että minä en todellakaan ole kenenkään ihannenainen, en sinne päinkään. Pari kuukautta olin ihan maassa, mutta nyt olen alkanut ihan vakavissani ajattelemaan, että mitäs nyt sitten, kun parisuhde ja perhe on haaveena pois laskuista. Mutta jotenkin se osoittautui hyväksi asiaksi, koska nyt tajuan miksi tavallinen nainen ei kelpaa miehille ja sen kanssa on helpompi elää kun tajuu miten täydellinen täytyisi olla kelvatakseen. Nyt ei tarvitse enää yrittää eikä surra, vaan etsiä muuta sisältöä elämään.
Tätä palstaa lukeneena
20
1035
Vastaukset
- Missä mättää
Jos ongelmasi on, että luulet sinulla olevan painoa 2 kiloa likaa, päässä on poikatukka, kynnet on pureskeltu, päällä tuulipuku tai muuta lökkänää, ongelma on helppo korjata.
Syöt niin että sinulla on 10 kiloa "liikaa", kasvatat pitkän tukan ja hoidat kyntesi kuntoon ja käyt vaatekaupassa, näyttää jo paljon paremmalta.- ap.
Mä en ole pitkä ja laiha, en sinisilmäinen blondi, mä en meikkaa, mulla on ihan vääränlaiset rinnat(jopa vääränväriset nännit!), mun ihoni ei ole virheetön, kaikki vain on erilaista kuin mitä miehet haluaa. Mutta toisaalta se on helpottavakin tieto. Jos mussa olisi vialla vain joku pikku juttu, niin se harmittaisi, mutta kun kaikki on vialla, niin se on helpompi hyväksyä.
- -törkeetä sinultakin-
ap. kirjoitti:
Mä en ole pitkä ja laiha, en sinisilmäinen blondi, mä en meikkaa, mulla on ihan vääränlaiset rinnat(jopa vääränväriset nännit!), mun ihoni ei ole virheetön, kaikki vain on erilaista kuin mitä miehet haluaa. Mutta toisaalta se on helpottavakin tieto. Jos mussa olisi vialla vain joku pikku juttu, niin se harmittaisi, mutta kun kaikki on vialla, niin se on helpompi hyväksyä.
No minä olen sinisilmäinen blondi pitkine hiuksineni, hyvine ihoineni ja ryhdikkäine rintoineni vaan eipä sitä miestä minullekaan löydy. Elämä on pelkkää ongelmaa minullekin. se perhe olisi joskus kiva saada. Älä valita sisko kulta.
- KOKEILE
No, jos ey mitään muuta keksi niin yritä löytää itsellesi SE SOPIVA vaikkapa deittaamalla. Kokeile ainakin. Ja muista rekisteröityä jos et ole veilä siellä. Lisätiedot: www.ccdeitti.fi. Varmasti Suomen suosituin.
- ap.
ymmärtää mun pointtia? Mä en ole oikeanlainen ja mä oon melko varma, että jos valehtelisin jossain deitti-ilmoituksessa, niin eiköhän se totuus selviäisi heti kun tavataan...
- Viestienlukija
ap. kirjoitti:
ymmärtää mun pointtia? Mä en ole oikeanlainen ja mä oon melko varma, että jos valehtelisin jossain deitti-ilmoituksessa, niin eiköhän se totuus selviäisi heti kun tavataan...
Rehellisyyteen se perustuuki. Etkä muuten ikinä usko minkä ajan sen oikean löytäminnen deittaamalla vie. Enkä tietääkseni sullekaan valehtele. Näitä viestejä lukeneena tekisi mieli sanoa suoraan, mutta ku täällä ei saa kettuilla.
- vaikuttaa provolta
mutta kommentoidaanpa nyt kuiteskin, provo tai ei.
Mitä sitten tarkoittaa ihannekumppani. Eikö se ole sellainen 100% match niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kuka meistä on 100% jotain, ei kukaan. Kaikista löytyy omat vikamme. Livessä kun tapaa toisen ja kemiat jollain lailla natsaa yhteen, ihastumisen tunne hävittää kaikki epäolennaisuudet pois ja näkee vain ne miellyttävät asiat. Sitten sanotaan, että se oli täydellinen kumppani jne.. Netissä ei tätä tunnetta synny ja näin ollen tulee analysoitua kaikki ominaisuudet.
Itse en varmasti kuulu näillä palstoilla ihannemiehien joukkoon. Olen nälkäisenä äkäinen ja hiukset ovat alkaneet pakenemaan otsalta. Kuka sellaista haluaa (nämä nyt oli vain esimerkkejä, en edes yritä väittää muutoin olelvani ihannemies kenellekkään). Mutta mitä sitten, miksi minun pitäisi olla 100% match johonkin muottiin. Sellaiset ihmiset, jotka saalistavat täydellistä kumppania, saalistavat sitä varmasti vielä vanhuksina. Pistä kevyt meikki namaan, siistit vaateet ja lähde käväiseen ulkona. Siellä törmäät varmasti elämän oikeisiin realiteeteihin.- Tämän "profiilin"
Niin kirjoita siihen jotain sellaista, millä teet itsestäsi kiinnostavan. Sitten kun pääset siihen pisteeseen, että olet liattanut ji muuatman webbiviestin niin lähetä soittokustu, sillä ääni kertoo vielä enemmän kuin kuva.
- Tarkkaan tiedä
Mitä provo tarkoittaa?
- on sellainen
Tarkkaan tiedä kirjoitti:
Mitä provo tarkoittaa?
joka puhuu puuta heinää vain provosoidakseen muita. Tässä tapauksessa kuvittelen aloittajan avanneen keskustelun ihmisten arvostelemisesta väitäämällä menneensä maihin ihannenaispalstaa lukemalla. Voihan se toki näin ollakin, mutta kovin heikko itsetunto pitänee olla, jos nettikirjoittelusta menee maihin.
- ap.
Mä vain luulin ennen, että miehet on kuin naiset, mutta tätä palstaa lukeneena tajusin, ettei todellakaan ole! Se on helpottava tieto, koska nyt ymmärrän miksi en kelpaa, kun tajuan miten paljon miehet vaatii.
- ap.
on sellainen kirjoitti:
joka puhuu puuta heinää vain provosoidakseen muita. Tässä tapauksessa kuvittelen aloittajan avanneen keskustelun ihmisten arvostelemisesta väitäämällä menneensä maihin ihannenaispalstaa lukemalla. Voihan se toki näin ollakin, mutta kovin heikko itsetunto pitänee olla, jos nettikirjoittelusta menee maihin.
nettikirjoittelu eroaa miesten oikeista mielipiteistä?
- kirjoittelu eroaa aika paljon
ap. kirjoitti:
nettikirjoittelu eroaa miesten oikeista mielipiteistä?
En usko, että monikaan live-elämässä sanoisi kaikkia niitä asioita, joita täällä tuo ilmi. Anonyyminä on vain niin helppoa purkaa turhautuneisuuttaan. Sitäpaitsi osa kirjoittajista on saanut ainoat kokemuksensa naisista elokuvien ja internetin kautta, joten he eivät edes tiedä seurustelusta yhtään mitään.
- kiva tietää
ap. kirjoitti:
Mä vain luulin ennen, että miehet on kuin naiset, mutta tätä palstaa lukeneena tajusin, ettei todellakaan ole! Se on helpottava tieto, koska nyt ymmärrän miksi en kelpaa, kun tajuan miten paljon miehet vaatii.
mitä sellaista mielestäsi miehet sinulta vaativat, jota sinulla ei ole?
- lukea muita vastauksiasi
kiva tietää kirjoitti:
mitä sellaista mielestäsi miehet sinulta vaativat, jota sinulla ei ole?
Hieman huvitti lukea mainitsemiasi 'vikoja'. Tiedän ettei saisi huvittaa, sillä varmasti ne oikeina asioina koet, mutta pieniä ovat ongelmasi.
Kaikki eivät todellakaan etsi pitkiä, hoikkia blondeja jotka meikkaavat lähikauppaan mennessään. Väärän väriset nännit :) toi on kyllä huippu juttu. Onko ne kenties vihreät, vai siniset? Jos olet etsimässä itsellesi elämänkumppania, etkä mallitoimistosta töitä, niin unohda tollaiset asiat. Kenelläkään ei ole virheetön iho ja meikkaamalla saa pieniä ihmeitä aikaan. Jos löydän jonkun, joka oikeasti on sinusta kiinnostunut, niin hän ei välitä noista asioista pätkääkään. Muista vain aina olla iloinen ja hymyillä paljon. Mököttäjät ei kiinnosta ketään, oli sitten pitkä tai pätkä. - mies24v.
lukea muita vastauksiasi kirjoitti:
Hieman huvitti lukea mainitsemiasi 'vikoja'. Tiedän ettei saisi huvittaa, sillä varmasti ne oikeina asioina koet, mutta pieniä ovat ongelmasi.
Kaikki eivät todellakaan etsi pitkiä, hoikkia blondeja jotka meikkaavat lähikauppaan mennessään. Väärän väriset nännit :) toi on kyllä huippu juttu. Onko ne kenties vihreät, vai siniset? Jos olet etsimässä itsellesi elämänkumppania, etkä mallitoimistosta töitä, niin unohda tollaiset asiat. Kenelläkään ei ole virheetön iho ja meikkaamalla saa pieniä ihmeitä aikaan. Jos löydän jonkun, joka oikeasti on sinusta kiinnostunut, niin hän ei välitä noista asioista pätkääkään. Muista vain aina olla iloinen ja hymyillä paljon. Mököttäjät ei kiinnosta ketään, oli sitten pitkä tai pätkä....ei se hymyily ja "aina iloinen" ole mikään vaatimus ainakaan minulle!
Tai no toki ois hyvä jos se hymy sieltä ees joskus tulee kun jokin asia huvittaa tai jos jotain hyvää tapahtuu, mutta sopivasti tosikot ihmiset on varsin jeah!
Mökötys ei kyllä kuulosta hyvältä, mutta tarvitseeko sitä vakavuutta heti sellaiseksi leimatakaan?!
AP:lle vielä: ihannenaista EI OLE OLEMASSA ^_^
Eikä sen puoleen miestäkään. - Tietääkseni en ole
on sellainen kirjoitti:
Provosoinut täällä ketään. Olen ehkä voinut tuntua pikkuisen protestanttiseltä, mutta yleensä en ole sitä.
- Ja henkilökohtaisen mielipi...
lukea muita vastauksiasi kirjoitti:
Kaikki eivät todellakaan etsi pitkiä, hoikkia blondeja jotka meikkaavat lähikauppaan mennessään. Väärän väriset nännit :) toi on kyllä huippu juttu. Onko ne kenties vihreät, vai siniset? Jos olet etsimässä itsellesi elämänkumppania, etkä mallitoimistosta töitä, niin unohda tollaiset asiat. Kenelläkään ei ole virheetön iho ja meikkaamalla saa pieniä ihmeitä aikaan. Jos löydän jonkun, joka oikeasti on sinusta kiinnostunut, niin hän ei välitä noista asioista pätkääkään. Muista vain aina olla iloinen ja hymyillä paljon. Mököttäjät ei kiinnosta ketään, oli sitten pitkä tai pätkä.Suosittelisin suuveden käyttöä, vasrinkin aamuisin. Sen ansiosta nnmittäin hengistykään ei haise niin h:n pahalle.
- Osoittaa
mies24v. kirjoitti:
...ei se hymyily ja "aina iloinen" ole mikään vaatimus ainakaan minulle!
Tai no toki ois hyvä jos se hymy sieltä ees joskus tulee kun jokin asia huvittaa tai jos jotain hyvää tapahtuu, mutta sopivasti tosikot ihmiset on varsin jeah!
Mökötys ei kyllä kuulosta hyvältä, mutta tarvitseeko sitä vakavuutta heti sellaiseksi leimatakaan?!
AP:lle vielä: ihannenaista EI OLE OLEMASSA ^_^
Eikä sen puoleen miestäkään.Rakastavansa. Rakastuminenhan on sitä, kun raapaiset tulitikun, mutta rakasTAMINEN on sitä, kun nuotio palaa.
- tiskiin vaan
Tottakai kannattaa keskustelupalstakirjoittelun perusteella heittää pensselit multaan. Mihinpä sitä olisi kelvollinen kun jokaisesta ominaisuudesta jollakin on jotain negatiivista sanottavaa. Ja toki kun kaikkia ei voi yhtäaikaa miellyttää, kannattaa sulkeutua bunkkerin odottamaan kunnes tämä säälittävä elo päättyy.
Tai sitten voi vaikka miettiä, että täällä listataan ihanteita. Ne, joille on aivan sama, onko hiukset vaaleat, tuskin kirjoittavat "aivan sama". Pieni joukko miehiä on varmasti sellaisia, jotka haluavat vaaleahiuksisen naisen. No, toki he sen kirjoittavat, mutta muille se taitaa olla yhdentekevää. Näin et voi päätellä siitä, mitä kirjoitetaan, mitkä olisivat ehdottomat vaatimukset, koska ei-ehdottomat jättävät kirjoittamatta ei-ehdottomuuden.
Toki siis miehillä on myös stereotypia, millaisista miehistä naiset pitävät: pitkä, tumma, lihaksikas, rikas. Eli siis keskimittainen, normaalissa päivätyössä oleva mies (n. 80 % kaikista miehistä) on kelvoton kumppaniksi, joten miksi siis edes yrittää (prosenttiluku nousee vielä huomattavasti, jos otetaan muut "ihannevaatimukset" huomioon). Tai jospa se menisikin niin, että voisit valita noista ei-täydellisistä ei-ihannemiehistä sellaisen, joka miellyttää Sinua omaksi subjektiiviseksi ihannemieheksesi - siis jos Sinulle käy sellainen mies, joka ei vastaa pilkulleen tuota naisten "ihannelistaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266