Olen aina halveksinut miessukupuolta ne olennot ei osaa mitään. Käytän heitä vain seksuaaliseen tyydytykseeni ja vaihtelenkin usein valinnavaraa riittää. Tauteja en saa olen järkevä. Leikin illalla lämmintä mutta aamulla viilenneen kahvin jälkeen saa painua. Ja en soittele perään olen helppo tapaus teille. Minulla 2 aviotonta lastakin joita en ole koskaan tunnustanut kenen ne ovat (itse tiedän. Osaan olla varsin lämmin ja viehkeä mutta minussa on se "hutsu" puoli ja naureskelenkin miesten sinisilmäisyydelle välillä.
Ikuisesti sinun sanon usein.
Olen ylempänä miehiä
12
330
Vastaukset
- mitään?
Nytkin suollat paskaa tänne miehen keksimällä tietokoneella. Ja ylläsi on katto pään päällä jonka miehet on rakentaneet. Heheh, vittu kun olet idiootti.
- laskeuduin
kyseisen idiootin tasolle.
- MMies
Etkä edes kirjoittaa osaa oikein, mikä oikeastaan olikin arvattavissa.
- edes :
tyydyttää sua?
- lskdgjl
esiintyä naisena, kannattaisi hiukan panostaa siihen, että valehtelu olisi edes jossain määrin uskottavaa. Samoin kieliopin kanssa, jos teksti näyttää ala-asteikäisen tarkkailuluokkalaisen tuotokselta, se ei oikein ole vakuuttavaa.
- Papeete1
Epäuskottava ja avuton kyhäelmä. Ei jaksa edes tarttua näin surkeeseen, vaikka tekemisen puute hieman vaivaakin.
- sinä :
tartuit
- alkuperäinen kirjoittaja
Olen nainen joka tuntee kiertonsa ja oman kehonsa.
Esimerkiksi tänään kun kävin saunassa kuukautiset saivat uutta kyytiä löylyistä ja minulla onkin lukihäiriö niinkuin kuninkaallisillakin tuolla ruotsissa. - Papeete1
sinä : kirjoitti:
tartuit
Mutten tän enempää jaksa vaivautua tästä aiheesta.
Täällä on hiljaista ja tylsää sen kerran kun meikä saa koneen kylään. Surkeaa :( - Papeete1
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Olen nainen joka tuntee kiertonsa ja oman kehonsa.
Esimerkiksi tänään kun kävin saunassa kuukautiset saivat uutta kyytiä löylyistä ja minulla onkin lukihäiriö niinkuin kuninkaallisillakin tuolla ruotsissa.Ja mä olen Keski-Suomen Kuningatar.
- Sasha Z.
Menisit jo pois.
lauseen rakenne sulla. Oletko käynyt kokeilevan runouden kurssilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760