Missä lienee mahtaa nykyään tavata ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät juo tai polta - ei välttämättä täysin kapakattomia, muttei sitä toisena olohuoneena pitäjiäkään?
Mihin ihmeeseen te ihmiset menette jos haluatte uusia tuttavuuksia, jos ei parisuhdetta, mutta edes ystäviä?
Ei jaksaisi baarissa istua, kahvilakausi ei ole oikein kukoistuksessaan - siis jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi netti?
Nykypäivän tapaamispaikat
Vain netti?
2
392
Vastaukset
- Netistä olen
kyllä löytänyt muutaman ystävän ja sitten yllättäen lasteni vanhempain illoista.
Olisihan se kiva löytää omaa sukupuolta oleva ystävä jonka kanssa voisi käydä keikoilla, teatterissa ja siellä kapakoissakin joskus :) - Marjo27
Mie tapasin miu nykysen avopuolison/kihlatun suomi24:n 22 chatissä, tommonen kolme vuotta sitten. Hää kyllä ekax lähesty minuu ja siitä se sit lähti. :) Kerkesin kyllä reilun vuoden netissä siellä sun täällä surffaillakin.
Nykyäänki chattään välistä tuolla 22 :ssa ja iha vaan käyn juttelees ihmisten kanssa. Suosittelen koittaan chattiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293