Eikä taida onnistua muiltakaan. Teoriassa sellainen barree on olemassa. Täytyy sanoa, että olkoot sitten, muttei käytännössä.
Että opin minä teoriassa jotain, mutten käytännössä.
B barreena 19. nauhalta ei
5
283
Vastaukset
- ???..
...sisältyykö tähän joku kysymys tai opetus?!?
- mitään
Onko jollain muulla hyviä kokemuksia teoriasta?
- täällä...
mitään kirjoitti:
liiallista teoriapainotteisuutta vastaan, mutta toi sun perustees saa jo minutki hiljaiseks:D
- mistä
täällä... kirjoitti:
liiallista teoriapainotteisuutta vastaan, mutta toi sun perustees saa jo minutki hiljaiseks:D
löytyisi käytännönläheisiä ohjeita?
No, joo. Perusteeni lähti ihan barree-äffästä. Barreet sen kun jatkuivat tosiaankin 19. nauhalle asti ... Että kaikki on mahdollista jos on tarpeeksi kapiat sormet :D
Ajattelin ensiksi laihduttaa 25 kiloa. Siinä sormetkin kutistuu muttei lyhene. Voi olla, että pitää laihduttaa peräti 26 kiloa. Mitäpä sitä ei tekisi kitaransoiton vuoksi!
PS. Olen laihtunut jo kaksi kiloa.
PPS. Se tosin johtui parturissa käynnistä.
PPPS. Olen harkinnut mielenterveystoimistossa käyntiä mutta sinne on kuukausien jonot.
PPPPS. Että siihen mennessä minä olen jo 26 kiloa laihtunut.
PPPPPS. Ainoa ongelma on siinä, että jos vyötärönympärykseni kapenee ruuhesta slimiksi, niin onko sillä mitään vaikutusta sormiini? Monella neidillä kun on suuremmat sormet kuin minulla ...
PS. Olen laihtunut jo kaksi kiloa. - -------------
mitään kirjoitti:
Ei sellaista riffiä olekaan missä ei olisi jotain sointukiertoa tai sävelasteikkoa taustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756