Kemin CM

vittuuntunut

Eihän tästä tuu enää mtn. Joka hemmetin kerta ku sittarissa käyt kaupassa ja tutkin kassakuitin niin aina sillä on joku hintavirhe! Aina saa olla oikomassa.. Eihän ne suuria summia ole, mutta ihan periaatteenkin vuoksi.
Ennen Tokmannis oli joka toinen tuote hinnaltaan väärin, mutta siellä sentään oikastaa ne nurisematta. Kun taas sittarissa väännetään kättä jonkun 5kymmenen sentin takia.
Joo, ei mun talous siihen kaadu, mut se PERIAATE. =)

9

3496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivämäärä

Katsokaa myös päivämäärät. Lihoissa ja makkaroissa vanhat päivämäärät. Lihat myynnissä täydellä hinnalla ja lihojen värikin on jo harmaa.Lopetin myös Kemin cm-käynnin.

• tartte mennä

ko. kauppaan. Joka jumalan kerta, kun olen hakenut sieltä jotain, on saanut pysähtyä infoon oikomaan kuittia. Ja sitten sen infossa olevan mimmin kanssa vännetään, mikä on hinta ja ei ole. Sitten soitetaan jonnekin, jossa koskaan ei kukaan vastaa. Sitten lähtee itse katsomaan hyllyyn, mikä hinta. Ja voi jumaliste, mitä värkkäämistä.
        Täytyyhän se kaupassakäynti olla pikkusen helpompaa??

• aloittanut
        tartte mennä kirjoitti:

ko. kauppaan. Joka jumalan kerta, kun olen hakenut sieltä jotain, on saanut pysähtyä infoon oikomaan kuittia. Ja sitten sen infossa olevan mimmin kanssa vännetään, mikä on hinta ja ei ole. Sitten soitetaan jonnekin, jossa koskaan ei kukaan vastaa. Sitten lähtee itse katsomaan hyllyyn, mikä hinta. Ja voi jumaliste, mitä värkkäämistä.
        Täytyyhän se kaupassakäynti olla pikkusen helpompaa??

Niin, siksipä mäkään en sinne enää helpolla mene. Alkaa pikku hiljaa riittämään kuittien oikominen. Ja itsekki kattelen ne aina tosi tarkkaan. Kai senki takii ku siwassa itse töissä.. :D

• oikaisija
        aloittanut kirjoitti:

Niin, siksipä mäkään en sinne enää helpolla mene. Alkaa pikku hiljaa riittämään kuittien oikominen. Ja itsekki kattelen ne aina tosi tarkkaan. Kai senki takii ku siwassa itse töissä.. :D

Tuleeko oikaistuksi, jos on jäänyt perimättä jonkin tuotteen hinta? Itse tarkistan hinnat joskus jo kaupassa, mutta kotona aina, kun otan tavarat kassista. Sattuupa toisinaan, että olen ostanut pari samaa tuotetta ja toinen on jäänyt pois kuitista, jota siis EN OLEKAAN MAKSANUT. Olen oikaissut myös nämä hinnat mm Prismassa. Kehtaan sitten mennä myös sanomaan, että minulta on peritty nyt liikaa. Euromarketissa ja Tradeka -ketjussa tai mikä se nykyään onkaan on hyvä, kun siellä on hintatakuu. Sanoin tämän mm Keminmaan CM, kun ostin alennus T-paitoja pe ja kolmessa oli punainen hinta 1 e, mutta yhdestä vain kassalla tuli 1 e ja muista 5 e. Siinä soiteltiin ja aikaa tuhraantui, korjattiin kuitenkin 1 e ja olivat prikulleen samanlaiset. Että hoh hoijaa nämä alennustavarat myös. Pyrin itse huolellisuuteen, mutta joskus saattaa tulla ylläreitä, mutta on ne aina korjaantuneet.

• tosiaankaan ole

itsellä vielä kertaakaan kyseisessä kaupassa ollut väärää hintaa kuitissa verrattuna hyllyn reunaan. Niin se vain ihmiset menee että jokaikisessä kaupassa jossain vaiheessa vääriä hintoja vaan tulee, että koettakaa kestää ja oikoa.

• mieltä.

Sekin on vain niin, että eräillä meistä on aina niin kurjaa ja sattuu ja tapahtuu kaikkea mahdollista.

Ei mulla vain ole valittamista. Mukavaa kevättä palvelualttiille henkilökunnalle jos luette näitä rienauksia.

• asioida
        mieltä. kirjoitti:

Sekin on vain niin, että eräillä meistä on aina niin kurjaa ja sattuu ja tapahtuu kaikkea mahdollista.

Ei mulla vain ole valittamista. Mukavaa kevättä palvelualttiille henkilökunnalle jos luette näitä rienauksia.

Kun kaikemaailman kuspäät, lakannet käymästä.

• keminMaalainen

jotaki perseaukisia kommunisteja, kun kitisette jonku sentin tai euron perään. Hävetkää! Köyhät!

Joutavampaa hommaa, kuin kytätä kassakuitteja. Perkele!

• siellä

ja mesoa, kun et mistään kuitenkaan mitään ymmärrä!!
        Pysy siellä Keminmaassa ja ole hiljaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe