Itselläni on ruskeat hiukset ja ajattelin värjäyttää hiukseni vaaleiksi (tummanvaaleat) sekä lisätä pidennykset. Minua mietyttää sitten se kun väri on päässä ja pidennykset on niin juurikasvua tulee sitten. Niin mites juurikasvun värjäys sitten? Miten ne sinnettipidennykset reagoi siihen kun värjää juurikasvun, koska eiköhän sitä väriä väkisin mee pidennyksien liitoskohtaan? Luin netistä että hoitoainetta eikä shampoota saa laittaa pidennyksien liitoskohtaan niin mitenkäs tuon hiusvärin laita sitten??
juurikasvun värjäys pidennyksien kanssa?? tarviin vähä informaatiota
19
6748
Vastaukset
- Johanna<3
En ymmärrä miksi kukaan haluaa hankkia pidennykset kun niistä on noin paljon vaivaa.
Minulla ei ole ollut pidennyksia joten en miltä ne tuntuu mutta luulisin etten haluaisi päähäni mitään ylimääräistä. Eniten pidän siitä, että saan tunkea kamman vastapestyihin ja kuivattuihin hiuksiini ja tuntea kuinka kampa luikuu läpi silkkisten hiuksieni.
Mutta ehkä jollain ihmisillä on niin kovat paineet ympäristön taholta, että pidennykset on pakko hankkia.- sinullekin
Tai ehkäpä jotkut ihmiset vain pitävät pitkistä hiuksista ja vaihtelusta, jonka pidennytkset tuovat ilman vuosien kasvatusta.
Turha sinun on puhua pidennysten tuomasta kauheasta vaivasta, kun itselläsi ei ole mitään kokemusta asiasta. Tietysti olet mielipiteeseesi oikeutettu, mutta pitää ottaa huomioon, ettei se tapauksessasi perustu tietoon tai kokemukseen, vaan tuollaiseen oletteluun ja ennakkoluulon. Miten vain. - Johanna<3
sinullekin kirjoitti:
Tai ehkäpä jotkut ihmiset vain pitävät pitkistä hiuksista ja vaihtelusta, jonka pidennytkset tuovat ilman vuosien kasvatusta.
Turha sinun on puhua pidennysten tuomasta kauheasta vaivasta, kun itselläsi ei ole mitään kokemusta asiasta. Tietysti olet mielipiteeseesi oikeutettu, mutta pitää ottaa huomioon, ettei se tapauksessasi perustu tietoon tai kokemukseen, vaan tuollaiseen oletteluun ja ennakkoluulon. Miten vain.kokemusta pidennyksistä?
Eikö sinetit yhtään häirinneet? Entäs shampoon ja hoitoaineen varominen?
Henkilökohtaisesti vain olen kiinnostunut terveydestä ja freesistä lookista ja inhoan keinotekoisia lisäosia mutta hei, kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä. - jty1234
Johanna<3 kirjoitti:
kokemusta pidennyksistä?
Eikö sinetit yhtään häirinneet? Entäs shampoon ja hoitoaineen varominen?
Henkilökohtaisesti vain olen kiinnostunut terveydestä ja freesistä lookista ja inhoan keinotekoisia lisäosia mutta hei, kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä.Itselläni on todella ohuet hiukset ja sen takia haluan pidennykset. En niinkään pituuden takia. Tietenkin onhan se kiva juttu että saa pituuttakin samalla, mutta kaikilla ei ole paksuja hiuksia! Niin jokaisella on oma mielipide, mutta haluatko mielummun ohuet hiukset joita pidät aina kiinni, koska eivät hyvältä näytä auki vai mielummin paksummat hiukset?
- Johanna<3
jty1234 kirjoitti:
Itselläni on todella ohuet hiukset ja sen takia haluan pidennykset. En niinkään pituuden takia. Tietenkin onhan se kiva juttu että saa pituuttakin samalla, mutta kaikilla ei ole paksuja hiuksia! Niin jokaisella on oma mielipide, mutta haluatko mielummun ohuet hiukset joita pidät aina kiinni, koska eivät hyvältä näytä auki vai mielummin paksummat hiukset?
tai ota permis tai väännä niistä kivoja kampauksia.Tai miten olisi rastat?
Oletko miettinyt miltä pidennykset tuntuisivat päässä ja kuinka paljon niihin menee rahaa ja kuinka vaivalloista niiden hoitaminen on? Kuinka kauan pitäisit pidennyksiä? Tuskin mikään lopullinen ratkaisu.
Mieti mitä muuta voisit niillä rahoilla ostaa jos et välittäisi niin paljon siitä mitä muut ihmiset ajattelevat tukastasi (oikeasti kukaan muu ei välitä tukastasi). Vai onko sinulla pälvikalju? Olisiko peruukki kuitenkin vaivattomampi ratkaisu? - ...nimetön...
Johanna<3 kirjoitti:
tai ota permis tai väännä niistä kivoja kampauksia.Tai miten olisi rastat?
Oletko miettinyt miltä pidennykset tuntuisivat päässä ja kuinka paljon niihin menee rahaa ja kuinka vaivalloista niiden hoitaminen on? Kuinka kauan pitäisit pidennyksiä? Tuskin mikään lopullinen ratkaisu.
Mieti mitä muuta voisit niillä rahoilla ostaa jos et välittäisi niin paljon siitä mitä muut ihmiset ajattelevat tukastasi (oikeasti kukaan muu ei välitä tukastasi). Vai onko sinulla pälvikalju? Olisiko peruukki kuitenkin vaivattomampi ratkaisu?En maksa pidennyksistäni kuin 100e joten pääsen 200-500e halvemmalla, koska itselläni on hiukset tilattuna jo. Joten mielummin maksan sen 100e kun epäaidosta peruukista tai permanentista mikä ei sovi hiuslaadulleni. Sitä paitsi peruukki on yleensä sellaisia varten jolla ei ole hiuksia tai on muuten kalju jostain osin. Taidat aika kovasti paasata toisten hiuksista ja mitä ihmiset niille tekee! :DD Eikä itselläni sentään mitään kaljua ole vaan muuten vaa ohuet hiukset ja haluan paksummat ja näyttävämmän näköiset hiukset. Hiukset ovat tärkeät naisille ja joillekkin miehille. Itsellesi ei ilmeisesti taida olla? Ilmeisesti itse et juuriikan välitä miltä näytät vai onko itselläsi jtn ongelmia kun tulet tänne purkamaan sitä että me tuhlaamme rahaa hiuksiin. Eiköhän oo jokaisen oma asia tuhlaako rahansa hiuksiin tai johonkin muuhun. Näytät olevasi vastaan sitä että ihmiset haluavat kauniit hiukset? Sitä paitsi harvemmin sitä huomaa onko pidennykset vai ei jos ei mene torkkiin kenenkään hiuksia.
Itselläni on joskus ollut teippipidennysraidat tummissa hiuksissani 2kk ja enpä edes juurikaan huomannut sitä onko hiuksissa jtn ylimääräistä vai ei. Pidennyskohtiin ei saa laittaa hoitoainetta eikä shampoota joten eipä se kovin hankalaa oo välttää sen joutumista niihin. Enkä useesti hiuksiani pese koska eivät useesti rasvoitu eikä likaannu.
Ensinäkin kysyin tietoa joltain joka tietää miten värjäys onnistuu pidennyksien kanssa niin joku "marmattaja" tulee tänne valittaa kuinka joku tuhlaa rahojansa hiuksiin. Kysyppä naisilta kuinka tärkeät hiukset heille on. Moni varmasti vastaa että se on yksi tärkeä asia monnen muun rinnalla. - Johanna<3
...nimetön... kirjoitti:
En maksa pidennyksistäni kuin 100e joten pääsen 200-500e halvemmalla, koska itselläni on hiukset tilattuna jo. Joten mielummin maksan sen 100e kun epäaidosta peruukista tai permanentista mikä ei sovi hiuslaadulleni. Sitä paitsi peruukki on yleensä sellaisia varten jolla ei ole hiuksia tai on muuten kalju jostain osin. Taidat aika kovasti paasata toisten hiuksista ja mitä ihmiset niille tekee! :DD Eikä itselläni sentään mitään kaljua ole vaan muuten vaa ohuet hiukset ja haluan paksummat ja näyttävämmän näköiset hiukset. Hiukset ovat tärkeät naisille ja joillekkin miehille. Itsellesi ei ilmeisesti taida olla? Ilmeisesti itse et juuriikan välitä miltä näytät vai onko itselläsi jtn ongelmia kun tulet tänne purkamaan sitä että me tuhlaamme rahaa hiuksiin. Eiköhän oo jokaisen oma asia tuhlaako rahansa hiuksiin tai johonkin muuhun. Näytät olevasi vastaan sitä että ihmiset haluavat kauniit hiukset? Sitä paitsi harvemmin sitä huomaa onko pidennykset vai ei jos ei mene torkkiin kenenkään hiuksia.
Itselläni on joskus ollut teippipidennysraidat tummissa hiuksissani 2kk ja enpä edes juurikaan huomannut sitä onko hiuksissa jtn ylimääräistä vai ei. Pidennyskohtiin ei saa laittaa hoitoainetta eikä shampoota joten eipä se kovin hankalaa oo välttää sen joutumista niihin. Enkä useesti hiuksiani pese koska eivät useesti rasvoitu eikä likaannu.
Ensinäkin kysyin tietoa joltain joka tietää miten värjäys onnistuu pidennyksien kanssa niin joku "marmattaja" tulee tänne valittaa kuinka joku tuhlaa rahojansa hiuksiin. Kysyppä naisilta kuinka tärkeät hiukset heille on. Moni varmasti vastaa että se on yksi tärkeä asia monnen muun rinnalla.Halusin vaan, että mietit mitä olet tekemässä.
Aika harvalla on niin ohuet hiukset, että kokisi sen joksikin vakavaksi ongelmaksi.Siksi kysyin siitä pälvikaljusta.
Hiukseni ovat minulle erittäin tärkeät ja muutamien katkerien kokemusten jälkeen mietin tosi tarkkaan mitä niille haluan tehdä.
Saat tietysti tuhlata rahasi mihin haluat mutta, anteeks nyt vaan, kuulostat siltä kuin et panostaisi omaan hyvinvointiisi vaan muiden miellyttämiseen. (Puhut siitä huomaavatko muut ihmiset) Mutta ihan vapaasti jos sinulle on tärkeää tunteä itsesi hyväksytyksi. - sinun kanssasi :D
Johanna<3 kirjoitti:
Halusin vaan, että mietit mitä olet tekemässä.
Aika harvalla on niin ohuet hiukset, että kokisi sen joksikin vakavaksi ongelmaksi.Siksi kysyin siitä pälvikaljusta.
Hiukseni ovat minulle erittäin tärkeät ja muutamien katkerien kokemusten jälkeen mietin tosi tarkkaan mitä niille haluan tehdä.
Saat tietysti tuhlata rahasi mihin haluat mutta, anteeks nyt vaan, kuulostat siltä kuin et panostaisi omaan hyvinvointiisi vaan muiden miellyttämiseen. (Puhut siitä huomaavatko muut ihmiset) Mutta ihan vapaasti jos sinulle on tärkeää tunteä itsesi hyväksytyksi."Tuntea itsesi hyväksytyksi, ympäristön paineet"? :D Mikä sinun ongelmasi on, kun kuvittelet, että hiuksia laitetaan (esim. nyt pidennyksiä) vain ympäristöä miellyttämään! Kyllä kyse on enemmänkin itsensä miellyttämisestä, kun hommataan hiukset, jollaisista ITSE pitää.
Ettei vain sinulla olisi jotakin ongelmia hyväksytyksi tulemisen ja ympäristön aiheuttamien paineiden kanssa. :D - Johanna<3
sinun kanssasi :D kirjoitti:
"Tuntea itsesi hyväksytyksi, ympäristön paineet"? :D Mikä sinun ongelmasi on, kun kuvittelet, että hiuksia laitetaan (esim. nyt pidennyksiä) vain ympäristöä miellyttämään! Kyllä kyse on enemmänkin itsensä miellyttämisestä, kun hommataan hiukset, jollaisista ITSE pitää.
Ettei vain sinulla olisi jotakin ongelmia hyväksytyksi tulemisen ja ympäristön aiheuttamien paineiden kanssa. :DKuulostanko miellyttävältä ihmiseltä?
Hyvä jos tulet pitämään uusista hiuksista. Sanon vaan, että minä en ikinä voisi hankkia pidennyksiä enkä voi käsittää miten joku toinen voi.
Minulle vaan on tosi tärkeää, että voin tunkea sormeni syvällä hiuksiini ja pöyhiä niitä. - Vain ja ainoastaan
Johanna<3 kirjoitti:
Kuulostanko miellyttävältä ihmiseltä?
Hyvä jos tulet pitämään uusista hiuksista. Sanon vaan, että minä en ikinä voisi hankkia pidennyksiä enkä voi käsittää miten joku toinen voi.
Minulle vaan on tosi tärkeää, että voin tunkea sormeni syvällä hiuksiini ja pöyhiä niitä.Ahdasmieliseltä ja rajoittuneelta kuulostat. :)
On hyvä, että mielipiteitä löytyy ja omista periaatteistaan uskaltaa pitää kiinni, mutta joskus on hyvä olla tuputtamatta omaa näkemystään liikaa ja vain hyväksyä se tosiasia, että muut eivät ajattele samoin. Asioita voi myös tarkastella (tähänhän eivät täysin ahdasmieliset jäärät tietenkään pysty) muiden näkökannalta, eikä olla niin täysin ehdoton omassaan ja julistaa, kuinka ymmärrystä ei muille edes löydy. Se vaikuttaa vain tyhmältä. :) - lettipidennykset
...nimetön... kirjoitti:
En maksa pidennyksistäni kuin 100e joten pääsen 200-500e halvemmalla, koska itselläni on hiukset tilattuna jo. Joten mielummin maksan sen 100e kun epäaidosta peruukista tai permanentista mikä ei sovi hiuslaadulleni. Sitä paitsi peruukki on yleensä sellaisia varten jolla ei ole hiuksia tai on muuten kalju jostain osin. Taidat aika kovasti paasata toisten hiuksista ja mitä ihmiset niille tekee! :DD Eikä itselläni sentään mitään kaljua ole vaan muuten vaa ohuet hiukset ja haluan paksummat ja näyttävämmän näköiset hiukset. Hiukset ovat tärkeät naisille ja joillekkin miehille. Itsellesi ei ilmeisesti taida olla? Ilmeisesti itse et juuriikan välitä miltä näytät vai onko itselläsi jtn ongelmia kun tulet tänne purkamaan sitä että me tuhlaamme rahaa hiuksiin. Eiköhän oo jokaisen oma asia tuhlaako rahansa hiuksiin tai johonkin muuhun. Näytät olevasi vastaan sitä että ihmiset haluavat kauniit hiukset? Sitä paitsi harvemmin sitä huomaa onko pidennykset vai ei jos ei mene torkkiin kenenkään hiuksia.
Ensinäkin kysyin tietoa joltain joka tietää miten värjäys onnistuu pidennyksien kanssa niin joku "marmattaja" tulee tänne valittaa kuinka joku tuhlaa rahojansa hiuksiin. Kysyppä naisilta kuinka tärkeät hiukset heille on. Moni varmasti vastaa että se on yksi tärkeä asia monnen muun rinnalla.Moikka!
Olen onnistunut värjäämään juurikasvun yhtä lailla sinettien kuin nykyisten lettipidennysteni kanssa.
Ei se sen erityisempiä järjestelyjä vaadi, samoin tavoin värjään kerros kerrokselta ja vapautan aina pinnillä värjätyn osan vapaaksi.
Kysy vaan lisää, jos tarvis : ) - Nimetön
sinun kanssasi :D kirjoitti:
"Tuntea itsesi hyväksytyksi, ympäristön paineet"? :D Mikä sinun ongelmasi on, kun kuvittelet, että hiuksia laitetaan (esim. nyt pidennyksiä) vain ympäristöä miellyttämään! Kyllä kyse on enemmänkin itsensä miellyttämisestä, kun hommataan hiukset, jollaisista ITSE pitää.
Ettei vain sinulla olisi jotakin ongelmia hyväksytyksi tulemisen ja ympäristön aiheuttamien paineiden kanssa. :DOon lukenu koko keskustelun läpi ja nauranu enimäkseen sulle Johanna. Eikö jokainen saa tehä hiuksille mitä haluaa ja itselleni hiukset ovat tärkeät ja käytän rahaa hiuksiini paljon. Hiustenpidennykset on hyvä sellaisille hiuksille jotka ovat ohuet ja varmasti keskustelun aloittaja haluaa nätit hiukset, eikä välttämättä sen takia että hän esittelee niitä tuolla. Hiukset saavat tuuheutta pidennyksien kautta, eikä kaikki ota pelkän pituuden takia. Itselläni oli hiustenopidennykset 4kk olivat helpot hoitaa eikä ja kaikki kehuivat kuinka luonnollisett ja kivat ovat. Kaikki naiset haluavat nätit hiukset. Niin myös keskustelun aloittaja. Aika typerää että sinä menet valittaan hänelle kuinka ihmiset on tyhmiä että ostaa pidennykset. Olen ihan keskustelun aloittajan kannalla ja varmaan moni muukin. Sekä Johanna virkkeesi kohdistuu siihen että keskustelun aloittajalla olisi muka ongelmia tulla hyväksytyksi ja on painessa ympäristön suhteen. Aloittaja kysyi apua hänen ongelmaansa eikä varmasti kaivannut sinun mielipidettäsi asiaan. Hän kysyi värjäyksestä ja sinä tulet kertommaan kuinka ihmisillä on ongelmia hyväksyä itsensä! Olen lukenut kirjoituksiasi ja olet aikamoinen mielipidetantta monessa asiassa. Mut so what! Värjää kauppaväreillä ja pilaa hiuksesi! :D
- Nimetön
Vain ja ainoastaan kirjoitti:
Ahdasmieliseltä ja rajoittuneelta kuulostat. :)
On hyvä, että mielipiteitä löytyy ja omista periaatteistaan uskaltaa pitää kiinni, mutta joskus on hyvä olla tuputtamatta omaa näkemystään liikaa ja vain hyväksyä se tosiasia, että muut eivät ajattele samoin. Asioita voi myös tarkastella (tähänhän eivät täysin ahdasmieliset jäärät tietenkään pysty) muiden näkökannalta, eikä olla niin täysin ehdoton omassaan ja julistaa, kuinka ymmärrystä ei muille edes löydy. Se vaikuttaa vain tyhmältä. :)Kysynpäs että meikaatko?
- Johanna<3
Nimetön kirjoitti:
Kysynpäs että meikaatko?
ja käytän tietysti vain allergisoimattomia meikkejä. Ja varsinkin vältän luomivärejä joissa on raskasmetalleja.
Ja en,en meikkaa piipahtaessani lähikaupassa.
Vinkki: Jos pitää ihostaan ja terveydestään huolta,niin ei tarvitse paksua maalikerrosta. - WhitePlainsGirlFromNewYork
Johanna<3 kirjoitti:
ja käytän tietysti vain allergisoimattomia meikkejä. Ja varsinkin vältän luomivärejä joissa on raskasmetalleja.
Ja en,en meikkaa piipahtaessani lähikaupassa.
Vinkki: Jos pitää ihostaan ja terveydestään huolta,niin ei tarvitse paksua maalikerrosta.Ihmisethan meikkaa muita varten samalla lailla kuin tekee hiuksiinsa kampauksia ja vaikka nyt hankkii niita hiustenpidennyksia.
- Johanna<3
Nimetön kirjoitti:
Oon lukenu koko keskustelun läpi ja nauranu enimäkseen sulle Johanna. Eikö jokainen saa tehä hiuksille mitä haluaa ja itselleni hiukset ovat tärkeät ja käytän rahaa hiuksiini paljon. Hiustenpidennykset on hyvä sellaisille hiuksille jotka ovat ohuet ja varmasti keskustelun aloittaja haluaa nätit hiukset, eikä välttämättä sen takia että hän esittelee niitä tuolla. Hiukset saavat tuuheutta pidennyksien kautta, eikä kaikki ota pelkän pituuden takia. Itselläni oli hiustenopidennykset 4kk olivat helpot hoitaa eikä ja kaikki kehuivat kuinka luonnollisett ja kivat ovat. Kaikki naiset haluavat nätit hiukset. Niin myös keskustelun aloittaja. Aika typerää että sinä menet valittaan hänelle kuinka ihmiset on tyhmiä että ostaa pidennykset. Olen ihan keskustelun aloittajan kannalla ja varmaan moni muukin. Sekä Johanna virkkeesi kohdistuu siihen että keskustelun aloittajalla olisi muka ongelmia tulla hyväksytyksi ja on painessa ympäristön suhteen. Aloittaja kysyi apua hänen ongelmaansa eikä varmasti kaivannut sinun mielipidettäsi asiaan. Hän kysyi värjäyksestä ja sinä tulet kertommaan kuinka ihmisillä on ongelmia hyväksyä itsensä! Olen lukenut kirjoituksiasi ja olet aikamoinen mielipidetantta monessa asiassa. Mut so what! Värjää kauppaväreillä ja pilaa hiuksesi! :D
Tietysti ihmiset saavat tehdä hiuksilleen mitä haluavat KUNHAN TIETÄVÄT MITÄ TEKEVÄT.
Tälläkin palstalla on muutama kriittinen omakohtainen kokemus hiustenpidennyksistä. Kannattaa lukea ne.
Eikä kannata aina uskoa jokaista positiivista kommenttia koska tänne kirjoittelevat myös kampaajat joiden ansiot riippuvat hiustenpidennyksistä. Ei kai ne nyt kertoisi hiustenpidennyksistä mitään ikävää kenellekään?
Miksi se sinua haittaa niin paljon jos ihmiset tarkastelevat asioita monella eri suunnalta ennen kuin tekevät päätöksensä? - Johanna<3
Nimetön kirjoitti:
Oon lukenu koko keskustelun läpi ja nauranu enimäkseen sulle Johanna. Eikö jokainen saa tehä hiuksille mitä haluaa ja itselleni hiukset ovat tärkeät ja käytän rahaa hiuksiini paljon. Hiustenpidennykset on hyvä sellaisille hiuksille jotka ovat ohuet ja varmasti keskustelun aloittaja haluaa nätit hiukset, eikä välttämättä sen takia että hän esittelee niitä tuolla. Hiukset saavat tuuheutta pidennyksien kautta, eikä kaikki ota pelkän pituuden takia. Itselläni oli hiustenopidennykset 4kk olivat helpot hoitaa eikä ja kaikki kehuivat kuinka luonnollisett ja kivat ovat. Kaikki naiset haluavat nätit hiukset. Niin myös keskustelun aloittaja. Aika typerää että sinä menet valittaan hänelle kuinka ihmiset on tyhmiä että ostaa pidennykset. Olen ihan keskustelun aloittajan kannalla ja varmaan moni muukin. Sekä Johanna virkkeesi kohdistuu siihen että keskustelun aloittajalla olisi muka ongelmia tulla hyväksytyksi ja on painessa ympäristön suhteen. Aloittaja kysyi apua hänen ongelmaansa eikä varmasti kaivannut sinun mielipidettäsi asiaan. Hän kysyi värjäyksestä ja sinä tulet kertommaan kuinka ihmisillä on ongelmia hyväksyä itsensä! Olen lukenut kirjoituksiasi ja olet aikamoinen mielipidetantta monessa asiassa. Mut so what! Värjää kauppaväreillä ja pilaa hiuksesi! :D
Mikset pitänyt pidennyksiä kauemmin?
Paljonko maksoit neljästä kuukaudesta? - Johanna<3
WhitePlainsGirlFromNewYork kirjoitti:
Ihmisethan meikkaa muita varten samalla lailla kuin tekee hiuksiinsa kampauksia ja vaikka nyt hankkii niita hiustenpidennyksia.
Niinpä. Mutta millä hinnalla?
Ja mitä sillä saa?
Aika monet käyttää meikkiä koska se kuuluu työasuun. Jossain työpaikoissa ja ammateissa meikki on kuin uniformu. Eikä minua yhtään vaivaa jos työnantaja maksaa minulle siitä, että näytän hyvältä.
- style-station
[email protected]
...auttamme mielelläni. Saa laitta sinne shampoo ja hiusväriakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809