Halleissa on usein niin ahdasta että ohituksia ja kohtaamisia on jatkuvasti.
Tyylikäs krooli vaatii puolet siitä leveydestä mitä omintakeinen "sivupotkusammakko".
Hipaisutkin ovat vaarattomampia kuin sivusuunnan huitaisut.
Kaikki mieluummin kroolaamaan
4
864
Vastaukset
- Nainen 32 vee
kunto ja tekniikka ei varmaan useimmilla anna kroolille myöden. Krooli on rintauintiin verrattuna raskaampi uintityyli ja varsinkin väärällä tekniikalla pää ylhäällä uiden... itse nautin kroolista nyt vasta kun on muutenkin saanut kunnon kohoomaan, tosin hengitystekniikkaan täytyy vielä kiinnittää huomiota, sen rytmitys ei ole kohdallaan. Vauhdikkaampaa menoahan se on eikä tosiaan vie niin paljon tilaa.
- Rouvahylje
Ohitustilanteet joissa on vaara saada potku kehoonsa tai naamaansa vähenisivät jo sillä, että sitä sammakkoa ei uitaisi vierekkäin samalla kälättäen.
Tai jos uimataidottomat siirtyisivät kuntouintiradalta vapaalle vyöhykkeelle harjoittelemaan, niin aikuiset kuin lapsetkin.
Tai jos sen nopeamman uimarin päästäisi edelleen eikä tukkisi rataa, ainakaan tahallisesti.
Tai jos uitaisiin reippaasti radan päähän sen sijaan, että käännytään puolivälissä isolla ympyrällä tai kävellään heti kun jalat ottavat pohjaan.
Onko muuten uimavalvojia kielletty puuttumasta ratojen käyttöön vai eikö heile kuulu kuin hengenpelastus?Pitäähän sitä kuulumisia vaihtaa kollegojen kanssa ja kahvia keittää ja netissäkin on nykyään niin paljon puuhaa ja katsottavaa;-)
- ei ihan näin
Phoca55 kirjoitti:
Pitäähän sitä kuulumisia vaihtaa kollegojen kanssa ja kahvia keittää ja netissäkin on nykyään niin paljon puuhaa ja katsottavaa;-)
sillä ihan oikeasti rintauinti on kaikkein raskais uintilaji ja taas vapaa uinti kaikkein kevyin huoh silloin ku niitä osaa räpiköinti on erikseen
uimahalleissa usein ongelmana ettävarsinkin juuri matkauimarit keskittyvät niin uintiin että eivät huomaa että joka toinen veto menee puoliksi toisen radan puolelle ja se oikeasti sattuu jos siinä kohtaa juuri sattuu vaikka laittamaan laseja uudelleen päähän ja toisen käsi pamahtaa naamaa t:kilpauimari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184