Hieno nainen

älä kävele onnesi ohi

Kansainvälinen mies vailla vertaa.

Tällaisia kosmopoliittismiehiä näet yleensä vain sarjakuvissa ja elokuvissa.
Käytöstavat kuninkaallista luokkaa, toivonkin myös sinun olevan tyylikäs nainen joka omaa sivistystä, osaa käytöstavat kulloisenkin tilanteen mukaan.

Miesseuraa sinulle * rakas* tarjoaa 180,cm aikuinen, kokenut savuton Suomalaismies41 hyvä keskustelija ja taitava hieroja. Olen toiset huomioiva, raitis, huumorintajuinen, tanssitaitoinen ja komea. Erotiikan suhteen olen erittäin vapaamielinen, joten voit keskustella kanssani mistä tahansa. Tosin, vaikka olenkin lasten ja eläinten ystävä, jätän heidät makuuhuoneeni ulkopuolelle. Sama koskee miehiä.

Voimme tavata minun asunnollani Kaivopuistossa tai jos tulet kauempaa, voit sopimuksen mukaan majoittua kakkosasunnolleni Kulosaareen jossa minulla on
2 h, paarikeittiö sauna tämä kaikki sinun käytössäsi niin halutessasi. Lähden kanssasi mahdollisuuksien mukaan myös matkalle tai mökille. Virallinen ammattini liikuttaa minua ympäri Eurooppaa suuressa ilmailualan kansallisessa yhtiössä toimien, joten ennalta sovitusti voimme tavata jossakin Euroopan metropoliitoissa sinun niin halutessa vaikkapa Paris' jossa voisimme tutustua paikalliseen Lido//cabaret show mikä ei jätä ketään kylmäksi.

Miten haluat viettää iltasi Helsingissä? Tahdotko hakeutua alkuillasta kapakkaan ja olla humalaisten piirittämänä, kunnes aamuyöllä siirryt yksin huoneeseesi ja heräät huonosti nukutun yön jälkeen päänsärkyyn? Vai haluaisitko ehkä alkuillasta aterioida kanssani ja nauttia loppuillan rentouttavasta seurastani, päästen sinut ajoissa nukkumaan ja virkeänä hoitamaan asioitasi seuraavana päivänä? Virkistävä laatuaika kanssani tuskin edes ylittää railakkaan kapakkaillan kustannukset.

En seuraa juorulehtiä ja huuleni ovat muutenkin sinetöidyt, mitä tulee kanssasi vietettyihin ikimuistoisiin hetkiin vaikka tummenevassa yön sinessä kuun sillalla.

11

2311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

LOL

• tottakai kiinnostaa

LOL - muuten olisin ollut kiinnostunut, mutta kun sulla oli vain paarikeittiö ja ole naina haaveillut baarikeittiöstä.

• joku vastaa.

Mietin, että miksi kirjoitat tänne etkä sinkkupalstoille? Olen joskus miettinyt huvikseni edustusrouvan ominaisuuksia ja päätynyt siihen, että ei ole: Osaanko luontevasti keskustella eri maalaisten kanssa? En. Osaanko tehdä hyvää ruokaa? Joo. Olenko kaunis? Joo. Osaanko käytöstavat? Kyllä. Olenko keskustelutaitoinen ja älykäs? Jep. Musikaalinen? Joo. Taiteellinen? Joo. Osaanko miellyttää miestä? En. Menetkö mielummin kuppilaan kuuntelemaan bändiä kuin istuskelemaan kynttiläillalliselle? Bändiä kuuntelemaan. Harrastatko yhden illan juttuja? En. Oletko eroottisesti vapaamielinen? Riittävän. Oletko koulutettu? Jep.

• Kerro..

Millainen on hieno nainen? Mummuvainaani kanssa asiasta monesti väittelimme. Onko hieno nainen sellainen hienosti pukeutunut lady vai yleisesti hieno ihminen joka haluaa ajatella kaikista hyvää?
      Eli avarakatseinen luonnonsuojelija hippineito?

Onko niin sinun mielestäsi että hieno nainen on sellainen joka haluaa kosmopoliittimiehen jolla on käytöstavat kuninkaallista luokkaa ja vapaamielinen suhtautuminen erotiikkaan?

Tiedätkö mitä ihan oikeasti tälläinen "hiano" nainen haluaa? IHMISEN joka ei ole täydellinen vaan on täydellisesti epätäydellinen oma itsensä.
      Sellainen mies jonka kanssa saan olla oma itseni.
      Nauraa, vetää lärvit ja valvoa koko yö puhuen jotakin epäolennaista. Mieluimmin teltassa keskellä inaria kuin kulosaaressa.

Muuten railakkaan kapakkaillan jälkeen krapulaseksi on luontevasti vapaamielistä.

• Findest Du das Mädchen

Ich bin das richtige Mädchen fur Dich.Ich komme nach
        Helsinki vielleicht zum Weichnachten.

• jos kaikki

muut kriteerit täyttyy mutta eroottisesti olen ujo ja "vanhanaikainen"??

• nainen.

Eli mites sinut saa kiinni, jos sinusta on oikeasti kiinnostunut...?

Sähköpostisi...?

• itse, miten on

mahdatko pyyhkiä itse...äitikö ?

• ..on mies...

Varsinkin toi paarikeittiö puree muhun !! :-)

..hätätilanteessa kannetaan pihalle???

• no johan on
        ..on mies... kirjoitti:

Varsinkin toi paarikeittiö puree muhun !! :-)

..hätätilanteessa kannetaan pihalle???

disainia, sekin vielä!

• elämänmakua

Vaikka ulkoisesti ehkä? täyttäisin kovat vaatimuksesi,niin tuollainen kiiltokuva elämäntapa ei vaan kolahda, vaikuttaa liian steriililtä ja tylsältä, ei mitään särmää ja rosoa.Siis, miksi kauniitkin naiset rakastuvat renttuihin?Mieti sitä, kultapoju?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe