun neuloa meni siinä luitten välissä: vain nahassa. mutta sitten kun menitiin ihan siitä luun päältä.. :S auts! mutta aina voi sanoa, että nyt tauko. ja kuvaa tehdään muutaman sekunnin erissä ja sitten pyyhitään. kyllä sen kestää

    • FooFaitteri

      Itse otin juuri kyynärvarren sisäpuolella, noin 8x4 cm tatuoinnin jossa oli aikapaljon väritettävää, oli ensimmäinen.
      Jännitin jonkin verran kipua etukäteen, mutta ei sitä tuntemusta voi kyllä kivuksi kutsua, sellasta epämielyttävää raapimistahan se oli ja värittäminen "sattu" vähän enemmän ja mitä lähemmäs kyynärtaivettä mentiin, ni sitä enemmän tuntu.
      Mutta jos oikeesti kuvan haluatte, ni ei sitä kipua todellakaan tarvi pelätä. En tiedä omasta kipukynnyksestäni, kun ei oo koskaan isommin sattunu, mut enköhän ihan normijätkä oo.

    • Anonyymi

      Tatuoinnin ottaminen sattuu aina. Eri asia on sitten, että kuinka paljon.
      Kipua paljon pelkääville voi olla avuksi emla-voide. Se tosin saattaa vaikuttaa musteen pysyvyyteen.

    • Anonyymi

      Kaipa se sattuu. Mutta kannattaa toki totuttautua helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe